Meillä köyhillä ei ole varaa matkailuun

Anonyymi

Mulla ei pitkäaikaistyöttömänä ole varaa museokorttiinkaan jollei joku parempituloinen sukulainen anna sitä joululahjaksi, mutta sensijaan olen keksinyt kotikaupunkini (pääkaupunkiseudulla) kaikki mahdolliset museot , kartanot ja saaret. Aina pääsee kotiin illaksi omaan petiin. Edelleen ikuistan kuvia itselleni iloksi digipokkarillani, ei ole älypuhelintakaan. Suosittelen Hesastakin koluamaan kaikki kartanot ja museot, jotka netistä onnistuu löytämään. Helsingin kaupungilla on muuten ilmaisiakin museoita, mm.Aleksanterinkadulla, jonka "kirjastossa" oli upea palvelu, että pystyi katsomaan vanhoja valokuvia omalta kotikulmiltaan pienenä.
Ei tule kalliiksi, mutta mieli pysyy virkeänä ja iloisena !

2

231

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Matkustamaankin pääset, kun otat itseäsi niskasta kiinni, ja hankit työpaikan. Kaikki hyötyy, yhteiskunta ja sinä!

• Anonyymi

Solaris-lomat järjestää työttömillekin tuettuja virkistyslomia ympäri Suomen, matkat ja pieni omavastuu toki maksettava, mutta 5vrk täysihoitoon pääsee halvalla kun nykyään bussimatkatkaan ei maksa juuri mitään kun ostaa lipun netistä.

Itse pääsin kahdelle työttömien lomalle ennen eläkkeelle pääsyä ja nyt ollut jo eläkeläistenkin liikunnallisella lomalla....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1642
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      443
      1158
    3. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      84
      1105
    4. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      68
      1015
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      186
      993
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      877
    7. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      665
    8. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      171
      644
    9. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      642
    10. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      628
    Aihe