Alkanut miettiä, että olenko jo seksiriippuvainen ja mikä siihen voi olla syy että ajatuu selkaiseksi. Mulla on miesystävä jota näen vkonloppuisin vaan. Haluaisin kyllä useammin nähdä mutta hän ei jaksa töidensä vuoksi ilmeisesti. Olen kertonut että kaipaan ja haluan myös arkipäivisin. Hän ei välitä mitään vaikka olen kertonut asian.
Jossain vaiheessa en jaksanut enää kärvistellä enää puutteessa vaan tapasin yhden miehen. Jäin koukkuun heti siihen huumaavaan tunteeseen. Ja kun hänkin pystyi harvoin näkemään niin tuli kolmas... neljäs. Nyt tilanne se että oman kumppanin lisäksi annan paljaalla kahdelle muulle miehelle ja kumin kanssa kahdelle. Siis sekstailen viiden miehen kanssa ja nautin suunnattomasti. Voisin ottaa vielä lisääkin pari miestä ainakin.
Pitääkö haketua jo hoitoon ja minne? Vai nautinko vaan elämästä.
Seksiriippuvuus naisella
23
698
Vastaukset
- Anonyymi
Nauti vaan elämästä. Niin kauan kuin seksisuhteesi eivät haittaa elämääsi, anna mennä! Varo vain sen verran, ettet saa tauteja.
- Anonyymi
Kyllä munaa pitää olla ja mitä useammalta niin sen vaihtelevampaa se on....
- Anonyymi
Nauti vaan ihanasta seksistä kun oma ukkos ei tajua antaa kullia! Tyhmä ukko!
- Anonyymi
Minä olen seksiriippuvainen nainen. Olen yli kuuskymppinen ja varsinainen seksielämäni alkoi vasta yli viiskymppisenä, silloin tajusin vasta seksin nautinnollisuuden. Olin siihen asti toiminut siippani nylkytyksen alustana aina 3 minuuttia kerrallaan jo parikymmmentä vuotta ja niin teen hänen halutessaan edelleen.
Sitten eksyin vieraaseen sänkyyn. Se oli menoa kerralla.
Pari vuotta oli vain yksi salakumppani. Mutta nykyisin on silloin tällöin ajanjaksoja, jolloin heitä on muutaman viikon aikana esim.viisi tai kuusi.
Aikoinani huolestuin ja pidin tuota ominaisuuttani sairaana riippuvuutena.
Nyt nautin siitä suunnattomasti ja olen hyvin huolellinen tilanteiden ja kumppaneiden järjestämisessä ja se käy melkein " työstä" se järkkääminen. Sitten pidän kunnon sessioiden jälkeen parin kolmen kuikauden tauon koko touhussa. Ja kun himot ja tarve taas heräävät riittävästi alkaa kiihkeä odotus ja touhuilu saadakseni taas seksivarastoni täyteen. Ihanaa on kun nämä taiten hoitaa ja pitää itsestään huolta. - Anonyymi
Nauti, älä mieti liikaa. Hienoa, kun nautit seksistä. Ehkä viisaata muistuttaa miehille suhteiden laadusta, ettet loukkaa kenenkään tunteita.
- Anonyymi
Tätä se sitten teettää kun ihmisille on vuosikymmenet saarnattu kuinka seksi on muka saatanasta ja masturbointi perkeleestä. Normaaleja seksihaluja pidetään riippuvuutena.
Hyvät ihmiset, riippuvuus jostakin on yhtä helvettiä ja kärsimystä joka aiheuttaa suunnatonta haittaa vähintään henkilölle itselleen, mutta joskus myös muille.
Te ette ole seksiriippuvaisia.
