hänen kanssaan?
Mitå vastaisit jos hän (mies) pyytäisi sut maanantaina ulos
73
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Höh, vastaisin tietysti kyllä.
- Anonyymi
Vastaisin kyllä vaika huomennakin kävis ja aina. T:matti
- Anonyymi
Minä voisin erästä mattia alkaa😘
T.pussailija - Anonyymi
Menetkö noin härskiksi jo. Sut kyllä tiedetään.
- Anonyymi
Vai alakko nää Mattia, kiertelekkö kulumilla.
- Anonyymi
Naislonkku koloissaan hymyilee, kiero mieleltään ilkeä kieleltään.
- Anonyymi
Ai mis kulmil?En mä missään ole kierrellyt☺
- Anonyymi
Kyllä lähtisin.
- Anonyymi
Höpö höpö.
- Anonyymi
Että minne mentäis? Mutta kyllä mua jännittäis kauheesti, jos jotkut ravintolatreffit olis muka. Yrittäisin ehdottaa jotakin muuta, vaikka piknikkiä luonnon helmassa.
- Anonyymi
Piknikki ois kiva.
- Anonyymi
Keilaamaan, pystyy kattelee toista kun on hänen vuoro:)
- Anonyymi
Paniikki iskisi:)
- Anonyymi
Miksi paniikki?
- Anonyymi
Yllättynyt olisin, jos pyytäisi, mutta tietenkin lähtisin.
- Anonyymi
Jos pyytää, vastaan kyllä :)
Siis tai jos pyytäisikin, niin vastaisisisin :) No sehän riippuu tietty siitä, että kuka se kysyjä ois =) =) eis sitä niin vaan lähetä. kaikkien kanssa ulos lähdetäkään, niin saa olla yksin tässä rauhassa lopun elämää...
kaikkihan me jollain tasolla, erilaisilla ollaan nirsoja kun oikeen mietitään ja pohditaan.- Anonyymi
Olisin hetken sanaton ja sitten panikoisin, kun pelkäisin hänen ymmärtävän hiljaisuuteni väärin ja sitten vetäisin henkeä ja saisin sanottua: no toki!
- Anonyymi
Lähtisin :)
- Anonyymi
Lähtisin jos vain pyytäisi vaikka tänään olisi kiva jos laittaisi viestiä tms
- Anonyymi
En tod. lähtis jos oot se joka perjantaina mua kyyläs töissä! Hyi yök.
- Anonyymi
Ihan mielenkiinnosta kysyn että miksi oletat hänen pyytävän sinua ulos jos katsoi sinua? Voihan olla että "kyyläs" muuten vain. Haiskahtaa aika narsismilta mielestäni koska oletat hänen olevan kiinnostunut.
- Anonyymi
"Hyi yök" koko passiivis-agressiivisen kommenttisi loppukaneetiksi kertoo kirjoittajasta enemmän kuin kokonaisuus.
Ja se että koet itseäsi kyylättävän kertoo sen että kyyläilet itse.
Hali ja pusi trololoillekin. 🥰 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn että miksi oletat hänen pyytävän sinua ulos jos katsoi sinua? Voihan olla että "kyyläs" muuten vain. Haiskahtaa aika narsismilta mielestäni koska oletat hänen olevan kiinnostunut.
Yrittää sotkea ihmisten kuvioita you know, onnistuisi siinä jos joku luulisi viestin olevan kaivatultaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Hyi yök" koko passiivis-agressiivisen kommenttisi loppukaneetiksi kertoo kirjoittajasta enemmän kuin kokonaisuus.
Ja se että koet itseäsi kyylättävän kertoo sen että kyyläilet itse.
Hali ja pusi trololoillekin. 🥰Näihin viesteihin täällä ei kannata vastata mitään. Voit ajatella kaiken olevan lähtökohtaisesti yhden ihmisen näppikseltä, ja kyseessä ei ole naiskirjoittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näihin viesteihin täällä ei kannata vastata mitään. Voit ajatella kaiken olevan lähtökohtaisesti yhden ihmisen näppikseltä, ja kyseessä ei ole naiskirjoittaja.
Voi tietysti myös olla nuori teini joka noin kirjoittaa. Tarkoitin tuota hyi yök viestiä.
- Anonyymi
Voisin lähteä erään mies työkaverin kanssa jo s pyytäisi.
