Onko muilla ollut vaikeuksia saada kommentteja läpi?
Itse ole laittanut kymmeniä kommentteja eri uutisiin. Yhtäkään ei ole julkaistu! Sääntöjen mukaisia, täysin asiallisia ei julkaista!
Iltasanomien kommentointi
9
76
Vastaukset
- Anonyymi
Kommentti voi olla asiallinen, mutta jos se on poliittisesti epäkorrekti niin ei mene läpi tai jos menee niin sitten se siivotaan myöhemmin pois. Varmaan pravdassakin saa kommentoida vapaammin. Parempi availla tänne ketjuja artikkeleista ja yrittää uudelleen.
- Anonyymi
Olen havainnut saman ilmiön. Kommenttien sensurointi on usein täysin sattumanvaraista. Ehkä Iltiksen systeemeissä on jokin vika. Kerran luin kommenteissa jonkun valittavan, että täysin asiallisia kommentteja ei julkaista. Iltis siis julkaisi jopa itseensä kohdistuvan arvostelun, mikä oli aika yllättävää.
Toisaalta tuskin kukaan toimittaja jaksaa ja viitsii lukea kaikkia tarjottavia kommentteja. Ryhdy kommentoimaaan Ylen uutisia. Olen havainnut, että omat kommenttini julkaistaan aina heti, vaikka saan ilmoituksen kommenttien moderoinnista. Toimitus on näemmä huomannut, että kirjoitan aina asiallisesti ja todennut, ettei kommenttejani tarvitse edes lukea ennen julkaisemista. - Anonyymi
Kaipa sekin vaikuttaa, jos samantyyppisiä kommentteja on monta, turha samaa asiaa on toistella. Kirjoittakaa hauskasti, terävästi, niin kyllä ne julkaistaan- jos se nyt on joku etu?
- Anonyymi
Molemmat iltapäivälehdet jättävät kommentteja julkaisematta. Harmittaa, kun olisi mielenkiintoinen asia, niin ei voi osallistua.
- Anonyymi
Taisin keksiä syyn kommenttien julkaisemattomuuteen. Omassa tapauksessani se tuntuu olevan puhtaasti tekninen. Kun alat kirjoittaa sähköpostiosoitettasi, näkyviin tulee aikaisemmin käyttämäsi osoite, jota klikkaamalla ei tarvitse kirjoittaa koko osoitetta uudestaan.
Tämä klikkaus ei kuitenkaan sovi IS:n systeemeille. Osoite tulkitaan vääräksi, ja viesti hylätään virheellisen osoitteen vuoksi. Kirjoita koko sähköpostiosoitteesi uudestaan viimeistä kirjainta myöten. Älä klikkaa tarjottua osoitetta nopeuttaaksesi kirjoittamista.
Ainakin omassa tapauksessani tämä tepsi, ja viestini julkaistiin, vaikka kymmenkunta aikaisempaa oli hylätty.- Anonyymi
Ei minulla tarjota mitään sp-osoitetta, vaan kirjoitan sen aina itse siihen riville.
Tänäänkin taas olen kommentteja sinnikkäästi laittanut, vaan eipä näy yhtään. Minä lyovutan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla tarjota mitään sp-osoitetta, vaan kirjoitan sen aina itse siihen riville.
Tänäänkin taas olen kommentteja sinnikkäästi laittanut, vaan eipä näy yhtään. Minä lyovutan."Ei minulla tarjota mitään sp-osoitetta, vaan kirjoitan sen aina itse siihen riville."
Asia selvä. Käytän Firefoxia ja olen asetuksissa hyväksynyt, että selain ehdottaa tällaisissa tapauksissa aikaisemmin käytettyjä osoitteita.
En tiedä syytä ongelmaan. Itse asiassa tänään jättämääni omaakaan kommenttia ei julkaistu, vaikka toimin omien ohjeideni mukaisesti. :o) Antaa olla. Lukekoot IS:n juttuja muut ja lopetan kommentoinnin itsekin. On muutakin luettavaa.
- Anonyymi
Iltalehden kommentointeja ei julkaista. Kokeilepa sama teksti eri laitteella vaikka kaverisi puhelimella, jos menee läpi olet estolistalla lähes kaikesta. Syytä ei tiedä.
- Anonyymi
Törmäsin joskus is/iltalehti artikkeliin, jossa selvästi mainostettiin tuotetta - ei niinkään journalismia ja keksin siihen sitten korrektin vasta-argumentin: Ei julkaistu. Kokeilumielessä esitin fania ja ylistin em. tuotetta - läpihän se meni. Sensuuri on välillä aika tarkoitushakuistakin ja ei pidä uskoa, että vaikka kaikki kommentoijat ovat positiivisia tai neutraaleja - että tämä olisi koko kansan mielipide: Keskusteluja manipuloidaan aina ja yllättävissäkin paikoissa: Mikäli alusta mahdollistaa moderoinnin, voi olla varma, että sitä myös käytetään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha4102719Miten Trump " tuo rauhaa"?
Kertoisiko joku? Ymmärtääkseni hän pikemminkin pakottaa länsimaat varustelukierteeseen. Muuta vaihtoehtoahan ei ole, jo5922203Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1022119Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."
Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom401935etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!651473- 981334
Leikkeleet pois leivältä
Oikea suunta. Uusissa suomalaisissa ravitsemussuosituksissa suositellaan jättämään leivän päältä leikkeleet pois mielu1321191Saatiin meidän oma mies valkoiseen taloon!
Miltäs nyt tuntuu Ylen petkuttamat sosialistit ja muut femakot? Ilmastousko ja woke lähti liikkeelle USA:sta, ne valhee1521167- 1681152
- 531125