Riippuvuutta ei myöskään koskaan määritellä määrällä, vaan pelkästään sillä millaisia taloudellisia, henkisiä, fyysisiä ja sosiaalisia haittoja se aiheuttaa. Ja ei, se ei ole haitta että vanhemmat tai Jumala eivät pitäisi siitä että nussit jonkun kanssa tai masturboit.<<Normaaleja seksihaluja pidetään riippuvuutena.<<
Juuri näin. Terapeutit ovat tehneet terveistä ihmisistä sairaita, päästäkseen heidän kukkarolleen. Ennen seksihaluiset normaali naiset olivat muka nymfomaaneja. Sitten seurasi pitempi aika, jolloin seksihaluja pidettiin ihan normaaleina.
Nyt psykologistit ovat keksineet uuden sanan, "seksiriipuvuus", jolla kuulutetaan molempien sukupuolten tarvetta vaikutuksettomaan rahaterapiaan.- Anonyymi
Suurkiitos. Kun oikein pysähdyn ajattelemaan, niin "seksiriippuvuus" oma-diagnoosini pohjaa omaan ja miehen tiukan uskonnolliseen kasvatukseen. Seksi on ylipäätään syntiä paitsi lapsenteossa.
Hyvät tytöt eivät anna eivätkä myöskän nauti.
Toisaalta olen tyytyväinen, että tein "seksi"- löytöni kypsässä iässä ja järjissäni:) Olen myös nuortunut silmissä, koska tämä pitää nuorena ja motivoi todentotta pitämään itsestäni huolta. En ole siis aloittaja, vaan tuo aikaisemmin kausittain"seksiriippuvaiseksi" itseään tituleerannut rouva:) - Anonyymi
niiku.sillee kirjoitti:
<<Normaaleja seksihaluja pidetään riippuvuutena.<<
Juuri näin. Terapeutit ovat tehneet terveistä ihmisistä sairaita, päästäkseen heidän kukkarolleen. Ennen seksihaluiset normaali naiset olivat muka nymfomaaneja. Sitten seurasi pitempi aika, jolloin seksihaluja pidettiin ihan normaaleina.
Nyt psykologistit ovat keksineet uuden sanan, "seksiriipuvuus", jolla kuulutetaan molempien sukupuolten tarvetta vaikutuksettomaan rahaterapiaan."Niiku.silleen" Ja täysin väärin. Terapeutit ja psykologit eivät ole koskaan tehneet kenestäkään sairasta. Nuo alat perustuvat tutkimukseen, tutkimusten tutkimuksiin ja tutkimusten tuloksiin, eli tieteeseen. Se tutkii edelleen ilmiöitä eikä keksi mitään. Kyllä, lääketieteessä on joitakin sellaisia juttuja jotka syövät tuota argumenttia, mutta pääosin ne asiat jotka eivät kestä päivänvaloa ovat johtuneet politiikasta, eikä tutkimuksesta. Näitä ovat olleet mm. mielisairaiden sterilisointi rotuhygienian vuoksi, homoseksuaalisuuden pitäminen sairautena jne. Itseasiassa tuo sinunkin argumenttisi jossa syytät täysin väärää puuta, ei poikkea lainkaan siitä sonnasta mitä uskonnollinen roskasakki levittää kannattajilleen. Itse et tiedä laisinkaan mistä edes puhuin, kun aloit väittämään että asiantuntijat keksivät sairauksia ja rahastavat niillä.
