neuvoineen.
Taannoin lähetin sähköpostitse TE-toimistoon erään täytetyn lomakkeen jossa oli sellaisia tietoja, joita yleensä varoitetaan lähettämästä salaamattoman sähköpostin kautta.
No, asia jota lomake koski, venyi ja venyi työvoimatoimiston käsittelyssä. TE-toimiston sivuilla ei ole vaikka näin itse väittävät asioiden käsittelyaikoja annettu, tai jos on, niin se sivu on niin hyvin kätketty jonnekin ettei sivuston oma hakutoimintokaan ko. sivua löydä.
No, tämän venymisen vuoksi TE-toimistoon lähetettiin omiin tietoihin kirjautuen kirjallisia kysymyksiä sen suhteen kauanko asian käsittely kestää. Lähetettiin kysymys useaan kertaan, useaan kertaan. Lopulta tehtiin valitus tästä vastaamattomuudesta. Hallintolain mukaan viranomaisen on vastattava asiakkaansa omasta asiastaan tekemiin kysymyksiin viivytyksettä!
No, ensinnäkin tämä valituksen tekeminen ilmeisesti oli suuri, järkyttävän suuri loukkaus kyseistä ASIANTUNTIJAorganisaatiota kohtaan. Loukkauksista suurin!
No, sitten lopulta tämä tyyppi, joka asiaa kai jollakin tavalla hoiti, otti puhelimitse yhteyttä. Ja kerto, ettei hänellä ole hajuakaan missä se sähköpostitse lähetetty lomake luuraa. Kuitenkin viranomaisen kirjaamo oli antanut vastaanottokuittauksen, eli virastoon ja kirjaamoon se paperi oli saapunut.
No, sitten tämä tyyppi rupesi neuvomaan! Ja yritti olla siinä neuvoissaan oikein vitsikäs: katsokaas kun oli jo kertaalleen lähetetty sellaista tietoa sisältävä lomake sähköpostitse, mitä yleensä ei suositella salaamattoman kanavan kautta lähetettäväksi, niin tämä jätkä se pilkallinen virne naamallaan (niin, tiedättehän, että ilmeet kuuluvat äänessä, esim. hymy kuuluu äänessä) kehotti lähettämään sen lomakkeen uudelleen nyt antamaansa tiettyyn s-postiosoitteeseen, jonka osoitteen se jätkä antoi hieman epäselvänä.
No, arvatkaapa lähetinkö? No, en tietenkään, kävin henkilökohtaisesti koneeltani tulostaman kopion ko. lomakkeesta annettuun paikkaan toimittamassa.
hahah!
Siinä taas asiantuntijuutta kerrassaan! Ei vastata, ei vastata, ennen kuin vasta monen yhteydenoton jälkeen - erityisen vaikuttava taisi olla se valitus! Otetaan nokkiinsa, kun ei itse hoideta hommia niin kuin kuuluu. Arvon asiantuntija!
Neuvotaan vääriin menettelyihin... no, sitä vaan, että jos viranomaisen antamasta neuvosta koituu vahinkoa, niin viranomainen on vastuussa! Tämä mielestäni todetaan siinä samassa hallintolaissa, joka velvoittaa viranomaista vastaamaan viivytyksettä asiakkaan esittämiin kysymyksiin.
Asiantuntija! Kyllä nykymaailmassa näille termeille syntyy todellinen INFLAATIO! Käytetään ilman perusteita arvokkaita sanoja tyypeistä, jotka eivät ko. sanojen tasolle yllä!
Asiantuntijat TE-toimistossa
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1224592Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013900Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513290
- 432982
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182549Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222452- 232196
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171849Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351745