- Anonyymi
Mikä on tämän työkaverin nimi?
- Anonyymi
Mä komppaan tätä
- Anonyymi
Ei aloitus mulle ole mutta kävuskään kun menen kolmevuotispäiville.
T. Lounas - Anonyymi
Sehän riippuu kysyjästä.. Jos komea mies niin tottakai mutta jos ruma niin ei.
- Anonyymi
Näissä vastauksissa on syy miksi en ikinä aio ketää pyytää ulos.
- Anonyymi
Palsta = reaali. Ei ulkopuolella ole tällaista.
- Anonyymi
Mielestäni kannattaa katsoa tilannetta irl eikä näitä lukiessa. Tuskin kukaan pahastuu vaikka ei kiinnostusta olisi.
- Anonyymi
En lähde kenenkään kanssa ulos. Muita asioita hoidettavana. Oman kesäloman aikana harkitsen asiaa.
- Anonyymi
Jos on joku hyvä elokuva mielessä, niin silloin ehkä kannattaa mennä ulkoistamaan itseään.
.. mitähän hyviä elokuvia olisi sitten no green book on jo ikivanha jo, mutta on hyvä jos et ole katsonut vielä.
Itse vaan ihmettelen että aika hyvin kyllä joku kova koka vaikutti parantavana aineena, on erilaisia oireita sitten noin korkeissa: erittäin kohonnut pintaverenkierto.... tuollaistenkin oireiden takia joku korkea koka on kiellettyä kokonaan lähes joka valtiossa, vaarallisena.- Anonyymi
Ikivanha vuoden takaa???
Suosittelen jatkuvaa opiskelua sekä mielenkiintoa lukemiseen sen sijaan kun lojuisi sohvilla tv:n tai näytön edessä. - Anonyymi
Suosittelen luopumistasi lääkärinopinnoistasi, koska älykkyytesi ei riitä edes ensihoitajan tasolle :D
- Anonyymi
Hän tuntee minut ja tapani. Tietää mihin kykenen ja osaa ottaa myös minun tarpeeni huomioon.
Vastaisin kyllä. Eipä juuri jännittäisi. Tunnemme toisemme. Kiva olisi.- Anonyymi
Tuntee minut ja Tapanin, jos uskaltaa tulla ulos. Kaapista.
Minä säästän yhtä ROFF-kaljapurkkia jos alkaa jano yllättämään se poistaa pienen janon hyvin, uudenlaisilla kuvilla olevaa KOFF-limsaa. KOFF=ROLF.
Hiton sitruunakala-juttu pitää tehdä on pakkasessa sitä ja nälkä yrittää aina välillä iskeä kuin reterik-vonkaaja vasaralla päähän.
Reterik: https://www.youtube.com/watch?v=FnBmwha3pFw - Anonyymi
Tainnu jäähä tuo Reterikin levy päälle.
Ei sillä, kuuntelin ja nauratti, kaikesta huolimatta... 😍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntee minut ja Tapanin, jos uskaltaa tulla ulos. Kaapista.
Minä säästän yhtä ROFF-kaljapurkkia jos alkaa jano yllättämään se poistaa pienen janon hyvin, uudenlaisilla kuvilla olevaa KOFF-limsaa. KOFF=ROLF.
Hiton sitruunakala-juttu pitää tehdä on pakkasessa sitä ja nälkä yrittää aina välillä iskeä kuin reterik-vonkaaja vasaralla päähän.
Reterik: https://www.youtube.com/watch?v=FnBmwha3pFwErikoinen kommentti. En ymmärtänyt taaskaan. En ymmärrä mitä kirjoitat.
- Anonyymi
Vastaisin tietty kyllä.
- Anonyymi
Kukaan tuskin kieltäytyisi jos joku ulos pyytää joten lähtisin..
- Anonyymi
En pyytäisi akkaa piknikille.
- Anonyymi
Ei se akkakaan varmana lähtis
- Anonyymi
Sanoisi ehkä toisten.
Tottakai lähtisit, jos aiot rakentaa romanssin. Jos vielä jotenkin saat vihjattua, että sinullakin on jotakin ihanaa annettavaa, tapaaminen sujuu mieluisassa odotuksessa.
