Miten skyteam monkey efi 2019 versiota viritellään. Siinä on joku moottorijarrutus kun menee sen 47kmh paikkeille. Miten moottorijarrutuksen saisi pois ja entä miten muuten sitä voi viritellä?
Skyteam monkey EFI 2019 50cc
4
103
Vastaukset
- Anonyymi
Anteeks mitä?
Moottorijarrutus on sitä kun vaihat vaihdetta peinemmälle niin mopo hidastuu. Se, joka rajottaa sen mopon nopeutta on sähkönen kierrosrajotin jota ei sun kaltane peukalo keskellä kämmentä-poika osaa. Pidä se nyt vaan vakiona, ennen ku on koko mopo hajalla. Mutta jos on noin tärkeetä virittää, niin annan sulle yhden ilmaisen lipun googlen käyttöön. - Anonyymi
Ei ole oikein ruiskuun mitään helppoa keinoa tai valmista viripalikkaa.
En itse olisi hankkinut ruiskumopoa juuri tuon virittämisen vaikeuden takia. Isommat vaihtomoottorit vaativat kaasarimallin sähköt joten kalliiksi ja hankalaksi menee.Mutta kun koulujen loputtua starttaat 190cc mankisi ja muut jäävät kauas taakse mennessäsi kesälomalle niin kaikki on yhtäkkiä ollut vaivan ja rahan arvoista ja elämälläsi on tarkoitus.
- Anonyymi
Tämä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992094
- 1341168
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21815- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46557- 9532