ARABIMIES

HABIBI10

ONKO SINULLA ARABIMIES JA OLETKO ONNELLINEN HÄNEN KANSSAAN?

27

13054

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli kyllä

      oli ihan muuta kuin luulin.Samaa olen kuullut myös muilta arabien kanssa olleilta.

    • Rasse

      Partaveitsi haavan poskeeni viilsi, aasini ontui taas tänään, vesi on loppunut enkä ole saanut
      poikalasta vieläkään, oi Mamma Miab, sä nostat mut ylös, hiab.

    • mulla

      on ja elämämme on rakkaudentäyteistä ja ihanaa ja välillä normaaleja riitoja kuin muillakin tavallisilla pareilla!ja hieman mustasukkaisempi hän kylläkin on kuin suomalaiset mutta poikkeuksiakin kait on!mutta se ei todellakaan ole mikään kompastuskivi, jos ei anna sen olla!mieheni ei ole muslimi!onnea sulle jos olet löytänyt ihanan, itsesi kaltaisen ja sulle sopivan miehen!:) onnea!TODELLA ONNELLINEN OLEN!!!

      • joude

        onko totta kun luin viime viikon alueuutisista että kun mies on ympärileikattu,
        niin sänkyhommissakin kestää pidempään kun ei-leikattu versio?
        ja kuulin myöskin että arabinies on hellä ja
        ottaa naisen kokonaan niin että orkku on varma!!
        tästäköhän se johtuu et monet mimmit ei haluu meidän munaa vaan noitten on parempaa. sanokaa nyt ihan suoraan näinkö se on?
        minäkin menetin tyttöystäväni lakumiehelle.


      • =) =)
        joude kirjoitti:

        onko totta kun luin viime viikon alueuutisista että kun mies on ympärileikattu,
        niin sänkyhommissakin kestää pidempään kun ei-leikattu versio?
        ja kuulin myöskin että arabinies on hellä ja
        ottaa naisen kokonaan niin että orkku on varma!!
        tästäköhän se johtuu et monet mimmit ei haluu meidän munaa vaan noitten on parempaa. sanokaa nyt ihan suoraan näinkö se on?
        minäkin menetin tyttöystäväni lakumiehelle.

        ...


      • kateellinenko?
        joude kirjoitti:

        onko totta kun luin viime viikon alueuutisista että kun mies on ympärileikattu,
        niin sänkyhommissakin kestää pidempään kun ei-leikattu versio?
        ja kuulin myöskin että arabinies on hellä ja
        ottaa naisen kokonaan niin että orkku on varma!!
        tästäköhän se johtuu et monet mimmit ei haluu meidän munaa vaan noitten on parempaa. sanokaa nyt ihan suoraan näinkö se on?
        minäkin menetin tyttöystäväni lakumiehelle.

        kyllähän se niin on että ympärileikatut miehet ovat paljon parempia sängyssä kun muut...sun varmaan pitää sitten rueta kokeilee onhan sullakin reikä jonne tökkiä...ota joku ympärileikattu niin ite sitten tiedät...tuntuu hyvälle kun ite kokeilet...


      • Nainen
        joude kirjoitti:

        onko totta kun luin viime viikon alueuutisista että kun mies on ympärileikattu,
        niin sänkyhommissakin kestää pidempään kun ei-leikattu versio?
        ja kuulin myöskin että arabinies on hellä ja
        ottaa naisen kokonaan niin että orkku on varma!!
        tästäköhän se johtuu et monet mimmit ei haluu meidän munaa vaan noitten on parempaa. sanokaa nyt ihan suoraan näinkö se on?
        minäkin menetin tyttöystäväni lakumiehelle.

        Leikattu on herkempi. (laukee nopeemmin) Kaunis se ainakin on. Ympärileikkaamattomat ovat inhottavan näköisiä ja vaikuttavat likaisille.


      • hra isokulli
        Nainen kirjoitti:

        Leikattu on herkempi. (laukee nopeemmin) Kaunis se ainakin on. Ympärileikkaamattomat ovat inhottavan näköisiä ja vaikuttavat likaisille.

        se on päinvastoin. leikatulta on menny kaikki tunto, kun taas leikaamaton suomimuna on jatkuvassa kiihotustilassa. suomimuna rules!


      • HYIEI
        hra isokulli kirjoitti:

        se on päinvastoin. leikatulta on menny kaikki tunto, kun taas leikaamaton suomimuna on jatkuvassa kiihotustilassa. suomimuna rules!

        meinaatkos että sun tuppukulli on parasta, kun skeidat haisee terskan alla? yäk!!!


      • ole kuitenkaan!
        joude kirjoitti:

        onko totta kun luin viime viikon alueuutisista että kun mies on ympärileikattu,
        niin sänkyhommissakin kestää pidempään kun ei-leikattu versio?
        ja kuulin myöskin että arabinies on hellä ja
        ottaa naisen kokonaan niin että orkku on varma!!
        tästäköhän se johtuu et monet mimmit ei haluu meidän munaa vaan noitten on parempaa. sanokaa nyt ihan suoraan näinkö se on?
        minäkin menetin tyttöystäväni lakumiehelle.

        minä seurustelin yli 2v ympärileikatun kanssa ja yhdyntä kestiehkä 1,5minuuttia ja orgasmin jos halusin niin sain senhoitaa itse.
        tämän jälkeen olen pysynyt suomalaisten miesten rinnalla ja tulen pysymään jatkossakin =)


      • jade
        ole kuitenkaan! kirjoitti:

        minä seurustelin yli 2v ympärileikatun kanssa ja yhdyntä kestiehkä 1,5minuuttia ja orgasmin jos halusin niin sain senhoitaa itse.
        tämän jälkeen olen pysynyt suomalaisten miesten rinnalla ja tulen pysymään jatkossakin =)

        oliks toi jenkki, varmaankin jos 1,5 minsaa kesti!!! ne kun ei meistä suomalaislikoista välitä vaan homma on hoidettava nopeesti!!!
        kaithan tiesit et jenkitkin on 80 prosenttisesti ympärileikattuja? me katsos nyt ollaan keskusteltu näistä suklaasilmistä!!!
        TAI sit vika on ollut sinussa et ehkä ollut kovin haluttavaa laatua?


      • sara42
        joude kirjoitti:

        onko totta kun luin viime viikon alueuutisista että kun mies on ympärileikattu,
        niin sänkyhommissakin kestää pidempään kun ei-leikattu versio?
        ja kuulin myöskin että arabinies on hellä ja
        ottaa naisen kokonaan niin että orkku on varma!!
        tästäköhän se johtuu et monet mimmit ei haluu meidän munaa vaan noitten on parempaa. sanokaa nyt ihan suoraan näinkö se on?
        minäkin menetin tyttöystäväni lakumiehelle.

        Ei todellakaan pidä paikkaansa. Olin vuosikausia arabin kanssa naimisissa, eikä surkeampaa rakastajaa ole. Samoin olen seurustellut muutaman arabin kanssa. Suomalainen mies päihittää arabin mennen tullen. Kun ekaa kertaa pääsin suomalaisen miehen käsittelyyn sängyssä, niin on ollut aivan uskomatonta. Suomalainen ottaa sut huomioon sängyssä ja tuottaa orkun, ei arabi. Vähän kun vikiset, niin arabi luulee, että sait jo.


      • uskoppa pois
        joude kirjoitti:

        onko totta kun luin viime viikon alueuutisista että kun mies on ympärileikattu,
        niin sänkyhommissakin kestää pidempään kun ei-leikattu versio?
        ja kuulin myöskin että arabinies on hellä ja
        ottaa naisen kokonaan niin että orkku on varma!!
        tästäköhän se johtuu et monet mimmit ei haluu meidän munaa vaan noitten on parempaa. sanokaa nyt ihan suoraan näinkö se on?
        minäkin menetin tyttöystäväni lakumiehelle.

        joo kyllä munaa tulee, mutta helkkarin pihi äijä muuten, niinkuin rahojen suhteen.


      • sera
        joude kirjoitti:

        onko totta kun luin viime viikon alueuutisista että kun mies on ympärileikattu,
        niin sänkyhommissakin kestää pidempään kun ei-leikattu versio?
        ja kuulin myöskin että arabinies on hellä ja
        ottaa naisen kokonaan niin että orkku on varma!!
        tästäköhän se johtuu et monet mimmit ei haluu meidän munaa vaan noitten on parempaa. sanokaa nyt ihan suoraan näinkö se on?
        minäkin menetin tyttöystäväni lakumiehelle.

        Sanonpa vaan omien kokemusten pohjalta, että suomalainen mies, joka on ympärileikattu on kaikkein paras sängyssä! Ja vaikkei ole leikattukaan, niin silti hyvä - niin kestävyydeltään, kooltaan kuin tekniikaltaan ( ainakin nuoremmat miehet, viitsivät ottaa selvää...).Turhaan suomalaiset miehet epäilee omia kykyjään!Ja kokemusta on muistakin kansallisuuksista...


      • Anonyymi
        HYIEI kirjoitti:

        meinaatkos että sun tuppukulli on parasta, kun skeidat haisee terskan alla? yäk!!!

        sinun arabilla haisee lampaanpaska kalunvarressa.


