Tässä yksi henkilö valitteli samaa, ja ei kuulemma se luukun filtteri toimi kunnolla? Mullekkin voi tulla 50-100 hölönpölö viestiä päivässä.. ja joka paikassa on ko osoite osoitteenani. n 200 olen laittanut estolistalle ja mikään ei auta, ota laina, eikö seiso ja haluan tavata jne. Mikä helvetti tohon auttaa????? Onhan se kiva saada postia, mutta kun järkevät katoaa paskan sekaan ja aina täynnä. nytkin yli 400 ilmoitettu roskapostiksi ja meno senkun yltyy....
roskapostisuojaus luukkuun?
Anonyymi
1
131
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä maailma on mennyt JÄRJETTÖMÄKSI !
Sähköpostiohjelmat pitäisi olla sellaisia, että ne estää KAIKEN roskapostin tulemisen.
Olisi helppoa tehdä ohjelma sellaiseksi, että vain hyväksytyt lähettäjät voisivat laitella postia.
Kun itse voisi laittaa ohjelmaansa sähköpostiosoitteet, joista saa tulla viestejä ja mistään muualta ei tulisi mitään.
SE OLISI JÄRKEVÄÄ !!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672774
- 2012027
- 711756
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.491693- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91491- 811184
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes194997