Luovutan spermaa ilman korvausta

Olen 31-vuotias, terve mies pk-seudulta. Ei perinnöllisiä sairauksia. Pituutta löytyy 180 senttiä, silmät siniset, hiukset vaaleat. Sukupuolitauteja ei ole ja tästä on myös todistus. En tarvitse rahallista korvausta. Spermanlaatu on todettu erittäin hyväksi. Muumimuki menetelmä sopii parhaiten, koska ei riskiä sairastua sukupuolitaudeille. Useita lahjakkuuksia ja miellyttävä ulkonäkö. Yhteyden saa sähköpostitse: [email protected]

Mikä on motiivini? Haluan saada lapsia, mutta minulla ei ole niitä. Koen, että vaikka en tietäisi mitään lapsistani muuta kuin että heitä on olemassa, se tekisi jo elämästäni merkityksellisemmän tuntuista. Alkusysäys näille ajatuksille tuli, kun seurustelin naisen kanssa, kuka oli jo lapsensa tehnyt ja aloin miettimään, että se jää kyllä kaivelemaan minua, jos en sitten saakaan koskaan lapsia. Nyt sitten ajattelin, että jos tässä lapsia aletaan tekemään, niin tehdään niitä sitten kunnolla. Toivon näiden "bonus" lasten lisäksi joku päivä myös saavani ihan normaalin perheen ja silloin haluan kokea isyyden normaalilla tavalla ja olla isä muutenkin kuin biologisesti. Parisuhteet ovat kuitenkin viime vuosina jääneet lyhyehköiksi ja moneen kunnon yritykseen ei ole enää ennen keski-ikää aikaa. Vaadittavan luottamuksen ja suhteen syventymiseen menee helposti enemmän kuin 2 vuotta. Pyrin siihen, että henkilötietoja ei vaihdeta, elatusmaksuja ei makseta ja lapsi saa halutessaan ottaa 18-vuotiaana yhteyttä antamaani sähköpostiin ja suhde voi sen jälkeen syventyä luonnostaan, mikäli on syventyäkseen.

Kerro tilanteestasi ja katsotaan, mikäli apu olisi lähempänä kuin arvaatkaan.

1

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tiedä onko sähköpostini tullut perille vai onko vastaamattomuuteen joku muu syy. -pieniunelma

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      118
      2387
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      31
      1494
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      20
      1458
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1438
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1253
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      340
      1104
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1005
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      56
      964
    9. 122
      831
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      806
    Aihe