Olen 31-vuotias, terve mies pk-seudulta. Ei perinnöllisiä sairauksia. Pituutta löytyy 180 senttiä, silmät siniset, hiukset vaaleat. Sukupuolitauteja ei ole ja tästä on myös todistus. En tarvitse rahallista korvausta. Spermanlaatu on todettu erittäin hyväksi. Muumimuki menetelmä sopii parhaiten, koska ei riskiä sairastua sukupuolitaudeille. Useita lahjakkuuksia ja miellyttävä ulkonäkö. Yhteyden saa sähköpostitse: [email protected]
Mikä on motiivini? Haluan saada lapsia, mutta minulla ei ole niitä. Koen, että vaikka en tietäisi mitään lapsistani muuta kuin että heitä on olemassa, se tekisi jo elämästäni merkityksellisemmän tuntuista. Alkusysäys näille ajatuksille tuli, kun seurustelin naisen kanssa, kuka oli jo lapsensa tehnyt ja aloin miettimään, että se jää kyllä kaivelemaan minua, jos en sitten saakaan koskaan lapsia. Nyt sitten ajattelin, että jos tässä lapsia aletaan tekemään, niin tehdään niitä sitten kunnolla. Toivon näiden "bonus" lasten lisäksi joku päivä myös saavani ihan normaalin perheen ja silloin haluan kokea isyyden normaalilla tavalla ja olla isä muutenkin kuin biologisesti. Parisuhteet ovat kuitenkin viime vuosina jääneet lyhyehköiksi ja moneen kunnon yritykseen ei ole enää ennen keski-ikää aikaa. Vaadittavan luottamuksen ja suhteen syventymiseen menee helposti enemmän kuin 2 vuotta. Pyrin siihen, että henkilötietoja ei vaihdeta, elatusmaksuja ei makseta ja lapsi saa halutessaan ottaa 18-vuotiaana yhteyttä antamaani sähköpostiin ja suhde voi sen jälkeen syventyä luonnostaan, mikäli on syventyäkseen.
Kerro tilanteestasi ja katsotaan, mikäli apu olisi lähempänä kuin arvaatkaan.
Luovutan spermaa ilman korvausta
1
304
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä onko sähköpostini tullut perille vai onko vastaamattomuuteen joku muu syy. -pieniunelma
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site425831Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714565Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464332SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564111SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt873710Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään593229SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502413Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?342305Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422059En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha81134