Milla Madetoja

Anonyymi

Milla on upea kaunis nainen.Hoikka vartalo upeat sääret ja kaunis kokonaisuus.

29

7017

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kyllä on kaunis nainen isolla ännällä,siis koko vartalo mahtavan näköinen,se hipoo täydellisyyttä olen hänen suuri ihailija,

    • Anonyymi

      Siis tässähän on etupäässä kyse uutisten välittämisestä. Tällä uutisten lukijalla on kummallinen ja vieras tapa painottaa suomen kieltä ja lisäksi kailottaa puhettaan tavalla, joka ei sovi ainakaan TV:n asialliseen ohjelmaan. Vaikka kuinka yrittäisi, ei pysty kuuntelemaan, on vaihdettava kanavaa.

      • Anonyymi

        Hyvä, että vaihdoit kanavaa. Ei helmiä sioille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, että vaihdoit kanavaa. Ei helmiä sioille.

        Kertoisitko tarkemmin tuosta katsojien uudesta jaosta helmiin ja sikoihin? Tähän asti Yle on ollut kaikkien kanava.


    • Anonyymi

      Olen myös hulluna Millaan. Harmi vaan kun hän tulee ruutuun menee kaikki uutiset yms ohi ihan täysin. Hän vaan on todellinen herkku. Sori vaan kaikki feministit.

      • Anonyymi

        Tänään kameramies zoomasi mieskatsojien iloksi Millan täydellistä vartaloa. Jos Wancke pitää naisista, on hänellä ihanat oltavat.


    • Anonyymi

      On kyllä kaunein juontaja aamu tvssä. Aina kynähameessa ja hymy huulilla. Saa katsojankin iloiseksi ;)

      • Anonyymi

        Hänellä on täydellinen takamus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä on täydellinen takamus.

        Oli iso kontrasti tänään, kun Milla oli vartaloineen ruudussa ja vieressä oli meteorologinainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä on täydellinen takamus.

        Nina Rahkolalla mtv3 on täydellinen takamus.


    • Anonyymi

      Milla on oikein sutjakka ja linjakas observoitsija

      • Millan upea vartalo tulee aina hyvin esille naisen esiintyessä todella tiukoissa mekoissa ja puseroissa. Rotunainen parhaimmasta päästä. 👍👍🤩❤


      • Anonyymi
        taujok kirjoitti:

        Millan upea vartalo tulee aina hyvin esille naisen esiintyessä todella tiukoissa mekoissa ja puseroissa. Rotunainen parhaimmasta päästä. 👍👍🤩❤

        Upes nainen


      • Anonyymi
        taujok kirjoitti:

        Millan upea vartalo tulee aina hyvin esille naisen esiintyessä todella tiukoissa mekoissa ja puseroissa. Rotunainen parhaimmasta päästä. 👍👍🤩❤

        Upea nainen


    • Anonyymi

      On kyllä kaunis. Ilo silmälle.

    • Anonyymi

      Upea Nainen! Aamut alkavat hienosti kun saa ihailla kaunista ja seksikästä Millaa

      • Anonyymi

        Tänään Milla näytti taas todella upealta tiukassa paidassaan ja lyhyehkössä hameessa. Naisen upeat muodot tulivat hyvin esille. 👍👍👍😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään Milla näytti taas todella upealta tiukassa paidassaan ja lyhyehkössä hameessa. Naisen upeat muodot tulivat hyvin esille. 👍👍👍😎

        Ja varsinkin ohjelman lopussa Milla istui todella kiusoittelevan näköisesti esitellen upeita rotusääriään. Tämä nainen selkeästi tietää näyttävänsä seksikkäältä ja upealta. 😋👍


    • Anonyymi

      Millan hihaton paita paljasti tänään taas mukavasti naisen timmit seksikkäät käsivarret. On todellakin upea nainen.

    • Anonyymi

      Harmaa, likaisen näköinen tukka kuin mummolla. En ymmärrä, miksi nuoret naiset värjäävät hiuksensa harmaiksi, kyllä ne ehtii tulla ihan luonnostaan myöhemmin. Harmaa väri nahentaa.

    • Anonyymi

      Tuo Milla voisi olla tukka siistimpänä, kun asiaohjelmassa on duunissa, tosi epäsiisti 🙄

    • Anonyymi

      Ärsyttävä tekopirteys lähtee tv:n hyvästä aamuohjelmasta.

    • Anonyymi

      Millako upea nainen…voi tsiisus mikä vitsi. Suu kun lehmällä ja klapit kun harakalla.

    • Anonyymi

      10.11.2021 Milla oli taas aamu-tv:n ohjelmassa ylimielisine ilmeineen.

    • Anonyymi

      On seksikäs kuten nettiblogisti Elisa Cichoracki. Saisipa päästä Elisan kauneutta ihailemaan lisää. Paljasta pintaa ja upeaa ääntä.

    • Anonyymi

      Ihana nainen

    • Anonyymi

      Natsi se on pitäis viedä japanilaiseen tiilitaloon ja vähä kysellä

    • Anonyymi

      Makkarankuorivaatteissa aina. Ja sehän näihin miehiin puree! Älykästä!

    • Anonyymi

      Kanava kääntyy heti pois, lapsellista esitellä allejaan hihattomissa vaatteissa ympäri vuoden.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe