Hei! Olen 21v nainen Lahdesta ja haluttais tosi kovin panna. Saa olla vanhempi mies tai nuorempi. Kelpaa myös kaveriporukka esim johonkin illanistujaisiin. Minusta riittää vaikka muille jakaa. Tykkään seksistä ja minua saa käyttää miten haluaa. Jos on kauempana asuvilla halukkuutta, voin tulla myös teidän luoksenne.
Pikaisin palaamisiin, kiimainen tyttö!
Kuka panisi 21v naista?
14
104
Vastaukset
- Anonyymi
Moi! Käviskö sulle yli 40v mies Vantaalta?
Mä olen kusettaja ja asun böndellä.
- Anonyymi
Sinulle käy tosi huonosti kun saamme sinut käsiimme. iP-osoitteesi on jo tiedossamme.
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle käy tosi huonosti kun saamme sinut käsiimme. iP-osoitteesi on jo tiedossamme.
Eksyittekö?
- Anonyymi
Makaroonit lentää pitkin lattioita kun paukuttelen kuonoon sitten. NN
Anonyymi kirjoitti:
Tulet siis italialaisten kanssa kylään? Tervetuloa vaan!
Anonyymi kirjoitti:
Eipä oo vieläkään sua tai makarooneja näkynyt. Niin mielelläni vetäisin sua daijjuun oikein huolella, mutta jos et kerran uskalla, niin eihän sille mitään voi...
- Anonyymi
Minä panisin 17v pohjois-savo
- Anonyymi
Täältäkin saisit melaa niin että tiedät saanees.
- Anonyymi
Mites suhun saa otettua yhteyttä?
- Anonyymi
Olen 20v miehen alku Espoosta. Voisin tulla sinne kun olen semmonen matkustaja
- Anonyymi
Lisään vielä että asun Sellon vieressä tänne saa tulla T. 20v Espoolainen
Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1614229Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4323223Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142118Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141780Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51178- 741013
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691005Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24931- 54896
- 71879