    • kissa

      minä seurustelin monta vuotta sitten arabimiehen kanssa.
      silloin joskun kuvittelin että hän onse,kenen kanssa haluan vanheta,mutta sitten avasin silmäni ja tajusin että minä enole ainakaan niin nöyrä,palvova ja kotikeskeinen kun arabimiehen naisen tulisi olla.
      jos sinulla on oma elämä,oma tahto ja itsekunnioitusta ja haluat vielä säilyttää ne,niin suosi suomalaista.
      tarkoitus ei ole olla rasisti,mutta omakohtaisten kokemusteni perusteella en enää ulkomaalaisen kanssa seurustelisi.
      hän on varmaan tosin kaikista existäni ainoa,joka minua oikeastirakasti,hän ei ikinä olisi pettänyt (ei olisi ollut mahdollista kun ei minua näköpiiristään laskenut..) mutta henkistä ja fyysistä väkivaltaa enhyväksy.
      ei nyt kuitenkaan laiteta kaikkia arabimiehiä samaan muottiin,onhan vastaavia tapauksia muistakin kulttuureista.
      tsemppiä ja onnea sinulle mitä sitten teetkin =)

      • Nainen

        Itselläni Arabi, ja kaikki mennyt hyvin. Nyt 7v yhdessä. Elämme aivan normaalia elämää kuin kuka tahansa suomalainenkin pariskunta. Tosin alkoholia emme käytä. Niin ja makkaraa ei syödä. Elämme tasa-arvoisesti, muuten paljon tasaarvoisemmin kuin suomalaiset ystäväni suom. miestensä kanssa. Mutta toivottavasti kaikki löytävät oman sielunkumppaninsa ja voivat elää elämänsä onnellisena. Peace!


      • habiibi
        Nainen kirjoitti:

        Itselläni Arabi, ja kaikki mennyt hyvin. Nyt 7v yhdessä. Elämme aivan normaalia elämää kuin kuka tahansa suomalainenkin pariskunta. Tosin alkoholia emme käytä. Niin ja makkaraa ei syödä. Elämme tasa-arvoisesti, muuten paljon tasaarvoisemmin kuin suomalaiset ystäväni suom. miestensä kanssa. Mutta toivottavasti kaikki löytävät oman sielunkumppaninsa ja voivat elää elämänsä onnellisena. Peace!

        Minulla on arabi-mies,muslimi,ja kaikki ok meidän suhteessa.
        Rakkautta on paljon ja muutkin asiat ok ;)
        Olen kyllä kotonaviihtyvää sorttia ja muutenkin kiltti, joten en olisi paremmin voinut miestä valita. Hän ei pakota minua kaupungille ainakaan ;)
        En kuitenkaan suosittele arabi-miehiä noin yleensä.
        Jos löydät suomalaisen miehen, hyvän sellaisen, ota.
        Koska voit kommunikoida hänen kanssaan omalla äidinkielelläsi.


    • napa

      ei se kultturitausta ihmistä kokonaan muuta.
      minullakin on arabimies ja ei se sen kummempi ole kuin suomalainen tai ruotsalainenkaan.
      vähän nyt tulisempi ja suvun arvoja kunnioittava!

    • Janette49

      On ollut kaksi, eka 1 v. 3 kk, valehteli minkä kerkesi. Lopuksi 4 samaan aikaan. 3 suomineitoa ja 1 oma serkku.

      Toinen tapaus oli ns. hyvä sellainen, sairaalloisen mustis, että suorastaan ahdisti ja sitten oli pakko ottaa välimatkaa ja tehdä taloudellinen ero, että maailma opettaisi tavoille.
      Kävikin aika huonosti. Ei oppinut, hairahti vielä laveammalle tielle. Piti huutamalla kapealle tuoda. Löysikin sieltä toisen ja eikö naimisiin salassa vielä senkin kanssa. Nyt on raskaana ja pitää viedä ero loppuun, mikä jäi tekemättä aiemmin. Täytyy vain uskoa, että ÄLÄ LUOTA - kaikista paras neuvo. Ne helmet kasvaa niin harvassa simpukassa, että jos sellaisen saa - kel onni on, se onnen kätkeköön. Äläkä pidä mitään itsestään selvänä - tässä olin naivi.
      Piti keittää sopassa muutamia kertoja, kyllä me silti välitämme, taisi kuitenki suhde olla äiti-lapsi-suhde käytännössä.

      • tippaakaan hävetä

        olla avoimesti tyhmä?


