Viikatemies

Nythän kohta heinä ja kaikki vihreä jo kasvaa. Silloin otan esiin viikatteen ja siistin pellolla olevan jättimäisen halkopinoni ympäristön.

Äkkinäinen voisi kuvitella, että tämä on jotain kuvakieltä, mutta täyttä totta se on.

Mutta jos sen pukisi kuvakieleksi, niin sillekin löytyisi vastine. Olkaapa hyvät:

Otan siis viikatteen (kirjoitusvälineen) ja katkon heinää ja pajukkoa (susimärisijää ja metsästäjäapinaa) mahtavan halkopinon (Susinalyysi-eepos) ympäriltä. Tämä puhdistus täytyy tehdä, jotta rikkaruoho (hysteerinen petopelko) ei pääse häiritsemään saunan lämmitystäni (yhteiskunnan eloa).

Elikkä viikatteella niitän rikkaruohoa kun kyykytän apinaa.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huh huh.....terävä on viikate.

      • Onhan se yhtä terävä kuin älyni. Kiitti älykommentista!


    • Anonyymi

      Asun täällä Kainuussa ja olen kolmen tyttären äiti. Olenko siis joku petomärisijä, jos olen huolissani lasteni turvallisuudesta? Mieheni tietää susien vaanivan lähistöllä. Ihan loukkaa kun minua rikkaruohoksi kutsutaan. Enempi koen olevani päivänkakkara aurinkoinen, kun niin lastani suojelen.

      • Ole sitten vaikka porkkana ja työnnä se petopelkuriuunosi ananakseen. Kaikenlaista torveloa sitä voi olla tässä maailmassa.


      • Tarkoitin tietysti että itse porkkanana tunkeudut ananakseen. Siitä metsästäjäpoijut tykkäävät. Vielä enemmän tykkäävät kun sorsastajapojut tunkeutuu. Sinä voit sillä välin vaikka keitellä kahvia....he he


    • Susianalyytikko

      Joo. Homma on viimeistään huomenna ohi. Saavatpahan halot rauhassa kuivua.

      • Anonyymi

        Onnittelut ja jaksuvoimia sulle, kun et toteuttanut - huomenna ohi-.
        Jostain kriisikeskuksesta suosittelen hakemaan apua, toivottavasti voimasi siihen riittävät.


    • Joo. Ei meitä nykypäivänä hirveästi ole, jotka pitävät viikatteensa terävänä. Isoisäni oli Mestari. Tuolta olen saanut oppia tähän elämään. Hän jo naureskeli susihysteerikolle. Piti noita ihan pöljinä. Hukkakaurana yhteiskuntaa ajatellen.

      • Anonyymi

        Onkohan sinulla kaikki ihan kohdallaan ajukopassa ?


      • Heh heh...ootkohan pallinaama ikinä viikatetta edes nähnyt. Tuommonon ruipelo ei edes ruohonleikkuria jaksa työntää. Pitää olla itsestään vetävä. On niin lihaksiltaan ja aivoiltaan surkastunut, kun sudet niin pelottaa, että pitää neljän seinän sisällä pysytellä ja viinaa kitata pelkoonsa. Märyä kyllä piisaa. Hyi kun säälittävä pullapoju.


      • Anonyymi

        No niin näyttää märyä piisaavan susiraiskaajapojulla. Älyä ei sitten niinkään.


    • Anonyymi

      Puheen johtaja pojulla on kuihdahtanut jollei vallan lakastunut tuo vihreily,
      vihreyden peruspilarihan on antaa 'kaikkien kukkien kukkia',
      tyhj(m)yyttä on niitä niitellä.
      Muistaa myös toisen maailmanvirran, eli kaikki vihreä muuttuu ajan syleilyssä ruskeaksi, monasti nopeastikin, joskus hitaammin.

    • Anonyymi

      Mä kunnostan nuoria metsiä 245RX Husoklyyti raivurilla.
      Vihreyttä kerrakseen!
      Ennen vanhaan tien varretkin niiteltiin vesakkoviikattein.

      • Anonyymi

        165 husolyytikollakin on sahailtu, sillähän kaataa ensiharvennuksetkin vaikka on raskas bensajuoppo.
        Paras kuitenkin oli 144r. Ei niin muovilelun oloinen, kuin 245.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      Suomen sosialidemokraattinen puolue
      22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe