Miksi mun facebookin paikkatiedoissa näkyy vain ne paikat missä olen asunut, ennen näkyi kaikki paikat missä olen käynyt?? Siis oma sivu -> tietoja-> paikkamerkinnät -> vieraillut kaupungit. Mun ainoa ilo koko facebookissa on ollut katsoa tätä karttaa missä näkyy missä on käynyt. Onko mitää facen sovelluksia tmv tähän hommaan?? Näkyykö muilla nämä? Koneeni on mac. Onko oikea palsta kysyä?
Helppiä, Facebook ongelma!
8
60
Vastaukset
- Anonyymi
Siis jo on ongelmat. Tee jatkossa valokuva-albumi matkalta. Tai lähetä itsellesi postikortti joka paikasta, missä käyt.
- Anonyymi
No tää on mulle ongelma,enkä saanut vastausta kysymyksiin.
- Anonyymi
Haloo. ..mikä tässä nyt on niin vaikea vastata?
- Anonyymi
Sinun ongelma on pääsi sisällä. Jos luulet että muita kiinnostaa sinun matkailut olet harhaluuloinen. Ehkä pienessä piirissä on kiinnostusta mutta muita ei kiinnosta.
Status symbolien tärkeys on pääsi sisällä. Ulkonäkö ei ole niin tärkeää kuin media puskee. Medialla ei ole parempaa/helpompaa asiaa mistä kirjoittaa. Mainostustulot vaikuttaa myös mistä kirjoitetaan. Helppo myydä tietämättömille samoja ihon-, hiustenhoito tuotteita eri brändillä. Voittomarginaalitkin on korkeat joten on varaa markkinoida reilusti (suosittelen laihtusta jos haluat terveyttäsi edistää).
Jos kalliilla laitteella ei tee mitään tai istuu käyttämättömänä olet tehnyt huonon ostoksen. Vie vain elintilaa ja sitoo sinua. Bling bling on markkinointia ja sinä olet altis sille. Maksaa turhasta ja huonosta käyttökokemuksesta koska muut. Seuraa laumaa ja ole osa persoonakulttia. Olet heidän tuote ja kohde jolle myydää roskaa. Vaikutusaltis paskapuheelle. Selvitä kaikki vaihtoehdot. Katso muualta kuin virallisilta sivuilta, ja SoMe vaikuttajilta.
En tiedä miksi on kadonnut paikkatiedot. Oletko painanut jotain filteriä tai poisto nappia? On varmasti parempia keinoja tallettaa tieto missä olet käynyt. Onko sinulla android puhelin? Jos on niin google tilillä on paikat tallessa. Löytyy sinun google tilin tiedoista.
- Anonyymi
En ole painanut mitään nappia. Miten tämä sivu muilla näkyy???
- Anonyymi
Pliis auttakaa ny!
- Anonyymi
Onko oikeasti muka joku tietoturvariski???
- Anonyymi
ei näy mullakaan...
eikä tosiaan väliksikään...
eipä pääse urkkimaan minun tietojani teto vuoto saitti muutenkaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648