... ex-äidit sterilisoida, jotteivät aiheuttaisi lisää vahinkoa.
Voisikohan...
4
299
Vastaukset
Mitä tarkoittaa "ex-äiti"?
Kerran äiti aina äiti!- Anonyymi
Eli sin haluat rikkoa kaikkien perheet??? Miksi olet niin vihaa täynnä että haluat hajoittaa lasten perheet kaikki? Oletko sinä hylätty lapsi ja oletko sinä hylnnyt omat lapset vai mistä kumpuaa tuo yletön viha lapsiperheitä vastaan?
Sinulla pakkomielle olla se piru joka hajoittaa muttei tunne syyllisyyttä eikä ihmimillisyyttä ketään kohtaan. Sun on pakko olla hylätty lapsi. - Anonyymi
Voiskohan typerät uusäitiä leikkivät lumput steriloida, ihan varmuuden vuoksi.
- Anonyymi
Enhän minä ole hajottamassa perheitä, vaan ennaltaehkäisemässä hajoamista perheiden; Jumalan tahdon vastaisten ei-ydinperheiden syntymistä ehkäisemässä olen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 583086
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!151083- 891028
- 98917
- 50903
- 96784
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35781Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27670Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86645- 48595