Syy siihen miksi jostakin on tullut mediaseksikäs sairaus tai politiikan käsikassara johtuu mediasta ja median esittämistä skandaalijutuista, sekä varsinkin uskonnollisten ihmisten ja moralistien höpinöistä. Tuo roskasakki on lukenut tutkimuksia kuin piru raamattua ja ovat vetäneet oikeat sairaudet, kuten seksiriippuvuuden, mukaan yleiseen keskusteluun ja väittävät että normaalit halut, itsedyytyts jne jne, ovat muka perkeleestä. Anonyymi kirjoitti:
"Niiku.silleen" Ja täysin väärin. Terapeutit ja psykologit eivät ole koskaan tehneet kenestäkään sairasta. Nuo alat perustuvat tutkimukseen, tutkimusten tutkimuksiin ja tutkimusten tuloksiin, eli tieteeseen. Se tutkii edelleen ilmiöitä eikä keksi mitään. Kyllä, lääketieteessä on joitakin sellaisia juttuja jotka syövät tuota argumenttia, mutta pääosin ne asiat jotka eivät kestä päivänvaloa ovat johtuneet politiikasta, eikä tutkimuksesta. Näitä ovat olleet mm. mielisairaiden sterilisointi rotuhygienian vuoksi, homoseksuaalisuuden pitäminen sairautena jne. Itseasiassa tuo sinunkin argumenttisi jossa syytät täysin väärää puuta, ei poikkea lainkaan siitä sonnasta mitä uskonnollinen roskasakki levittää kannattajilleen. Itse et tiedä laisinkaan mistä edes puhuin, kun aloit väittämään että asiantuntijat keksivät sairauksia ja rahastavat niillä.
Syy siihen miksi jostakin on tullut mediaseksikäs sairaus tai politiikan käsikassara johtuu mediasta ja median esittämistä skandaalijutuista, sekä varsinkin uskonnollisten ihmisten ja moralistien höpinöistä. Tuo roskasakki on lukenut tutkimuksia kuin piru raamattua ja ovat vetäneet oikeat sairaudet, kuten seksiriippuvuuden, mukaan yleiseen keskusteluun ja väittävät että normaalit halut, itsedyytyts jne jne, ovat muka perkeleestä.Aika aggressiivista kieltä.
En tarkoittanut, että terapeutit olisivat tehneet jostakusta sairasta, vaikka joskus sellaistakin sattuu, vaan että geenien ohjaamaa normaalia käyttäytymistä selitetään seksiriippuvuudeksi. Seuraava huuhaaväite onkin sitten, että henkilö muka tarvitsee terapiaa. Nykyajan šamanismia, mutta yhtä hyödytöntä, kauan kestävää ja verrattomasti kalliimpaa.
Nykyajan ihmisen ei tule pelätä seksikielteisiä julistajia, ovatpa he sitten uskonnollisia tai psykologistisia,- Anonyymi
niiku.sillee kirjoitti:
Aika aggressiivista kieltä.
En tarkoittanut, että terapeutit olisivat tehneet jostakusta sairasta, vaikka joskus sellaistakin sattuu, vaan että geenien ohjaamaa normaalia käyttäytymistä selitetään seksiriippuvuudeksi. Seuraava huuhaaväite onkin sitten, että henkilö muka tarvitsee terapiaa. Nykyajan šamanismia, mutta yhtä hyödytöntä, kauan kestävää ja verrattomasti kalliimpaa.
Nykyajan ihmisen ei tule pelätä seksikielteisiä julistajia, ovatpa he sitten uskonnollisia tai psykologistisia,"vaan että geenien ohjaamaa normaalia käyttäytymistä selitetään seksiriippuvuudeksi. "
Kuka selittää?
sanoit aiemmin:
"Terapeutit ovat tehneet terveistä ihmisistä sairaita, päästäkseen heidän kukkarolleen."
Joka on ihan täyttä soopaa.
SInä et näytä ymmärtävän että on ihan oikeasti olemassa sellainen sairaus kuin riippuvuus. Se voi kohdistua alkoholiin, pelaamiseen jne. Tai seksiin. Se näkyy aivoissa kun verrataan terveen ja sairaan ihmisen aivoja.
Sillä ei ole nykyajan tai entisajan samanismin kanssa mitään tekemistä.
Ainoat jotka selittävät normaalia käytöstä sairaaksi, on media, silloin kun jostakin tehdään skandaalijuttu ja esimerkiksi joku kuuluisuus on jäänyt kiinni pettämisestä ja menee terapiaan muka seksiriippuvuuden vuoksi, mutta varsinkin moralistit ja uskonnolliset piirit.
