Ootteko minkälaisilla pisteillä päässyt sisään ja mitkä ovat olleet SeAMK:ssa alhaisimmat pisterajajat liiketalouden päivätoteuksen puolella edellisiltä vuosilta?
Liiketalouden pisterajat edellisiltä vuosilta SeAMK
4
122
Vastaukset
- Anonyymi
Googletin "SeAmk pisterajat" ja löysin heti etsimäsi, c'mon :D mutta sanon sen verran, että pisterajojen perusteella ei tarvitse olla mikään ruudinkeksijä, joten myös sulla lienee mahdollisuuksia.
- Anonyymi
Joo vuoden 2018 pisterajat on aika selvästi esillä tuolla ja olen aika hyvin tietoinen siitä. Mietin vaan että onkohan noi pisterajat poikkeuksellisesti noin alhaiset verrattuna edellisiin vuosiin ja muihin paikkoihin. Että oliko nyt toi vuosi 2018 semmonen herran vuosi että pisteet poikkeuksellisesti noin alhaiset :D Ja joo vähän samaa mietin kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo vuoden 2018 pisterajat on aika selvästi esillä tuolla ja olen aika hyvin tietoinen siitä. Mietin vaan että onkohan noi pisterajat poikkeuksellisesti noin alhaiset verrattuna edellisiin vuosiin ja muihin paikkoihin. Että oliko nyt toi vuosi 2018 semmonen herran vuosi että pisteet poikkeuksellisesti noin alhaiset :D Ja joo vähän samaa mietin kanssa.
Kuule kyllä tradenomikouluun mennään joka vuosi kevyilläkin eväillä. Parhaathan menevät kauppakorkeaan.
- Anonyymi
Näinhän se menee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913125
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652713- 2032250
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1061529
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811140
- 951089