Näyttää olevan yksi Tallinnan parhaista mestoista suljettu! Sossi oli Tallinnan mummotunneli
josta kyllä seuraa useimmiten löytyi. Sääli.
Sossi Klubi suljettu
16
3414
Vastaukset
- Anonyymi
Sossi Klubi oli Tallinnan paras lihakauppa.
- Anonyymi
Sossi klubi oli sijainniltaan huonoin mahdollinen.
- Anonyymi
Sossi klubi oli hirveän kaukana satamamasta (3km), taksikin maksoi maltaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sossi klubi oli hirveän kaukana satamamasta (3km), taksikin maksoi maltaita.
Maksoi, väkisin yli 3 euroa. Jos lähtöhinta on 2 euroa ja kilometri 0,40 niin siitä se kertyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksoi, väkisin yli 3 euroa. Jos lähtöhinta on 2 euroa ja kilometri 0,40 niin siitä se kertyy.
Olen mennyt useasti Tallink Taksolla D-terminaalista Bussiasemalle, mikä on samassa rinteessä kuin Sossi ja hinta on ollut 10-12 egee.
- Anonyymi
Miksi menet Tallink taksolla? joka on Tallinnan kallein takso, niin kuin tallinki yleensä.
- Anonyymi
Bussilla nro 2 pääsee D-terminaalista ja A:sta tuonne sellutehtaalle. Ja halvalla.
- Anonyymi
Juoksutaksilla pääsee sellutehtaalle ilmaiseksi.
- Anonyymi
Ensin suljettiin kova iskupaikka Kännu Kukk ja nyt Sossi Klubi kyllä elämä koettelee kovasti.
- Anonyymi
Hyvä paikka lähes keskellä kaupunkia 👍👍👍
- Anonyymi
Eiköhän Lasnamäessä ole mesta, josta voi löytää samantasoisia tai parempia naisia. Itse olen pokannut pimuja kaikkialla kaupungissa.
- Anonyymi
Kyllä Kännu Kukk oli ehdottomasti paras Tallinnan menomesta, oli sielä oma tunnelma.
- Anonyymi
Sossiklubi oli ehdottomasti paras lihakauppa Tallinnassa, sääli.
- Anonyymi
Onko 30v-45v naiset jo mummoja?
- Anonyymi
Mikäs on nykyisin tallinnassa Sossia vastaava paikka, vai onko sellaista?
- Anonyymi
Viron elinkustannukset ovat nousseet rajusti, joten tavalliset naisetkin joutuvat hankkimaan lisää tuloja perinteisillä tavoilla, mikä matkailijaa ilahduttaa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166453- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan991905En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761507Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46939- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708