Automerkin vaihto

Anonyymi

Viikon uudella corollalla ajettuani jysähti jalka lattiasta läpi. Samalla huomasin että koko pohja on kauttaaltaan ihan läpimätä. Eivät kuulemma korvaa takuuseen sisältä alkanutta ruostumista. Tässä on halpuutus kuurin tulos. Kamalia ruoste raunioita. Viikonloppuna menen vaihtamaan uuteen Octaviaan, on niin paljon paremmin tehty auto verrattuna toyotaan, eikä ruostu silmittömän nopeasti. Testivoittaja vieläpä!

21

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suosittelen ehdottomasti vaihtamaan niin paranee auto kaikin puolin. Kuka nyt tuollaisia turkissa tehtyjä ruoste koteloita viitsii viikkoa kauempaa katsella?

• Anonyymi

taitaa olla tuo ruostevika lähinnä skodan tyyppivika eikä toyotan. joku on nyt keksinyt kääntää skodan ruosteongelmat toyotan syyksi, syytä voi vaan jokainen arvailla...

• Anonyymi

Minulla myös toyotasta negatiivisiä kokemuksia. Akku räjähti ihan yhtäkkiä taajamaa nopeudessa ajaessa ja matkanteko loppui siihen. Syyksi paljastui pohjan pettäminen ja akku olo päässyt hankaamaan maantietä muutaman metrin ennen räjähdystä. Kaikenlaisia ruoste raunioita viitsitään tänne tuoda.

• Anonyymi

Miten on toyota vajonnut noin alas korityön osalta!? Liikenne turvallisuus vaarassa näiden kippojen vuoksi!

Nippon steel laatua!

• Anonyymi

hei siis toi aloitus kylläkin koskee skodaa eikä suinkaan toyotaa, hei valoja päälle nyt vähän..

• Anonyymi

Minä taas tipahdin VM-19 Skoda Octavian pohjan läpi istuimineen päivineen autokaupan pihassa, kun oli pohja jo niin ruosteessa. Olin nimittäin lähdössä sillä koeajolle. Ihan hirveän laadutonta itämoskaa sitä saakin nykyään tehdä, ja vielä myydä! Kyllä skodakauppiasta hävetti, kun palautin avaimet!

• Anonyymi

oliko skodan avaimetkin jo ruosteessa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä, sillä ei kyllä kiinnostanut enää mitkään skodan avaimet enää siinä kohtaa. Hyvä että pääsin sieltä ruosteisesta skodasta edes omin avuin pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ruostui toyotasta avaimet. Metalliosa hävisi kokonaan vuoden käytön jälkeen. Seuraavan toyotan tilaan avaimettomalla järjestelmällä. Tai vaihdan itämerkki skodaan. Siinä on kestävämmät avaimet.

• Anonyymi

Lattiamatot jäänyt vaihtamatta eli väärin säästetty. Ota ensikerralla vähän uudempi, kuin kierrätetty. Merkkihän pysyy kyllä.

• Anonyymi

Laitetaanpa tännekin minulle sattunut hauska tojo tarina. Liikkeessä uutta yarista koeajaessani huomasin ruostetta takaluukun reunassa. Varovasti huomautin näyttelyhalliin palatessa ystävällisesti asiasta myyjälle. Hän kysyi heti vihaisesti että olinko parkkeerannut skodan viereen!? Lähdin pois liikkeestä ja myyjä tuli perässäni pihalle anteeksi pyydellen. Kuulemma työpaikkansa uhalla johdon kuullen on työkseen mollattava vag - tuotteita. Vahingosta viisastuneena en enää tojo liikkeisiin mene..

• Anonyymi

Tarinasi oli ihan yhtä hauska, kuin kilon paskakasa maantien laidassa. Ei sinusta ainakaan mitään koomikkoa tule, eikä mitä ilmeisemmin mitään muutakaan. Korkeintaan kaljaa litkivä sosiaalipummi, jonka slummialueella olevan, valtion maksaman vuokrayksiön tolppapaikalla on ajokelvottomassa kunnossa oleva ruosteinen skeida....

• Anonyymi

Kankea on käytökseltään hönö ihan on niinkuin nuo tojon myyjätkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kankea on käytökseltään hönö ihan on niinkuin nuo tojon myyjätkin.

Ja sinun käytös on ihan yhtä notkeaa, kuin skeidan pellitkin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinun käytös on ihan yhtä notkeaa, kuin skeidan pellitkin...

Tunnut kiemurtelevan kuin perinteinen tojo mies ruosteesta ja vioista puhuttaessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnut kiemurtelevan kuin perinteinen tojo mies ruosteesta ja vioista puhuttaessa.

Ja sinun notkeat liikkeesi ovat verrattavissa saksalaisten kiemurteluun päästöasioissa, Jakopäänkettinkiasioissa, korvausvelvollisuusasioissa, moottorien öljynsyöntiasioissa, takuuasioissa, jne.....

• Anonyymi

Sinun veikeät tempauksesi on kuin toyotan markkinointi osaston epätoivoiset peittely ja vääristely yritykset kuolon tiellä. Toyotan moraali on pelkkä naurettava vitsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinun notkeat liikkeesi ovat verrattavissa saksalaisten kiemurteluun päästöasioissa, Jakopäänkettinkiasioissa, korvausvelvollisuusasioissa, moottorien öljynsyöntiasioissa, takuuasioissa, jne.....

Tarkoitit varmaan takaisinkutsujen, ruosteen ja pettyneiden asiakkaiden kuningas toyotaa. Illan pimeässä sekosit merkeistä. Olisi aika mennä nukkumaan.

• Anonyymi

Fiiatin lattia ei hajoo sitten millää tietteks.

• Anonyymi

Fiat on luja auto toyotaan verrattuna, ei ruostu eikä ole roistojen kyhäämää. Omia moottoreitakin käyttävät. Eikä tarvitse merkistä maksaa turhista mielikuvista.

• Anonyymi

Vaihdoin voortiin. Seuraavaks opel kai. 😅

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2501
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      349
      2130
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1962
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      14
      1800
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1568
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1102
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1079
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      950
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      925
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      898
    Aihe