Jotain vinkkejä mistä voisi löytää samanhenkisiä ystäviä?
En tarkoita kirjoittelua tällaisilla keskustelupalstoilla vaan että ihan ystävystyisi ja voisi viettää aikaa yhdessä höpötellen henkiseen kasvuun liittyvistä asioista yms.
Suomi24 treffit ei varmaan ole ihan oikea paikka etsiskellä samoista asioista kiinnostunutta oikeasti vain ystävää sukupuolesta riippumatta?
Olen tutkaillut paikallisten yhdistysten yms. luentoja tms. muttei juurikaan tunnu mitään olevan eikä ne vähät mitä tarjolla olisi, oikein kolahda. Enkä toki tiedä olisko sellaisissa paikoissa mahdollista tutustua ja ystävystyä.
Olen ehkä enemmän kallellaan ns old ageen kuin new ageen mutta kuitenkin :) Jos sillä merkitystä. Ilmianna itsesi tai "salaseurasi" :)
Asustan Varsinais-Suomessa.
Mistä löytyisi ystäviä?
8
1758
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kuullut vähän nimeltä mainitsemattomasta lähteestä, että tyyppi, jolla on maili "wft0 at suomi24.fi" (korvaa at @-merkillä) olevinaan tietää joitakin sananlaskuja, jotka ovat enemmän Uutta kuin Vanhaa testamenttia tai miten sitä nyt kutsuisi uskonnollisia asioita peruskeskustelussa loogisesti - ei ainakaan psykiatristen hoitajien kanssa mitenkään.
Jos kaipaat kirjasuosituksia, niin kuin useimmat, on E. Tolle, Mindfulness-oppaat, yms. "rituaalipelleily" varmaan oikein antoisaa. Rituaalilla kuvailen tilanteita joissa ihmiset liikuttelevat kehoaan ja joitakin "mystisiä esineitä" paremman sadon ym. toivossa.
Tuosta mailista ei kyllä liikene kuin vitsejä, koska sitä tämäkin viesti on. Eikös kaikki henkisyys ole pelkkää vitsiä esim. koululaitoksemmekin mielestä? Älä etsi ystävää täältä.
Ystävä on lähikaupassa. Ystävä on naapurissa. Mene uimahalliin. Puhu ihmiselle. Aloita harrastus, vaikka mikä. Ystävä on ulkona istumassa rannalla, valokuvaamassa tai yhtä yksinäinen kuin sinä.
Minäkin olen ystäväsi:On Minä Olen tapahtuma Finlandia talolla 8 ja 9 päivä helmikuuta.
Minä voin tavata Missä me siellä tavataan?https://minaolenmessut.fi/
kaipaan jotain hengellisiä tapahtumia..
niin perustan itse.- Anonyymi
Oletko kokeillut astraaliulottuvuus x157MNV6:tta? Jospa sieltä löytyisi.
- Anonyymi
Korkeammasta tietoisuudesta voi tulla viestejä ystävältä.
- Anonyymi
Aurinkokivi Deitistä voisi löytyä: www.aurinkokivi.com
- Anonyymi
Voiko tuolta löytää oman kaksoisperäliekin?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501999
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3081191Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.83999- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31829- 52809
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701