Miten julkkikseksi Hämeenlinnassa

Anonyymi

Ainakin yksi keino päästä julkisuuteen Hämeenlinnassa on ilmiantaa joku henkilö, joka on paikallisen kokoomuksen mielestä ns. ei-toivottu. Yleensä ilmiantamiseen liitty voimakkaasti kuva Juudaksesta, ts. moraalisesti väärin toimivasta henkilöstä, joka on oman etunsa vuoksi valmis tuottamaan toiselle murheita tai muita negatiivisiä serauksia. Julkisuus vaatii myös tietenkin jonkin kanavan, joka tietoisesti rakentaa tulevasta julkkiksesta joko negaatista tai positiivistä kuvaa. Hämeen Sanomat on ottanut roolia viimeisimmässä tapauksessa nostaen toistuvasti markku Wiikin hyvin positiivisessä mielessä lukijoidensa eteen, eikä ihme,sillä Häsa tunnetaan kokoomuspuolueen äänitorvena Hämeenlinnassa

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aivan samaa mieltä ja Pers Gary on hyvä esimerkki. Ajoi omaa etua ja tuotti toiselle murheita kunnes suhmurointi loppui SCC tuomioon.

• Anonyymi

Olen noin 50 vuotta sitten lopettanut Hämeen Sanomien tilaamisen kestotilaajana, enkä ole sen jälkeen ostanut edes irtonumeroita. Nykyisin luen Hä-Sanomien ilmaisia digilehtiä ja niitäkin vain sen takia että Arno Juutilainen on terävähampainen, mutta asiallinen toimittaja. Myös Toni Rasinkankaan jutut on hyviä, mutta hän ei ole tutkiva journalisti, mikä on vahinko

• Anonyymi

Yksi julkkis oli muuten äsken Jukolassa.

• Anonyymi

Mä näin Sirpa Pietikäisen tiistaina hengailevan torilla, enks mä oo jo melkein julkkis itekin?

• Anonyymi

Mä näin kanssa jokunen talvi sitten Sirpan Hämeenlinnan Rautatieasemalla autollaan penkassa jumissa. Vähän oli kai liukkailla lipsahtanut, siis viihteen puolelle

• Anonyymi

Omahoidontukihan varmaan riittää omaan hoitoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      335
      4269
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      137
      2397
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2036
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1531
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      40
      1048
    6. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      997
    7. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      136
      986
    8. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      979
    9. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      911
    10. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      887
    Aihe