Voiko kummituksia karkoittaa piereskelemällä ?
Kummitusten karkoittamisesta :
6
85
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä voi.
Toimituksen on kuitenkin tapahduttava WC:ssä peilin edessä ja kynttilän valossa tasan keskiyöllä. - Anonyymi
Tämä on tosiaan Suoli24, ihan asialliset aloitukset täältä häviää pois, mutta tämmöiset lapselliset pierujutut säilyy! Ihan kohta oikeesti pystytän oman keskustelufoorimin, mistä ei häivä mikään pois!
- koodari- Anonyymi
Tutki itse kokeellisesti suolistokaasujen vaikutus kummituksien käyttäytymiseen
ennen kuin rupeat asiantuntijana esiintymään !
Suolistokaasujen ja ektoplasman tiheydet ovat hyvin lähellä toisiaan ! - Anonyymi
Rationaalisessa katsannossa kaikki henkimaailman höpinät ovat lapsellista
roskaa !
-rationaalinen koodaari
- Anonyymi
Ei, edesvastuutonta edes kokeilla mitään niin vaarallista!
Pierun sisältämästä metaanista kummitusten on uumoiltu mahdollisesti jopa voimistuvan.
Empiiriset kokeet asian tiimoilta ovat vielä vajavaisia, kummitusten harvinaisuuden ja pierumetaanin säilömisvaikeuksien vuoksi. Lisäksi on selvittämättä, miten nämä saataisiin lähelle toisiaan riittävän reaktion toteamiseksi. - Anonyymi
Jehovan todistajain palstalta löytyy alan asiantuntija Koo Koo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165