Pian on taas juhlapäivä jolloin äidit ovat kekipisteenä. Irroita äitisi lieden kahvasta ja vie hänet kuninkaalliselle lounaalle ABC:lle! Itse tein sen seitsemän vuotta sitten emmekä ole sen jälkeen olleet missään tekemisissä keskenämme. En olisi uskonut sivistyneen naisen niin syvästi loukkaantuvan. Hän kuitenkin söi puolet perunoistaan.
Äideille parasta sunnuntaina!
Anonyymi
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä vien rakkaan äitini ulos syömään satoi tai paistoi. Me muut ruokailemme sisällä.
- Anonyymi
Ei, kyllä hänellä on voimakas kyömynenä ja hieman viiksentynkää alla.
- Anonyymi
Meillä isä käskee äidin valmistaa lounaan 16:lle lapselleen niiden puolisoineen ja lapsineen. Yhteensä meitä on 46. Sitten kun äiti on tiskannut lounasastiat keitämme hänelle kahvit!
- Anonyymi
Onko sähkön s iirtomaksu huo mioitu=?
- Anonyymi
vieraat halusivat aikoinaan syödä ulkona ja käydä huusisa sisällä mie tein toisin päin notta heheheehh
- Anonyymi
Miksi sinusta keksi on parempi juttu?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872