Miksi miehen lapset ei tulw minua onnittelemaan ja tuomaan lahjoja? Olen kuitenkin uusi äiti heille joten luulisi sen verran kunnioittavan minua että tulisivat aamulla tuomaan lahjoja ja olemaan täällä. Voiko mies velvottaa heitä tulemaan olen kuitnekin tärkeä osa heidän kasvattajana. En muuten välitä heistä liiemmilti, mutta soisi heidän sentään arvostavan työtaakkaani heille.
Ei ole oikein että toinen äiti saa onnittelut ja lahjat.
Voisimme mennä lasten kotiinkin juhlimaan. Olen juhlija tyyppi. Lasten sentään tulisi kunnioittaa vanhempiaan. Olen kuitenkin kaikissa juhlissa se joka juhlat järkkää ja suunnittelee ja on paikalla, tai pitäisi olla. Aina se tunkee entinen äiti mukana tai haukkuu mut.
Äitienpäivä uusioperheessä.
Anonyymi
2
108
Vastaukset
- Anonyymi
Miehesi lapset tarvitsevat uudelleenkoulutusta. Se on meidän äitipuolien taakka. Typerät vikuroivat lapset. On niin suuri harmi, että aisan mukana tulee ex-äidin pilaamia kiittämättömiä vätyksiä.
- Anonyymi
Koska et ole heidän äitinsä!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 203784
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit243179En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322385- 922149
- 222000
- 271648
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui411631- 321512
Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta
Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava5021473Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91424