Miten tulla kuuluiskasi
Miten tulla kuuluisaksi
6
2324
Vastaukset
- Anonyymi
Miten tulla kuuluisaksi
Kuuluisuutta on ensinnäkin monen tasoista. Voit tulla kuuluisaksi kotikylässäsi tai maakunnassasi, mutta voit saavuttaa kuuluisuutta myös maan rajojen ulkopuolella ja tulla jopa maailmankuuluksi.
Tee jotakin uskomatonta ja persoonallista. Keksi jotakin mitä kukaan nero ei ole osannut keksiä, luo verratttomia taideteoksia, kehitä jokin (mielellään hyvin erikoinen) taito tai tyylisuuntaus huippuunsa ja esittele sitä televisiossa tai muussa mediassa. Hanki hetkessä valtava omaisuus ja lahjoita se näyttävästi hyväntekeväisyyteen jne. jne.
Ole valmis tekemään tavaton määrä työtä. Monet kuuluisat henkilöt ovat ponnistelleet kauan ja määrätietoisesti pitkiä aikoja tullakseen kuuluisiksi ja työskennelleet kenties vieläkin kovemmin pysyäkseen kuuluisina. Toisaalta on mahdollista tulla kuuluisaksi silkalla onnellakin, vaikka se ei olekaan kovin todennäköistä. Esiinny realitysarjassa tms.
Tälle palstalle kirjoittamalla ei tule kuuluisaksi, vaikka kysyisi samaa asiaa kahdesti ja jättäisi kysymysmerkin kirjoittamatta kummallakin kerralla.
Tällä palstalla ei saavuta kuuluisuutta, vaikka kyselisi Sims-peleihin liittyviä asioita ja jättäisi mainitsematta mikä peliversio on kyseessä.
Tällä palstalla kukaan ja mikään ei ole mitään, mutta _tunnetuksi_ voi kuitenkin tulla kirjoittelemalla vaikkapa omalla rekisteröidyllä nimimerkillään.
- Anonyymi
Lue Joel Hallikaisen kirja.
Katso poliitikkoja, jos teet pienenkin virheen, olet hukassa. Miksi haluat joutua kaikkien töllisteltäväksi. Et pääse lähinpään K-markettiin rauhassa. Alkoon sitä vähemmän"Lue Joel Hallikaisen kirja.
Katso poliitikkoja, jos teet pienenkin virheen, olet hukassa. Miksi haluat joutua kaikkien töllisteltäväksi. Et pääse lähinpään K-markettiin rauhassa. Alkoon sitä vähemmän "
Hyviä pointteja! Lakerikengistä tehdään iso numero ja lautakasa pihalla voi raskauttava juttu.
Entä miten olisi jos kirjoittaisi niin hyvän ja mielenkiintoisen kirjan että Joel Hallikainenkin sen innostuisi lukemaan? (Olen esiintynyt samassa konsertissa J. Hallikaisen kanssa ja vaihtanut muutaman sanan. On hieno esiintyjä ja mielestäni todella hyvä tyyppi. Kirjaansa en vielä ole lukenut, siitä miinukset minulle.)
Mitä poliitikkojen virheisiin tulee, niiden julkistaminen kannattanee leimata tuoreeltaan poliittiseksi ajojahdiksi. Jos siinä onnistuu jatkuvasti ovat asiat vielä hyvällä tolalla ja avustajakaarti on toiminut kuten pitääkin. Kuuluisuus on vain entisestäänkin kasvanut. Alkoon voinee laittaa bulvaanin - varsinkin jos on kovin kehuskellut omalla raittiudellaan - ja marketista voi luultavasti tilata päivittäistavarat kotiin.
- Anonyymi
Miten tulla laulajaksi?
- Anonyymi
Miten tulla laulajaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293537- 851835
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151611Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541352VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901194Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1081162- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80915Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887