Mitå vastaisit jos hän (mies) pyytäisi sut maanantaina ulos

Anonyymi

hänen kanssaan?

73

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Höh, vastaisin tietysti kyllä.

• Anonyymi

Vastaisin kyllä vaika huomennakin kävis ja aina. T:matti

• Anonyymi

Minä voisin erästä mattia alkaa😘
        T.pussailija

• Anonyymi

Menetkö noin härskiksi jo. Sut kyllä tiedetään.

• Anonyymi

Vai alakko nää Mattia, kiertelekkö kulumilla.

• Anonyymi

Naislonkku koloissaan hymyilee, kiero mieleltään ilkeä kieleltään.

• Anonyymi

Ai mis kulmil?En mä missään ole kierrellyt☺

• Anonyymi

Kyllä lähtisin.

• Anonyymi

Höpö höpö.

• Anonyymi

Että minne mentäis? Mutta kyllä mua jännittäis kauheesti, jos jotkut ravintolatreffit olis muka. Yrittäisin ehdottaa jotakin muuta, vaikka piknikkiä luonnon helmassa.

• Anonyymi

Piknikki ois kiva.

• Anonyymi

Keilaamaan, pystyy kattelee toista kun on hänen vuoro:)

• Anonyymi

Paniikki iskisi:)

• Anonyymi

Miksi paniikki?

• Anonyymi

Yllättynyt olisin, jos pyytäisi, mutta tietenkin lähtisin.

• Anonyymi

Jos pyytää, vastaan kyllä :)
      Siis tai jos pyytäisikin, niin vastaisisisin :)

• eripariaolevat

No sehän riippuu tietty siitä, että kuka se kysyjä ois =) =) eis sitä niin vaan lähetä. kaikkien kanssa ulos lähdetäkään, niin saa olla yksin tässä rauhassa lopun elämää...

kaikkihan me jollain tasolla, erilaisilla ollaan nirsoja kun oikeen mietitään ja pohditaan.

• Anonyymi

Olisin hetken sanaton ja sitten panikoisin, kun pelkäisin hänen ymmärtävän hiljaisuuteni väärin ja sitten vetäisin henkeä ja saisin sanottua: no toki!

• Anonyymi

Lähtisin :)

• Anonyymi

Lähtisin jos vain pyytäisi vaikka tänään olisi kiva jos laittaisi viestiä tms

• Anonyymi

En tod. lähtis jos oot se joka perjantaina mua kyyläs töissä! Hyi yök.

• Anonyymi

Ihan mielenkiinnosta kysyn että miksi oletat hänen pyytävän sinua ulos jos katsoi sinua? Voihan olla että "kyyläs" muuten vain. Haiskahtaa aika narsismilta mielestäni koska oletat hänen olevan kiinnostunut.

• Anonyymi

"Hyi yök" koko passiivis-agressiivisen kommenttisi loppukaneetiksi kertoo kirjoittajasta enemmän kuin kokonaisuus.
        Ja se että koet itseäsi kyylättävän kertoo sen että kyyläilet itse.

Hali ja pusi trololoillekin. 🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kysyn että miksi oletat hänen pyytävän sinua ulos jos katsoi sinua? Voihan olla että "kyyläs" muuten vain. Haiskahtaa aika narsismilta mielestäni koska oletat hänen olevan kiinnostunut.

Yrittää sotkea ihmisten kuvioita you know, onnistuisi siinä jos joku luulisi viestin olevan kaivatultaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Hyi yök" koko passiivis-agressiivisen kommenttisi loppukaneetiksi kertoo kirjoittajasta enemmän kuin kokonaisuus.
        Ja se että koet itseäsi kyylättävän kertoo sen että kyyläilet itse.

Hali ja pusi trololoillekin. 🥰

Näihin viesteihin täällä ei kannata vastata mitään. Voit ajatella kaiken olevan lähtökohtaisesti yhden ihmisen näppikseltä, ja kyseessä ei ole naiskirjoittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näihin viesteihin täällä ei kannata vastata mitään. Voit ajatella kaiken olevan lähtökohtaisesti yhden ihmisen näppikseltä, ja kyseessä ei ole naiskirjoittaja.

Voi tietysti myös olla nuori teini joka noin kirjoittaa. Tarkoitin tuota hyi yök viestiä.

• Anonyymi

Voisin lähteä erään mies työkaverin kanssa jo s pyytäisi.

• Anonyymi

Mikä on tämän työkaverin nimi?

• Anonyymi

Mä komppaan tätä

• Anonyymi

Ei aloitus mulle ole mutta kävuskään kun menen kolmevuotispäiville.
      T. Lounas

• Anonyymi

Sehän riippuu kysyjästä.. Jos komea mies niin tottakai mutta jos ruma niin ei.

• Anonyymi

Näissä vastauksissa on syy miksi en ikinä aio ketää pyytää ulos.

• Anonyymi

Palsta = reaali. Ei ulkopuolella ole tällaista.

• Anonyymi

Mielestäni kannattaa katsoa tilannetta irl eikä näitä lukiessa. Tuskin kukaan pahastuu vaikka ei kiinnostusta olisi.

• Anonyymi

En lähde kenenkään kanssa ulos. Muita asioita hoidettavana. Oman kesäloman aikana harkitsen asiaa.

• Anonyymi

Jos on joku hyvä elokuva mielessä, niin silloin ehkä kannattaa mennä ulkoistamaan itseään.
      .. mitähän hyviä elokuvia olisi sitten no green book on jo ikivanha jo, mutta on hyvä jos et ole katsonut vielä.

Itse vaan ihmettelen että aika hyvin kyllä joku kova koka vaikutti parantavana aineena, on erilaisia oireita sitten noin korkeissa: erittäin kohonnut pintaverenkierto.... tuollaistenkin oireiden takia joku korkea koka on kiellettyä kokonaan lähes joka valtiossa, vaarallisena.

• Anonyymi

Ikivanha vuoden takaa???

Suosittelen jatkuvaa opiskelua sekä mielenkiintoa lukemiseen sen sijaan kun lojuisi sohvilla tv:n tai näytön edessä.

• Anonyymi

Suosittelen luopumistasi lääkärinopinnoistasi, koska älykkyytesi ei riitä edes ensihoitajan tasolle :D

• Anonyymi

Hän tuntee minut ja tapani. Tietää mihin kykenen ja osaa ottaa myös minun tarpeeni huomioon.

Vastaisin kyllä. Eipä juuri jännittäisi. Tunnemme toisemme. Kiva olisi.

• Anonyymi

Tuntee minut ja Tapanin, jos uskaltaa tulla ulos. Kaapista.

Minä säästän yhtä ROFF-kaljapurkkia jos alkaa jano yllättämään se poistaa pienen janon hyvin, uudenlaisilla kuvilla olevaa KOFF-limsaa. KOFF=ROLF.

Hiton sitruunakala-juttu pitää tehdä on pakkasessa sitä ja nälkä yrittää aina välillä iskeä kuin reterik-vonkaaja vasaralla päähän.

Reterik: https://www.youtube.com/watch?v=FnBmwha3pFw

• Anonyymi

Tainnu jäähä tuo Reterikin levy päälle.
        Ei sillä, kuuntelin ja nauratti, kaikesta huolimatta... 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntee minut ja Tapanin, jos uskaltaa tulla ulos. Kaapista.

Minä säästän yhtä ROFF-kaljapurkkia jos alkaa jano yllättämään se poistaa pienen janon hyvin, uudenlaisilla kuvilla olevaa KOFF-limsaa. KOFF=ROLF.

Hiton sitruunakala-juttu pitää tehdä on pakkasessa sitä ja nälkä yrittää aina välillä iskeä kuin reterik-vonkaaja vasaralla päähän.

Reterik: https://www.youtube.com/watch?v=FnBmwha3pFw

Erikoinen kommentti. En ymmärtänyt taaskaan. En ymmärrä mitä kirjoitat.

• Anonyymi

Vastaisin tietty kyllä.

• Anonyymi

Kukaan tuskin kieltäytyisi jos joku ulos pyytää joten lähtisin..

• Anonyymi

En pyytäisi akkaa piknikille.

• Anonyymi

Ei se akkakaan varmana lähtis

• Anonyymi

Sanoisi ehkä toisten.

• Tottakai lähtisit, jos aiot rakentaa romanssin. Jos vielä jotenkin saat vihjattua, että sinullakin on jotakin ihanaa annettavaa, tapaaminen sujuu mieluisassa odotuksessa.

• Anonyymi

Onko tuo prostituutiota? ⬆️
        Nimim. Epäilyttävä

• Anonyymi kirjoitti:

Onko tuo prostituutiota? ⬆️
        Nimim. Epäilyttävä

Kukin tietysti nimittää prostituutioksi mitä tahansa. Kun on valmis myös seksiin toisen kanssa, viestittää, että rakastaa toista ja on valmis antamaan toiselle kaikkensa ilman ehtoja.

