Mistä löytyisi ystäviä?

Anonyymi

Jotain vinkkejä mistä voisi löytää samanhenkisiä ystäviä?
En tarkoita kirjoittelua tällaisilla keskustelupalstoilla vaan että ihan ystävystyisi ja voisi viettää aikaa yhdessä höpötellen henkiseen kasvuun liittyvistä asioista yms.
Suomi24 treffit ei varmaan ole ihan oikea paikka etsiskellä samoista asioista kiinnostunutta oikeasti vain ystävää sukupuolesta riippumatta?
Olen tutkaillut paikallisten yhdistysten yms. luentoja tms. muttei juurikaan tunnu mitään olevan eikä ne vähät mitä tarjolla olisi, oikein kolahda. Enkä toki tiedä olisko sellaisissa paikoissa mahdollista tutustua ja ystävystyä.

Olen ehkä enemmän kallellaan ns old ageen kuin new ageen mutta kuitenkin :) Jos sillä merkitystä. Ilmianna itsesi tai "salaseurasi" :)
Asustan Varsinais-Suomessa.

8

1596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen kuullut vähän nimeltä mainitsemattomasta lähteestä, että tyyppi, jolla on maili "wft0 at suomi24.fi" (korvaa at @-merkillä) olevinaan tietää joitakin sananlaskuja, jotka ovat enemmän Uutta kuin Vanhaa testamenttia tai miten sitä nyt kutsuisi uskonnollisia asioita peruskeskustelussa loogisesti - ei ainakaan psykiatristen hoitajien kanssa mitenkään.

      Jos kaipaat kirjasuosituksia, niin kuin useimmat, on E. Tolle, Mindfulness-oppaat, yms. "rituaalipelleily" varmaan oikein antoisaa. Rituaalilla kuvailen tilanteita joissa ihmiset liikuttelevat kehoaan ja joitakin "mystisiä esineitä" paremman sadon ym. toivossa.

      Tuosta mailista ei kyllä liikene kuin vitsejä, koska sitä tämäkin viesti on. Eikös kaikki henkisyys ole pelkkää vitsiä esim. koululaitoksemmekin mielestä?

    • Älä etsi ystävää täältä.

      Ystävä on lähikaupassa. Ystävä on naapurissa. Mene uimahalliin. Puhu ihmiselle. Aloita harrastus, vaikka mikä. Ystävä on ulkona istumassa rannalla, valokuvaamassa tai yhtä yksinäinen kuin sinä.

      Minäkin olen ystäväsi:

    • On Minä Olen tapahtuma Finlandia talolla 8 ja 9 päivä helmikuuta.
      Minä voin tavata Missä me siellä tavataan?

    • Anonyymi

      Oletko kokeillut astraaliulottuvuus x157MNV6:tta? Jospa sieltä löytyisi.

    • Anonyymi

      Korkeammasta tietoisuudesta voi tulla viestejä ystävältä.

    • Anonyymi

      Aurinkokivi Deitistä voisi löytyä: www.aurinkokivi.com

      • Anonyymi

        Voiko tuolta löytää oman kaksoisperäliekin?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1398
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      26
      1137
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1033
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe