Miten vl katsoo jääkiekon MM-kisoja?

Anonyymi

"MTV (ent. Katsomo) ei näytä MM-jääkiekko-otteluita netissä, ei koneella eikä mobiilissa. Lähetysten televisiointi tapahtuu vain perinteisen telkkarin puolella".
Maksatko katselusta?

25

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi iheessä pitäisi maksaa jostain MM-kisojen katsomisesta? Eiköhän ole niin, että pelaajien pitäisi maksaa hupinsa täysimääräisesti omasta pussistaan.

    • Anonyymi

      Voihan sitä mennä naapuriin katsomaan ja vielä saa juoda kahvit, näin meillä ainakin.

    • Anonyymi

      Me uskovaiset ei katota telkkaria. Raamattu kieltää telkun katsomisen.
      Ollaan heitetty jo satoja ihmisiä helvettiin tvsynnistä.

      • Anonyymi

        Ei tässä Raamatuita tarvita. Hullu hoitomies on paljon parempi.


      • Anonyymi

        Ollaan heitetty jo satoja ihmisiä helvettiin tvsynnistä.
        Ei riitä satoja, Puhutaan tuhansista,Jopa kymmenistä tuhansista.


    • Anonyymi

      Voi olla, että MM -kisat on viimenen niitti vl-arkkuun, moni menee Poweriin ja ostaa oman TV:n.

      • Anonyymi

        Tiedostavammmat menevät kotimaiseen liikkeeseen ja jättävät ulkomaiset ketjut tyhmemmille ja köyhemmille.


    • Anonyymi

      Palataan vanhaan ja tyydytään radioselostukseen. Novalta voi kuunnella ja itse luoda mielikuvat.

      • Anonyymi

        Aito uskovainen ei seuraa urheilua edes radiosta!!!!!!
        Radiosynnistä on pienen pieni hyppy tvsyntiin. Ja sitten jo mennäänkin kattomaan kärppien ottelua ihan livenä. Semmosesta ei hyvä heilu. Helvettiin on jokainen kärppämatsissa käyny joutunu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aito uskovainen ei seuraa urheilua edes radiosta!!!!!!
        Radiosynnistä on pienen pieni hyppy tvsyntiin. Ja sitten jo mennäänkin kattomaan kärppien ottelua ihan livenä. Semmosesta ei hyvä heilu. Helvettiin on jokainen kärppämatsissa käyny joutunu

        Kyllä siionissa olis puhuteltava kärppämatsien kahtojia. Tarvittaissa hoitokokkous pystyyn.


    • Anonyymi

      Eikös niitä voi kuunnella radiosta. Ja seuraavana päivänä voi lukea myös sanomalehdestä. Televisiota ei tarvitse ollenkaan ja ilman internettiä ja älypuhelintakin pärjää. Pakolliset pankkiasiat voi hoitaa kirjaston tietokoneella, samoin jotkut muut harvat asiat. Myös pankin eteisessä on kone laskujen maksamista varten. Meillä on vielä internet-yhteys kotona, mutta kesällä sopimus umpeutuu. Olemme ajatelleet, että siitä eteenpäin kotona ilman tietokonetta ja älypuhelinta. Radio, sanomalehti ja peruskännykkä riittävät.

    • Liikkuva kuva on siionissa synniksi saarnattu.

      • Anonyymi

        Kuinka nämä Suomi24 liikkuvat mainokset? Niitlähän ei voi välttyä tällä palstalla ollessa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Veikkaus- teeveestä näkyy, jos rekisteröityy sinne. Kuvan laatu saattaa olla heikko.

    • Anonyymi

      Liikkuvaa kuvaa ei saa katsoa. Moni on langennut seuraamaan urheilukilpailuja. Sitten sitä onkin siirrytty sujuvasti pornon katseluun. Ja heti saman tien onkin menty tekemään huorin ihan niinkuin livenä.
      TV:ssä toimii juuri tuo porttiteoria. SRK on asian tutkinut.
      Se on vähän niinkuin sama kuin jos poltaa tupakkia, niin sitten sitä jo piikittääkin kannabista suoleen.
      Siksi olemme aina saarnanneet tupakoinnin synniksi. Vain alle 8% pitoisuuutta olevaa tupakkia saa tuprutella. Jos tupakassa on enemmän alkoholia, se on synti se.

      • Saakos alkoholitonta tupakkia poltella?


      • Anonyymi
        Musti.Hintikka kirjoitti:

        Saakos alkoholitonta tupakkia poltella?

        Saa, se on siunauksellista


    • Anonyymi

      Radioselostus tulee ainakin 10 sekuntia aiemmin kuin tv-kuva.

      • Anonyymi

        Slovakian tekemä maali tosiaan tuli radiosta paljon aikaisemmin.


    • Anonyymi

      MIten vl katsoo jääkiekon mm-kisoja.

      No..silimät auki..

      Olika muita huolia aiheuttavia kysmyksiä ?

      Veli Vode

      • Anonyymi

        Onko suviseuroissa vielä Slovakian lippua? Slovakiaan katsomaan kisojakin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko suviseuroissa vielä Slovakian lippua? Slovakiaan katsomaan kisojakin!

        Kekkoslovakiassa oli jumalanlapsilla hyvä olla. Keskustapuoluve vallassa ja saatii hyvijä lapslisijä ja moatalloustukijaisija.


    • Anonyymi

      Ne näkee kyllä Veikkaus TV:ssä tai Unibetilla. Riittää, kun on 1 sentti rahaa tilillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe