Tässä työkkärin teatterinäytelmien pääsosien esittäjä Jarmo Ukkonen:
https://twitter.com/jarmo_ukkonen?lang=fi
Mies on varmaankin päättänyt, että kaatuu saappaat jalassa mieluimmin kuin lopettaa hommat ja siirtyy eläkkeelle.
TE-teatteria
8
107
Vastaukset
- Anonyymi
Twitteristä luettua:
Jarmo Ukkonen 18.-19.6. rampautti kymmenien virastojen toiminnan. Ei toimineet postit, puhelinpalvelu, maksatukset, viestikanavat, julkaisujärjestelmät. Ohessa hallintomme tekemä karu yhteenveto. Näinkö haavoittuvaisia vieläkin ollaan? - Anonyymi
Mitä Jarmoko - ei varmaankaan - korkeintaan jonkun ylemmän käskystä. Olen kuunnellut hänen muutaman luennot joskus ja väitän, että hän on erittäin pätevä mies työssään. Pitkän kokemuksen omaava ja inhimillisesti ajatteleva. Jos joku kehtaa väittää muuta, niin heittäköön kehiin faktoja.
- Anonyymi
Ukkonen antoi karenssin henkilölle jonka Ukkosen mielestä olisi pitänyt käydä työnantajan luona työhaastattelussa vaikka työantaja kertoi suoraan itse Ukkoselle, että hän haastatteli työnhakijan (Espoon työkkäri oli antanut työhönosoituksen) puhelimessa. Ei ukkoset ja ketkään muutkaan voi määrittää kuinka työnantajat haastatttelevat työnhakijoitansa. Mutta Ukkosen mielestä työnhakijan olisi pitänyt vaatia työhaastattelua työnantajan ositteeseen. Tuo osoittaa minun mielestä Ukkosen taholta täyttä bykrokaatikon ja välinpitämättömän asennetta työttömiä kohtaan.
- Anonyymi
Tunnen jo Hervannan ajoilta ja koko ajan vaanii, arvostelee, käyttää yms. outoa. Itse peruskoulun käynyt merkonomi ja kielitaidon. Muualle ei pääse työhön kun hallintoon ja kaikki odottaa että lähtisi jo eläkkeelle, sen verran saanut huonoa julkisuutta vessakameroillaan ja ammatinvalinta psykologien ulosajoillaan. Onneksi pantiin syrjään eläkettä odottamaan vammaisten työprojektiin, miten sai niin kauan siellä häslätäkin. Kerran Tampereen aikana sen sähköpostissa makasi tieto miljoonien työllisyystuista kun ese i huomannut että oli rahaa annettu. Lue lehtiä niin tiedät, näistä on isot kirjoitukset ollut aikanaan.
- Anonyymi
Peräkammarin pojat täällä vaan uikuttaa kun sohva alkaa lemuta.
Työ parantaa, muutto hommiin ja naisiin.
Mutta ei kun EI.. - Anonyymi
Saisi mennä itse Kuntouttavaan työtoimintaan tekemään orjatyötä yhteiskunnan minimitukien eteen 9 euroa /päivä kulukorvaus kun hehkuttaa tätä niin kovasti!
- Anonyymi
Kaikki muutkin urputtajat ja isottelijat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki muutkin urputtajat ja isottelijat
Anna palaa, eiköhän sinullekin paikka löydy!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h533455- 353147
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432510Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.531959Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201138