Miten pitkään Lieksassa katsotaan läpi sormien kaupunginjohtajan ja yhden kokkari-jätekukon touhuja? Vaaleissa valitut, ottakaa ohjat! Yksi koiranpaska-temmeltäjä huseeraa joka puolella vain valtaa itselleen. Jättää kaikki hommansa tekemättä niin kunnallishallinnossa kuin yhdistyksissä. Tuommoisesta tyypistä, jolla ei ole edes vaaleissa mitattua kannatusta, pitää päästä eroon. Nyt pitää olla lieksalaisten puolella! Siis puolueet, huomio! Ja juuri nyt!
Vedätystä Lieksan kuntahallinnossa
Anonyymi
1
70
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa mieltä.Tuota tyyppiä ei kiinnosta vanhukset, sairaat, vammaiset, lapset ja nuoret. Osallistuu vain kokouksiin, joista saa palkkion ja tilaisuuksiin, joissa saa puhua milloin hevonpaskaa milloin koiranpaskaa. On niin narsisti kuin olla voi. Vaihtopenkille koko tyyppi pilaamasta Lieksaa enää yhtään enempää. Ja totta on - ottakoon kaupungin johtavat viranhaltijat kimppaan. En ole ennen nähnyt noin laiskoja tyyppejä viroissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059