• Anonyymi

Hänen kanssaan kyllä.

• Anonyymi

Jos viet pariisiin niin sitte voin lähtee.. :)

• Anonyymi

Kuvittelen hetken erään, jonka äänen kuullessani aiemmin ehdin aika monesti ajatella tapaamisia.

Jos kuulisin sen, olisin varmasti aika hämmentynyt. Räpyttelisin silmät suurina ja yrittäisin ymmärtää, mitä juuri kuulin. Varmaan alkaisin hymyillä ja yskäisisin ja sanoisin, että okei.

Jos lukisin sen, tuijottaisin sitä varmasti ihmeissäni ja näpertelisin hiuksiani. Kävelisin edestakaisin. Viimein kirjoittaisin jotain lyhyesti, kuten joo, sopii.

• Anonyymi

Ulos ulostelemaan, kuten koirat konsanaan A4-paperille tulosteman ulosteita, tulosteita.

• Anonyymi

Sanoisin kovaan ääneen: olet varattu ja moraaliton pettäjä, en ikinä lähtisi tuollaisen kanssa!

J-miehelle sanoisin näin.

• Anonyymi

Ei se mitään ettet lähde. Minä lähden, enkä soimaa häntä mistään. Tunnen häntä kohtaan niin lämpimiä tunteita, etten ikinä voisi loukata häntä, enkä arvostella. Hänellä olisi varmasti hyvä syy, mikä ajaisi etsimään lämpöä ja lempeä toisen sylistä.
        Terveiset eräälle J miehelle.
        https://www.youtube.com/watch?v=ZhvRDAVhMNQ

• Anonyymi

Tiedän ettei hän pyydä, mutta jos pyytäisi järjestäisin että pääsisin.

• Anonyymi

Oletko siis iltavuorossa ensi viikolla?

• Anonyymi

Vuorot on ihan sen mukaan miten kellokorttinsa leimaa. ;-) Ei siis mene vuorotyöläiselle tämä. Kyllä vastaus kuitenkin. Teen yksi tai kaksi pidempää iltaa, ke-pe, alkuvikko on taas vajaa.

• Anonyymi

Aloitus ei ollut Pohjanmaalle eikä OTM lle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus ei ollut Pohjanmaalle eikä OTM lle

Tää tuli selväksi 😆😂

• Anonyymi

Sitten jos menee ostamaan joltain kolumbialaiselta taistelukiväärejä, niin kysyisi että mitä kaliiberia haluaisit jotta ei Uzia vain isompaa kai?`

• Anonyymi

Jos tämä eräs henkilö pyytäisi niin kieltäytyisin. En ole kiinnostunut hänestä.
      Kaverin mukaan olisi kiinnostunut minusta mutta minä en hänestä.
      En ole hänelle antanut sitä kuvaa.🙂

• Anonyymi

Lähtisin.

• Anonyymi

Hotelliin voisin lähteä. En tiedä pystyidinkö keskustelemaan vaikka yleensä osaan keskustella. Suoraan asiaan vaan

• Anonyymi

Lähtisin, jos se tietty mies pyytäisi:)

• Anonyymi

Joo o. Mutta ei koskaan kukaan ole pyytänyt, eikä varmasti tänäänkään.

• Anonyymi

On vasta maanantai todnäk.

• Anonyymi

Oletko nyt aivan varma että ei olekaan lauantai, vaan on maanantai, olisi hyvä kysymys vaikka haluatko miljardööriksi -ohjelmaan.

Itse yritän syödä ja liikkua mitä pystyn kun tapaturmaisesti loukkaannuin aika kivuliaasti... pystynköhän tekemään lasagneakaan tänään kuten oli suunnitelmana.

Oletko aivan varma että nimesi on.... Tomppeli Aino Ruotsalainen?

• Anonyymi

Ei ole kysynyt no onhan tätä päivää vielä jäljellä
      Toiveikas

• Anonyymi

Eikä kysykään. Pelkkää puhetta tää on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä kysykään. Pelkkää puhetta tää on.

Kysyin ja pakit sain.

-Aloittaja

• Anonyymi

Kysyisin tietääkö hänen vaimonsa tästä asiasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2408
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1848
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      71
      1690
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1285
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      63
      1184
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1158
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1048
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1040
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      894
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      872
    Aihe