... ex-äidit sterilisoida, jotteivät aiheuttaisi lisää vahinkoa.
Vastaukset 4
Mitä tarkoittaa "ex-äiti"?
Kerran äiti aina äiti!- Anonyymi
Eli sin haluat rikkoa kaikkien perheet??? Miksi olet niin vihaa täynnä että haluat hajoittaa lasten perheet kaikki? Oletko sinä hylätty lapsi ja oletko sinä hylnnyt omat lapset vai mistä kumpuaa tuo yletön viha lapsiperheitä vastaan?
Sinulla pakkomielle olla se piru joka hajoittaa muttei tunne syyllisyyttä eikä ihmimillisyyttä ketään kohtaan. Sun on pakko olla hylätty lapsi. - Anonyymi
Voiskohan typerät uusäitiä leikkivät lumput steriloida, ihan varmuuden vuoksi.
- Anonyymi
Enhän minä ole hajottamassa perheitä, vaan ennaltaehkäisemässä hajoamista perheiden; Jumalan tahdon vastaisten ei-ydinperheiden syntymistä ehkäisemässä olen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 54970
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan69771Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli65755- 61731
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.47654- 62633
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7606Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33603- 78486
- 37480