Elämän- ja sielunkumppani etsintäni alla

Moips!
Täällä maailmaa katselee aika moninaisin lasein varustettu lepakko. Eli ei ole putkinäköä, yritän nähdä kokonaisuuden :) Olen yli 40-vee, mutta seur. pyöreät vielä muutaman vuoden päässä. Asun Länsi-Suomessa, sun sijainnilla ei ole väliä!
Olen ollut vain pitkissä naissuhteissa, siksi niitä ei tosiaankaan hurjia määriä mun hlöhistoriaan mahdu.
Huumorintaju, rehellisyys, aitous, keskustelutaito, raittius, empatia, eläimet ja moottorivempaimet tulivat nyt ekoina mieleen, kun itseäni mietin.
Sinä: naisellinen ja eläinten/luonnonystävä joka tykkää matkustelusta ... Enpä laitakaan enempää "vaatimuksia", koska haluan kuulla sulta itseltäsi, millainen oot :)

Paiskaa viestillä tuonne mun nimmarin boksiin !!

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko oikeasti olemassa liian hyvää ollakseen totta.?

      • Joo, kyllä mä oon olemassa :) Ootko sä ? Harvoin (ikinä) saan tuommoisia vastauksia ❤


      • Sitä vielä, että maailmassa on yli 7½ miljardia ihmistä, mulle riittäisi vain se yksi oikea :)


    • Mä taas ... Ihan kaikkia tietojani en tietty tässä kerro, jos Anonyymillä 8.5.2019 15:54 on vaikka oikeastikin jutunjuurta mulle ja meille, tänne postiboksiin vaan :) Olisi huippua :)

    • Anonyymi

      Et voi olla luonnon ystävä jos matkustat = saastuttava lentoliikenne.

      • Anonyymi

        Ehkä se polkee pyörällä Ranskaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se polkee pyörällä Ranskaan?

        Koitin ihan tosissaan olla hiljaa (ja kauan koitinkin), mutta eihän se multa luonnistu 😂 Voiskos arvon anonyymit olla ihan silleen hissukseen huutelematta, jossei oo mittään tähellistä asiaa 😉 Vaikka eihän tää nyt taaskaan mulle kuulu. Tsemppiä rakkauden etsintään alottajalle 😊


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Koitin ihan tosissaan olla hiljaa (ja kauan koitinkin), mutta eihän se multa luonnistu 😂 Voiskos arvon anonyymit olla ihan silleen hissukseen huutelematta, jossei oo mittään tähellistä asiaa 😉 Vaikka eihän tää nyt taaskaan mulle kuulu. Tsemppiä rakkauden etsintään alottajalle 😊

        Huumorintaju toki sallittu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huumorintaju toki sallittu.

        Enhän se mie päätä, että mikä täällä on sallittua ja mikä ei 😉 Muttei tuo tekoällikään näytä aina olevan ihan varma siitä, jotta mikä on ok ja millon painas deletee. Huumorin kukkiminen on mun mielestä tosi ok, jos ne vaan kukkii oikiilla tavalla.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Enhän se mie päätä, että mikä täällä on sallittua ja mikä ei 😉 Muttei tuo tekoällikään näytä aina olevan ihan varma siitä, jotta mikä on ok ja millon painas deletee. Huumorin kukkiminen on mun mielestä tosi ok, jos ne vaan kukkii oikiilla tavalla.

        Et onneksi tosiaankaan päätä.
        Okei, lopetan :D Mutta mun kommentti oli hauska :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et onneksi tosiaankaan päätä.
        Okei, lopetan :D Mutta mun kommentti oli hauska :(

        Oon ihan samaa mieltä sun kanssas tässä kohtaa 😉 Ja tosiaan, ei kannata jatkaa. Menöö muuten taas pilalle hyvä ketju. Mukavaa päivää! 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et onneksi tosiaankaan päätä.
        Okei, lopetan :D Mutta mun kommentti oli hauska :(

        Oliko - sun mielestä - oikeesti hauska ? Mä näen tässä vaan tarkoituksen dissata aloittajan ketju. Toisaalta, eipä tuo mua haittaa, mitä enemmän ja uudempia kommentteja, sitä ylemmäs tämä nousee :D :D
        Menee tosin hyvin tuo lapsi pesuveden mukana, mutta mähän voin aloittaa joka pvä uuden ketjun. Äläkä pliiiiis kysy, että mitä tuo sanonta meinaa, kun mua jo nyt myötähäpeilyttää tuo sun matalan äo:n esiintuonti. Joo, se on ÄO, ei ÄÖ - hahahahaa!


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Koitin ihan tosissaan olla hiljaa (ja kauan koitinkin), mutta eihän se multa luonnistu 😂 Voiskos arvon anonyymit olla ihan silleen hissukseen huutelematta, jossei oo mittään tähellistä asiaa 😉 Vaikka eihän tää nyt taaskaan mulle kuulu. Tsemppiä rakkauden etsintään alottajalle 😊

        Kiitooooos ❤


    • Nostanpa ketjua 😉

    • Hei
      Haluaisitko tutustua rehellisyyttä ja inhimillisyyttä arvostavaan naisen alkuun? Pidän sienestyksestä ja kalastuksesta. Minulla on 2 koiraa P.s. Pahoittelen lyhyttä, "platonista" viestiä....kirjoitin ainakin 5 kertaa elämänkertani eikä lähettäminen
      onnintunut ennenkuin ymmärsin et ensin pitää kirjauta:-(
      Nää nettihömpötykset ei oo oikeen mun juttu....arvostan aitoo kohtaamista :-)

      • Minnie19 - Minkä ikäinen oot? Ethän 19-vee?


      • Anonyymi
        r_r_r_r kirjoitti:

        Minnie19 - Minkä ikäinen oot? Ethän 19-vee?

        Minkä ikäisistä naisista sä tykkäät?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäisistä naisista sä tykkäät?

        Itseni ikäisistä, noin suurin piirtein. Ikä, tai status (tai muu materia-asia) tms. ei oo niin tärkeä ... Se ihminen sieltä sisimmästä ON tärkeä :)


    • Anonyymi

      Olispa oikeasti jossain tuollainen kiva nainen. Elämää elänyt ja nähnyt, Sellainen, joka arvostaa toistakin, eikä kaikki pyöri oman navan ympärillä.

      • Täältä löytyy! Edelleen! Viestiä saa laittaa, mun tunnus tänne on tässä :)


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe