Olen 31-vuotias, terve mies pk-seudulta. Ei perinnöllisiä sairauksia. Pituutta löytyy 180 senttiä, silmät siniset, hiukset vaaleat. Sukupuolitauteja ei ole ja tästä on myös todistus. En tarvitse rahallista korvausta. Spermanlaatu on todettu erittäin hyväksi. Muumimuki menetelmä sopii parhaiten, koska ei riskiä sairastua sukupuolitaudeille. Useita lahjakkuuksia ja miellyttävä ulkonäkö. Yhteyden saa sähköpostitse: [email protected]
Mikä on motiivini? Haluan saada lapsia, mutta minulla ei ole niitä. Koen, että vaikka en tietäisi mitään lapsistani muuta kuin että heitä on olemassa, se tekisi jo elämästäni merkityksellisemmän tuntuista. Alkusysäys näille ajatuksille tuli, kun seurustelin naisen kanssa, kuka oli jo lapsensa tehnyt ja aloin miettimään, että se jää kyllä kaivelemaan minua, jos en sitten saakaan koskaan lapsia. Nyt sitten ajattelin, että jos tässä lapsia aletaan tekemään, niin tehdään niitä sitten kunnolla. Toivon näiden "bonus" lasten lisäksi joku päivä myös saavani ihan normaalin perheen ja silloin haluan kokea isyyden normaalilla tavalla ja olla isä muutenkin kuin biologisesti. Parisuhteet ovat kuitenkin viime vuosina jääneet lyhyehköiksi ja moneen kunnon yritykseen ei ole enää ennen keski-ikää aikaa. Vaadittavan luottamuksen ja suhteen syventymiseen menee helposti enemmän kuin 2 vuotta. Pyrin siihen, että henkilötietoja ei vaihdeta, elatusmaksuja ei makseta ja lapsi saa halutessaan ottaa 18-vuotiaana yhteyttä antamaani sähköpostiin ja suhde voi sen jälkeen syventyä luonnostaan, mikäli on syventyäkseen.
Kerro tilanteestasi ja katsotaan, mikäli apu olisi lähempänä kuin arvaatkaan.
Luovutan spermaa ilman korvausta
1
264
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä onko sähköpostini tullut perille vai onko vastaamattomuuteen joku muu syy. -pieniunelma
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4313632Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1162683Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,32411Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll422249Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne152184Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv192020Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941627Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k471565Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel751559Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,541445