- Anonyymi
Onko tuo prostituutiota? ⬆️
Nimim. Epäilyttävä Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo prostituutiota? ⬆️
Nimim. EpäilyttäväKukin tietysti nimittää prostituutioksi mitä tahansa. Kun on valmis myös seksiin toisen kanssa, viestittää, että rakastaa toista ja on valmis antamaan toiselle kaikkensa ilman ehtoja.
- Anonyymi
Hänen kanssaan kyllä.
- Anonyymi
Jos viet pariisiin niin sitte voin lähtee.. :)
- Anonyymi
Kuvittelen hetken erään, jonka äänen kuullessani aiemmin ehdin aika monesti ajatella tapaamisia.
Jos kuulisin sen, olisin varmasti aika hämmentynyt. Räpyttelisin silmät suurina ja yrittäisin ymmärtää, mitä juuri kuulin. Varmaan alkaisin hymyillä ja yskäisisin ja sanoisin, että okei.
Jos lukisin sen, tuijottaisin sitä varmasti ihmeissäni ja näpertelisin hiuksiani. Kävelisin edestakaisin. Viimein kirjoittaisin jotain lyhyesti, kuten joo, sopii. - Anonyymi
Ulos ulostelemaan, kuten koirat konsanaan A4-paperille tulosteman ulosteita, tulosteita.
- Anonyymi
Sanoisin kovaan ääneen: olet varattu ja moraaliton pettäjä, en ikinä lähtisi tuollaisen kanssa!
J-miehelle sanoisin näin.- Anonyymi
Ei se mitään ettet lähde. Minä lähden, enkä soimaa häntä mistään. Tunnen häntä kohtaan niin lämpimiä tunteita, etten ikinä voisi loukata häntä, enkä arvostella. Hänellä olisi varmasti hyvä syy, mikä ajaisi etsimään lämpöä ja lempeä toisen sylistä.
Terveiset eräälle J miehelle.
https://www.youtube.com/watch?v=ZhvRDAVhMNQ
- Anonyymi
Tiedän ettei hän pyydä, mutta jos pyytäisi järjestäisin että pääsisin.
- Anonyymi
Oletko siis iltavuorossa ensi viikolla?
- Anonyymi
Vuorot on ihan sen mukaan miten kellokorttinsa leimaa. ;-) Ei siis mene vuorotyöläiselle tämä. Kyllä vastaus kuitenkin. Teen yksi tai kaksi pidempää iltaa, ke-pe, alkuvikko on taas vajaa.
- Anonyymi
Aloitus ei ollut Pohjanmaalle eikä OTM lle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus ei ollut Pohjanmaalle eikä OTM lle
Tää tuli selväksi 😆😂
- Anonyymi
Sitten jos menee ostamaan joltain kolumbialaiselta taistelukiväärejä, niin kysyisi että mitä kaliiberia haluaisit jotta ei Uzia vain isompaa kai?`
- Anonyymi
Jos tämä eräs henkilö pyytäisi niin kieltäytyisin. En ole kiinnostunut hänestä.
Kaverin mukaan olisi kiinnostunut minusta mutta minä en hänestä.
En ole hänelle antanut sitä kuvaa.🙂 - Anonyymi
Lähtisin.
- Anonyymi
Hotelliin voisin lähteä. En tiedä pystyidinkö keskustelemaan vaikka yleensä osaan keskustella. Suoraan asiaan vaan
- Anonyymi
Lähtisin, jos se tietty mies pyytäisi:)
- Anonyymi
Joo o. Mutta ei koskaan kukaan ole pyytänyt, eikä varmasti tänäänkään.
- Anonyymi
On vasta maanantai todnäk.
- Anonyymi
Oletko nyt aivan varma että ei olekaan lauantai, vaan on maanantai, olisi hyvä kysymys vaikka haluatko miljardööriksi -ohjelmaan.
Itse yritän syödä ja liikkua mitä pystyn kun tapaturmaisesti loukkaannuin aika kivuliaasti... pystynköhän tekemään lasagneakaan tänään kuten oli suunnitelmana.
Oletko aivan varma että nimesi on.... Tomppeli Aino Ruotsalainen?
- Anonyymi
Ei ole kysynyt no onhan tätä päivää vielä jäljellä
Toiveikas- Anonyymi
Eikä kysykään. Pelkkää puhetta tää on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä kysykään. Pelkkää puhetta tää on.
Kysyin ja pakit sain.
-Aloittaja
- Anonyymi
Kysyisin tietääkö hänen vaimonsa tästä asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse711690Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872