Kävin Tallinnasta viinat hakemassa, 5x10 pulloa valgeeta, 8 koppaa longjuomaa ja 10 geissiä hyvää suomalaista olutta. Näistä riittää vieraille ja naapureillekkin. Tietysti on Alkostakin kamaa haettu, viskiä ja konjakkia 7 isoa pulloa.
Kohta menen mökille.
Anonyymi
5
60
Vastaukset
- Anonyymi
Lähetä pelastuslaitokselle koordinaatit, että osaavat naarata oikeasta paikasta.
- Anonyymi
Joo, viime kesänä meinasin 2 kertaa hukkua, onneksi naapurit oli hereillä.
- Anonyymi
Viime kesänä mökkisi naapurissa asuva miehiinmenevä aikamiespoika porasi sinua takaosastoon kun olit sammunut nnurmikolle ilman housuja.
Tee 100 l. kiljua mökille. Säästät selvää rahaa....
- Anonyymi
Ennen tein kiljua kun olin köyhä, nyt ei tarvi enää kiljua juoda. Eikä mun ensisijainen tehtävä ole rahan säästäminen eikä muukaan pihtailu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614