Mulla ei pitkäaikaistyöttömänä ole varaa museokorttiinkaan jollei joku parempituloinen sukulainen anna sitä joululahjaksi, mutta sensijaan olen keksinyt kotikaupunkini (pääkaupunkiseudulla) kaikki mahdolliset museot , kartanot ja saaret. Aina pääsee kotiin illaksi omaan petiin. Edelleen ikuistan kuvia itselleni iloksi digipokkarillani, ei ole älypuhelintakaan. Suosittelen Hesastakin koluamaan kaikki kartanot ja museot, jotka netistä onnistuu löytämään. Helsingin kaupungilla on muuten ilmaisiakin museoita, mm.Aleksanterinkadulla, jonka "kirjastossa" oli upea palvelu, että pystyi katsomaan vanhoja valokuvia omalta kotikulmiltaan pienenä.
Ei tule kalliiksi, mutta mieli pysyy virkeänä ja iloisena !
Meillä köyhillä ei ole varaa matkailuun
Anonyymi
2
220
Vastaukset
- Anonyymi
Matkustamaankin pääset, kun otat itseäsi niskasta kiinni, ja hankit työpaikan. Kaikki hyötyy, yhteiskunta ja sinä!
- Anonyymi
Solaris-lomat järjestää työttömillekin tuettuja virkistyslomia ympäri Suomen, matkat ja pieni omavastuu toki maksettava, mutta 5vrk täysihoitoon pääsee halvalla kun nykyään bussimatkatkaan ei maksa juuri mitään kun ostaa lipun netistä.
Itse pääsin kahdelle työttömien lomalle ennen eläkkeelle pääsyä ja nyt ollut jo eläkeläistenkin liikunnallisella lomalla....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741254- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60846
- 47809
- 45732
- 40731
- 39688