Se että väität terapeuttien keksivän sairauksia, eli tekevän terveistä ihmisistä sairaista rahanhimoissaan, on ihan samanlaista skeidaa kuin nuo vastapuolen moralistien höpinät. Se että puolustat seksiä ja seksuaalisuutta, ei tee sinun virheellisestä argumentista yhtään sen hyväksyttävämpää, ymmärrät kai sen? Anonyymi kirjoitti:
"vaan että geenien ohjaamaa normaalia käyttäytymistä selitetään seksiriippuvuudeksi. "
Kuka selittää?
sanoit aiemmin:
"Terapeutit ovat tehneet terveistä ihmisistä sairaita, päästäkseen heidän kukkarolleen."
Joka on ihan täyttä soopaa.
SInä et näytä ymmärtävän että on ihan oikeasti olemassa sellainen sairaus kuin riippuvuus. Se voi kohdistua alkoholiin, pelaamiseen jne. Tai seksiin. Se näkyy aivoissa kun verrataan terveen ja sairaan ihmisen aivoja.
Sillä ei ole nykyajan tai entisajan samanismin kanssa mitään tekemistä.
Ainoat jotka selittävät normaalia käytöstä sairaaksi, on media, silloin kun jostakin tehdään skandaalijuttu ja esimerkiksi joku kuuluisuus on jäänyt kiinni pettämisestä ja menee terapiaan muka seksiriippuvuuden vuoksi, mutta varsinkin moralistit ja uskonnolliset piirit.
Se että väität terapeuttien keksivän sairauksia, eli tekevän terveistä ihmisistä sairaista rahanhimoissaan, on ihan samanlaista skeidaa kuin nuo vastapuolen moralistien höpinät. Se että puolustat seksiä ja seksuaalisuutta, ei tee sinun virheellisestä argumentista yhtään sen hyväksyttävämpää, ymmärrät kai sen?Olemme niin eri mieltä, ettei kannattane jatkaa. Hyvää kesää sinulle!
- Anonyymi
niiku.sillee kirjoitti:
Olemme niin eri mieltä, ettei kannattane jatkaa. Hyvää kesää sinulle!
Voisit kuitenkin selittää, koska olen kyllä valmis kyllä kuuntelemaan ja keskustelemaan aiheesta. Sori jos tekstini tyyli on tyrmäävä, mutta olen sellainen että asiat riitelee, ei ihmiset. Minulla ei siis ole mitään henkilökohtaista sinua vastaan, enkä sinua pyrkinyt hiljentämään.
Jos et halua selvittää missä eroavaisuus on meidän argumentoinnissa, niin toivotan hyvät kesät sinullekin! Anonyymi kirjoitti:
Voisit kuitenkin selittää, koska olen kyllä valmis kyllä kuuntelemaan ja keskustelemaan aiheesta. Sori jos tekstini tyyli on tyrmäävä, mutta olen sellainen että asiat riitelee, ei ihmiset. Minulla ei siis ole mitään henkilökohtaista sinua vastaan, enkä sinua pyrkinyt hiljentämään.
Jos et halua selvittää missä eroavaisuus on meidän argumentoinnissa, niin toivotan hyvät kesät sinullekin!Meidän eromme on liian suuri, että voisimme ymmärtää toisiamme. Olen luonnontieteellisesti orientoitunut ja pidän käyttäytymisen syynä geenistöä ja valinnan suorittamaa evoluutiota. Käyttäytyminenkin on siis sopeutumista ekolokeroon.
Geenistö on populaatiossa vakiintunut koko ihmiskuntaa ajatellen, mutta mitä olevista geeneistä kukin ihminen saa perinnökseen, on arpapeliä. Variaatio on suuri, Perinnöllisyys kulkee niin, että vanhempien yhteisestä geenistöstä periytyy lapselle aivan satunnaisesti puolet.
