Mistä löytyisi ystäviä?

Anonyymi

Jotain vinkkejä mistä voisi löytää samanhenkisiä ystäviä?
En tarkoita kirjoittelua tällaisilla keskustelupalstoilla vaan että ihan ystävystyisi ja voisi viettää aikaa yhdessä höpötellen henkiseen kasvuun liittyvistä asioista yms.
Suomi24 treffit ei varmaan ole ihan oikea paikka etsiskellä samoista asioista kiinnostunutta oikeasti vain ystävää sukupuolesta riippumatta?
Olen tutkaillut paikallisten yhdistysten yms. luentoja tms. muttei juurikaan tunnu mitään olevan eikä ne vähät mitä tarjolla olisi, oikein kolahda. Enkä toki tiedä olisko sellaisissa paikoissa mahdollista tutustua ja ystävystyä.

Olen ehkä enemmän kallellaan ns old ageen kuin new ageen mutta kuitenkin :) Jos sillä merkitystä. Ilmianna itsesi tai "salaseurasi" :)
Asustan Varsinais-Suomessa.

8

1768

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen kuullut vähän nimeltä mainitsemattomasta lähteestä, että tyyppi, jolla on maili "wft0 at suomi24.fi" (korvaa at @-merkillä) olevinaan tietää joitakin sananlaskuja, jotka ovat enemmän Uutta kuin Vanhaa testamenttia tai miten sitä nyt kutsuisi uskonnollisia asioita peruskeskustelussa loogisesti - ei ainakaan psykiatristen hoitajien kanssa mitenkään.

Jos kaipaat kirjasuosituksia, niin kuin useimmat, on E. Tolle, Mindfulness-oppaat, yms. "rituaalipelleily" varmaan oikein antoisaa. Rituaalilla kuvailen tilanteita joissa ihmiset liikuttelevat kehoaan ja joitakin "mystisiä esineitä" paremman sadon ym. toivossa.

Tuosta mailista ei kyllä liikene kuin vitsejä, koska sitä tämäkin viesti on. Eikös kaikki henkisyys ole pelkkää vitsiä esim. koululaitoksemmekin mielestä?

• Älä etsi ystävää täältä.

Ystävä on lähikaupassa. Ystävä on naapurissa. Mene uimahalliin. Puhu ihmiselle. Aloita harrastus, vaikka mikä. Ystävä on ulkona istumassa rannalla, valokuvaamassa tai yhtä yksinäinen kuin sinä.

Minäkin olen ystäväsi:

• On Minä Olen tapahtuma Finlandia talolla 8 ja 9 päivä helmikuuta.
      Minä voin tavata Missä me siellä tavataan?

• Anonyymi

Oletko kokeillut astraaliulottuvuus x157MNV6:tta? Jospa sieltä löytyisi.

• Anonyymi

Korkeammasta tietoisuudesta voi tulla viestejä ystävältä.

• Anonyymi

Aurinkokivi Deitistä voisi löytyä: www.aurinkokivi.com

• Anonyymi

Voiko tuolta löytää oman kaksoisperäliekin?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      139
      5174
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3426
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      114
      2700
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2388
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      261
      1807
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      47
      1739
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1587
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1556
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1520
    10. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      20
      1386
    Aihe