Uusi asuinpaikka oudoksuttaa

Anonyymi

Hei, olen juuri muuttanut Jyväskylään Riihimäeltä. Asuin siellä täysihoitohotellissa joten uusi asuinpaikka on hieman outo. Missä täällä sijaitsee poliisiasema? Haluaisin myös tutustua kultasepänliikkeiden tarjontaan koska kummityttö pääsee ylioppilaaksi. Mikä liike olisi helpoin?

22

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koska olet noin tietämätön muka,niin tämän sivun sijaan katso netistä paikkakuntamme palvelut! Täällä on yleensä ihmiset uteliaita kuin apinan poikaset,joten varaudu aina etukäteen henk,kohtaisiin uteluihin . Ai niin,,paras pihvimesta Pik-ateria Sokos,,alko ihan lähellä ja kerma koolla tsiikaamassa kuka viedään putkaan tänään!

• Anonyymi

Voi en mä tiennykkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi en mä tiennykkään

Älä oo tommone,... mimmone..no tommone tampio!

• Anonyymi

Täysihoitolan asukithan taantuu laitoksissa,eikä paluuta ole enää. Muutamasta eleestä ja virkkestähän sen huomaa...

• Anonyymi

Siinäpä tuli jälleen kokemuksen syvällä rintaäänellä itse asiantuntijan tunnustus

• Anonyymi

En muute ole asiantuntija,just nää elämän kovakouluiset on vähä-älyisintä. Näkeehän sokea kanakin jos joku täysi-
      hoitolasta karannut tai päässy kesäksi riehumaan ja haisemaan kävelykadulle...pössäys

• Anonyymi

Kyllä Seiska- sontalehti siitä jutun tekee jos se poikkeaa normaalista elämästä.

• Anonyymi

Ja sinä olet seiskan ahkera tilaaja

• Anonyymi

En, mutta tämä palsta on saman firman kuin Seiska.

• Anonyymi

Sinä ja sinä ja sun kokemukses ,vaihda jo keskustelutasoa ja taktiikkaa..hoet täällä vuosikausia kaikille täällä että-joo sulla on just kokemusta siitä ja tästä-oot tappavan tylsä! Aloittasja-mitä ka ketä pakenit tänne päin? YLEENSÄ TÄNNE PAETAAN JOSTAINSYYSTÄ asioita tai ihmisiä,,,ikäänkuin aloitellaan puhtaalta pöydältä,,yhden ryyppyillan aikana paljastuu pakenijan taustat-täällä asuu paljon muualta paenneita reppanoita keiden lymyämispaikka on sokkarin kulma ja kävelykatu,,,ihmetellään suuren kaupungin meininkiä,ai niin ja kirkkopuistossa luuserit ja piripirjot asuu.

• Anonyymi

Onko yli 50 miehet rautaa? Nuoret alkkisnaisen alut viihtyvät hyvin sellaisten seurassa,,,mitä enemmä äijä kiroilee ja puhuu törkeitä,sen kiihottuneempia renttunaiset on. Tai sit setät on isähahmoja isättömille naisenaluille,,,jolta saa vähä tupakkia ja kirkasta,,,kun omat rahat on jo juotu. Vanhat setät si jostain systä tuu juttuun oman ikästensä ihmisten seurassa,,,,taitaa jäädä alakynteen henkisesti.Viihtyy teinitasoilla.

• Anonyymi

Niin kuin sinäkin taannut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kuin sinäkin taannut

Kenen lainan hän on taannut?

• Anonyymi

Kuka yli viisikymppinen viitsii olla samanikäiset naisen seurassa, ei oikeastaan kukaan, tuon ikäiset naiset ovat jo liian mammona ja mummoja, heille jää liian vahvasti tämä mamma/mummorooli päälle, joka paikassa toitotetaan sitä mummoutta, hyvin harva viisikymppinen nainen on edes suurin piirtein sellainen kun oli nuorena, eivät osaa ottaa rennosti ja nuorekkaasti elämäänsä, jämähtävät liiaksi mummonmuottiinsa. Paitsi...kun pääsevät Ruotsinlaivalle akkaporukassa, silloin ollaan niin teinejä että..!!!!

• Anonyymi

Voi kun jännää ihanko totta mitenkä nyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kun jännää ihanko totta mitenkä nyt

Voi olla hombbelista jännää kun ei ymmärrä naisten päälle yhtikäs mitään!

• Anonyymi

Hahaa..älä tyrkyttää kaappielämääsi muille!

• Anonyymi

Tilaa MV, saat Seiskan vuosikerran kaupan päälle. Kaupan saat valita itse.

• Anonyymi

Minäkin kerran pyyhin takapuoleni kyseiseen lehteen mutta sitten kuitenkin luin sitä ja jotenkin jäi kakkamainen fiilis.

• Anonyymi

Pieniä vihaisia miehiä kommentoimassa taas.

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3809
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      64
      724
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe