Kytät käräjillä karhuryhmän kyttä kusetti varasti valtiolta

Anonyymi

Karhuryhmän ex-varajohtaja ja yrittäjä tunsivat toisensa jo kauan ennen kuin "säätäminen" alkoi, syyttäjä sanoo – Syytetyt kiistävät vedättäneensä poliisilaitosta.

http://yle.fi/uutiset/3-10770815

22

1338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

miten valvonta on toiminut kun tämmöstä on päässyt tekemään, kuka on tämä poliisi jota syytetään?

• Anonyymi

Poliisin sisällä ei ole valvontaa. Tuttavien ja kolleegoiden ylinopeussakkoja mitätöidään ja tietojärjestelmistä katsellaan julkkikset ja tuttavat. Kiinnijäämisen pelko ei voisi olla enää pienempi. Poliisin toimintaa ei valvota myöskään ulkoisesti. Valvonta ikään kuin "toimii" sattumien ja tapahtumien kautta.

• Anonyymi

Valvonta ikäänkuin "toimii" sattumien ja tapahtumien kautta". ^
        Niinhän se toimii...

• Anonyymi

onkoha se syyttäjä erehtynynnä ku eiks nuo poliisit ole yhteiskuntamme parhaasta pääst valikoitua valioainesta, hyvärotuista ja ei varmuudella nepotismin tuotetta, että kyllä nyt joku muu piäs panna syytteseen ku poliisi, että kylää pitäs poliisi ylentää ja antaa itenäisyyspäivän joku ansioristi niihän annettiin sille huumekeisarilleki, että kyllä pitäs nyt kiireesti ottaa syyttäjä syyniin ja tarkastaa ettei vain ole erehtynyt.

• Anonyymi

29 toukokuuta Helsingin käräjäoikeus antaa päätöksen äskettäin käräjödystä Jaskarihärdellistä. Jaskari itse ei ole syytetty eikä todistaja eikä kommentoi vanhaa juttua. Sehän on viisas asenne, 13 vuotta vanhasta härdellistä ei ole kenenkään edun mukaista uutta riidan aihetta etsiä.

Aivopesuun tuosta tapauksesta hyvinkin riittää aihetta. Joku on muistanut jollekin poliisille kertoneensa mutta olikin kertonut jollekin toiselle poliisille. Ja eniten hernettä nenään veti vanha kunnon Kentsu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

29 toukokuuta Helsingin käräjäoikeus antaa päätöksen äskettäin käräjödystä Jaskarihärdellistä. Jaskari itse ei ole syytetty eikä todistaja eikä kommentoi vanhaa juttua. Sehän on viisas asenne, 13 vuotta vanhasta härdellistä ei ole kenenkään edun mukaista uutta riidan aihetta etsiä.

Aivopesuun tuosta tapauksesta hyvinkin riittää aihetta. Joku on muistanut jollekin poliisille kertoneensa mutta olikin kertonut jollekin toiselle poliisille. Ja eniten hernettä nenään veti vanha kunnon Kentsu.

Kuka sitä Jaskarin harmillista virolaisheilaa nyt kaipaa. Hyödyllinen idiootti etsinnässä. Lankeaako rooli poliisille vai journalisteille vai poliitikolle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syytteet vanhassa Jaskarihärdellin jälkipyykissä kaatuivat.
        Poliisilla on oikeus olla aloitteellinen, jos vanhat jutut aiheuttavat ristiriitaisia huhuja.

• Anonyymi

Joskus käy niinkin että tuomio osuu juuri oikeaan saumaan. Niin kävi tässä Tolvasen kunnianloukkaussyytteessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus käy niinkin että tuomio osuu juuri oikeaan saumaan. Niin kävi tässä Tolvasen kunnianloukkaussyytteessä.

Oikeaan saumaan tuntuu osuneen myös Hirviniemen saama ratkaisu.
        Me too - on toki tärkeää mutta kohtuus kaikessa - ajattelu on vielä tärkeämpää.

• Anonyymi

Kenneth Erikssonin harmistuminen vanhaa Jaskarihärdellistä pähkäillessä on hyväksyttävä reagointi siinä tilanteessa kun 13 vuotta sitten tapahtununeita keskusteluja pitäisi kertailla.
      Nuo kuuluvat historiankirjoittajien tutkijankammioissa pohdittaviin kysymyksiin, ei ajankohtaiskäräjöintiin.

• Anonyymi

Juontaako tämäkin juttu juurensa (huume)poliisien keskinäiseen torailuun ja liittyykö se sivujuonteena käynnissä olevaan Aarnio-tapauksen selvittelyyn?

• Anonyymi

Luulen että niin on.

• Anonyymi

Sottis hämmentää...

• Anonyymi

Jukka Haavistolle ja Iina Ahoselle pitäisi kohtuullisuuden myös kehittyä - siinä on kaksi, joille mikään ei riitä. Koko ajan vaan jakovuorossa saajana yrittävät mulle, mulle, mulle, mulle-perintää vaatia.
        "harmittaa, kun en tappanut jo 2011 Aarniota ja Kekeä" - ettäs kehtaavat...

• Anonyymi

Pitää etsiä ontuva Eriksson... Mutta miksiköhän... jotta köhäkin ehtii mukaan...

• Anonyymi

Köhäkin ehti mukaan. Vaikka tämä on myös hyppäys rajojen yli Auer härdelliin.
        Mutta tosiaan, joku neropatti vuosia sitten keksi syyttää Anneli Aueria ja Pirjo Koivistoa yskimisestä käräjäsalissa. Neropatti meinasi että henkilöt viestivät yskimisellä jotakin muuta kuin normaalia hengitysputken tukosta.
        Tuli nyt mieleen että tämän erän tänään saattoi voittaa Ghost Hunting tai joku muu joka "rajatietoa" Auer ketjuihin tuputti vuosia sitten...

• Anonyymi

Karhuryhmäkusetus mielestäni ei liity Aarnioon millään tavalla. Se sijaan Jaskarin naisseikkaulussa on vertaiskärsijän makua.

• Anonyymi

Miten poliisien laitehankinnat kilpailutetaan ja kilpailutus pisteytetään? Eikö nuo tuossa edellä esillä olleet hankinnat ole osuneet samoihin aikoihin Trevoc-hankintojen kanssa?

• Anonyymi

Ajallisesti kyllä. Mutta tuo yrittäjän ja poliisin välinen yhteisymmärrys menee termeihin säätäminen ja piikki.
        Trevocin ongelmiksi jäi eri terminologia: jääviys, rahoitusepäselvyydet

• Anonyymi

Hirviniemeä vastaan nostetut syytteet kaatuivat Kä-oikeudessa.
      Tuskin syyttäjä jatkaa peliä. Yllättyisin jos tämäkin vietäisiin hoviin.

• Anonyymi

Toivottavasti ei ole tarpeen käyttää meidän veronmaksajien rahoja enää enempää tähän tapaukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti ei ole tarpeen käyttää meidän veronmaksajien rahoja enää enempää tähän tapaukseen.

Varsin voimakkaat yhtäläisyysmerkit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      141
      6688
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5749
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4901
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4500
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      53
      3905
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3081
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2976
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2452
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2280
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2207
    Aihe