Sinun mielestäsi käyttäytyminen on pääasiassa opittua, erityisesti mallioppimisen, opetuksen ja traumaattisten kokemusten kautta. Tämä on psykologien käsitys asiasta. Psykologit kyllä itsekin uskovat teoriaan, mutta ovat myös innokkaita propagoimaan sitä ja hankkimaan siten toimeentulonsa.
Kaikkien terapiamenetelmien vaikuttavuus on suunnilleen sama ja šamanismin luokkaa, siis placebovaikutusta.
Koska annoit ymmärtää, etten olisi peryhtynyt asiaan ja puhuisin sopaa, havaitsin keskustelun mahdottomaksi. 🌹 kukkanen sinulle!- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurkiitos. Kun oikein pysähdyn ajattelemaan, niin "seksiriippuvuus" oma-diagnoosini pohjaa omaan ja miehen tiukan uskonnolliseen kasvatukseen. Seksi on ylipäätään syntiä paitsi lapsenteossa.
Hyvät tytöt eivät anna eivätkä myöskän nauti.
Toisaalta olen tyytyväinen, että tein "seksi"- löytöni kypsässä iässä ja järjissäni:) Olen myös nuortunut silmissä, koska tämä pitää nuorena ja motivoi todentotta pitämään itsestäni huolta. En ole siis aloittaja, vaan tuo aikaisemmin kausittain"seksiriippuvaiseksi" itseään tituleerannut rouva:)Muutamille riippuvuus somessa ilmaista apujaan,kun kukaan hallitse taipumuksiaan päässään voi tuntea merkkien kertomana perheissä vois unohtaa muut ja ajatella kivaa tuntematta kenelle kirjoitetaan esim tuntemattoman työkoneelle ja sitten kun ei vastata viesteihin koulut,työ ja kurssit ei ole riippuvaiselle tuntemattomalle mitenkään tärkeää kokemuksiaan tuoda vaikka valkokankaalle muillekin.Nykyajan perheissä kokoporukan kesken keskusteluita ilmeisesti riippuvainen kokenut enemmän kuin 70-80:t elämässään tiettävästi virankin perustanut?
- Anonyymi
Muuta landelle, sinne ne kaikki tyhmät ihmiset kuuluu!!
Sun on vaan niiiin tyhmää antaa ilmaiseksi kun siitä samasta saat rahaakin. Oiskos täälä naista savon seudulta jota mies vois käydä auttamassa. Itsekkin samankaltainen olen ettei tahdo saada tarpeeksi. Pitkäkestoinen seksi suhde olisi ihana löytää.
- Anonyymi
Tässä olis seksistä kovasti tykkäävä vanhempi rouva löytöretkellä pks:lla. Samoin kuin tuo yks edellinen ketjulainen , löysin seksistä nauttimisen vasta melkein kuuskymppisenä. Onneksi!
- Anonyymi
Mä voin hoitaa sua (panen kunnolla) . Mistä päin olet ja minkä ikäinen?
- Anonyymi
Olen 58 vuotias naimisissa oleva mies. Vaimoni on melkoisen haluton, mutta itse koitan nyt löytää salaista naista panoseuraksi Imatran alueelta. Sitoutua en haluaisi enää kuitenkaan. Panettaa kokoajan. T:Jusamasa.
- Anonyymi
Samassa tilanteessa oleva rouva turvallisin, molemmat kaipaa kunnon panoa. Itsellä täällä Hämeessä vuoden verran suhde varatun rouvan kanssa. Tutustuimme koira harrastuksen myötä, vuokrasin yksiön toiselta paikka kunnalta. Panemassa käymme viikottain joskus päivittäin, vireys molemilla aivan eri tasolla. M 54
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412518Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101878Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761843Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821318- 651248
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171198TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161078Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901060Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42914- 71913