Miksi miehen lapset ei tulw minua onnittelemaan ja tuomaan lahjoja? Olen kuitenkin uusi äiti heille joten luulisi sen verran kunnioittavan minua että tulisivat aamulla tuomaan lahjoja ja olemaan täällä. Voiko mies velvottaa heitä tulemaan olen kuitnekin tärkeä osa heidän kasvattajana. En muuten välitä heistä liiemmilti, mutta soisi heidän sentään arvostavan työtaakkaani heille.
Ei ole oikein että toinen äiti saa onnittelut ja lahjat.
Voisimme mennä lasten kotiinkin juhlimaan. Olen juhlija tyyppi. Lasten sentään tulisi kunnioittaa vanhempiaan. Olen kuitenkin kaikissa juhlissa se joka juhlat järkkää ja suunnittelee ja on paikalla, tai pitäisi olla. Aina se tunkee entinen äiti mukana tai haukkuu mut.
Äitienpäivä uusioperheessä.
Anonyymi
2
134
Vastaukset 2
- Anonyymi
Miehesi lapset tarvitsevat uudelleenkoulutusta. Se on meidän äitipuolien taakka. Typerät vikuroivat lapset. On niin suuri harmi, että aisan mukana tulee ex-äidin pilaamia kiittämättömiä vätyksiä.
- Anonyymi
Koska et ole heidän äitinsä!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51871
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍92828Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15706Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2664Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56551
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184539- 70533
- 61523
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24496