    • Muslimaksi

      En voi olla ihmettelematta kuinka naiveja nimeomaan suomalaiset naiset ovat arabimiehien suhteen.
      He uskovat valheita, passaavat ja paijaavat ja menavat naimisiin ja alkavat elattamaan naita laiskoja onnenonkijoita.
      Omat lapset jaa toiseksi, kun pitaa paasta taman uuden rakkauden peraan.
      Saalittaa kun katselee miten heita kaytetaan hyvaksi. Miksi suomalainen nainen on niin tyhma?
      Tyhmempi kuin esim muut pohjoismaalaiset naiset. Esim marokkolaiset miehet pitavat suomalaisia
      naisia pilkkanaan.
      Onko suomalainen identiteetti niin koyha ja heikko, etta he langetaan loukkuun? Huvittavinta on nama
      suomalaiset musliminaiset...

      • Mikä sinua

        suomalaisissa musliminaisissa huvittaa?

        Kysyn ihan uteliaisuudesta, vaikka melkein pystyn ennakoimaankin vastauksesi. Kuvittelisin, että tarkoitat niitä suomalaisnaisia, jotka seurustellessaan/avioituessaan muslminmiehen kanssa kokevat 'yllättävän' uskoonheräämiskokemuksen. Joidenkin kohdalla se on varmaan ihan aitoakin, toisilla taas syyt ovat vähintääkin kyseenalaiset.

        Olen itse suomalainen musliminainen. En ole kääntynyt islamiin kenenkään muun ihmisen takia, vaan ihan omien henkilökohtaisten syiden takia. Kääntyminen ei tapahtunut yhdessä yössä, vaan se oli vuosia kestäneen prosessin tulos. Sinä aikana tutkin eri uskontoja, ja punnitsin valintojani sekä arvojani, islam oli yksi vaihtoehto muiden joukossa. Sysäyksen tämän etsinnän aloitukseen sain rippikoulussa, jonka aikana huomasin, että kristinusko ei ollut minun juttuni.

        En verhoudu abaijaan, en edes käytä huivia. Voisin istua viereesi bussissa, eikä mikään minussa viestisi sinulle uskonnollista suuntautumistani. Et tunnistaisi minua muslimiksi, vaikka olisin työkaverisi - ehkä vain siinä tapauksessa, että jos tulisin firman pikkujouluihin (en tosin ole ikinä niihin osallistunut sen enempää kristittynä kuin musliminakaan), saattaisit huomata, että en käytä alkoholia, enkä syö sianlihaa. Toisaalta, alkoholi ei ole koskaan kuulunut elämääni, ja yhtä hyvin saattaisin olla vegetaristi, enkä söisi lihaa sen takia...

        Toteamuksesi oli yleistävä ja loukkaava. Ihan samalla tavalla voisi sanoa, että huvittaa nämä ev.lut. suomalaiset miehet! Mutta se olisi typerää, sillä ei ole olemassa ev.lut.suomalaisen miehen stereotypiaa - aivan yhtä vähän kuin on suomalaisen musliminaisen stereotypiaa!


    • Hayati

      Riippuu miehestä, niinkun suomalaisissakin. Mutta jos haluaa hyvää seksiä, se tarvii olla rakkautta ja parisuhde. Lähi-idässä ollaan hieman pidättyväisempiä esim. naiselle annettavan nautinnon suhteen. Olen jo mun elämän rakkaudesta eronnut, muista syistä kun rakkauden loppumisesta.. Upeat asiat; kun ollaan läsnä, ollaan läsnä. Rakkaus on syvää ja ikuista. Seksi oli jotenkin syvää ja upeeta, kun oppi toisensa tuntemaan. Naisen kunnioitus naisena. Vähemmän upeat; ystävät ja niihin oleva kulttuurisidonnaisuus.. ja ystäviksi luokitellaan kaikki, ketä kerran on tavattu. Kuka tahansa tarvitsee mitä tahansa, silloin mennään. Sitoutmattomuus sääntöihin ja aikatauluihin.. mies menee niinkun haluaa.

    • lorttola

      Oli, mutta nussi huonekaluja

    • Anonyymi

      Kun suomalaiset naiset astuvat suhteeseen arabimiehen kanssa, he kertovat, että suomalaiset miehet eivät osaa seksiä eikä heillä ole henkilökohtaista hygieniaa. ja suomalaiset miehelle karvat kyrpä likainen, he harrastavat seksiä kerran kuukaudessa, ja he eivät tiedä , anttaa naisielle ​​orgasmiin. Suomalainen mies istuu vain kotona juomassa olutta ja pelaamassa pelejä. Anteeksi, mutta minun on kerrottava totuus, tämä on kokemukseni suomalaisista naisista, he kertovat sen minulle

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe