Nyt se on varmaa: Skoda Scala on mieluisin

Totta se on, Škoda Scala tulee olemaan mieluisin auto, jonka Tekniikan Maailma koskaan mittaa.

Missään ei ole todistettu, ettei näin olisi. Faktum on faktaa.

36

1180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä hönöjä on ruvennut pelottamaan ihan tosissaan toisenkerran jo postas saman pelokkaan viestin kun Skodalta on nyt tulossa semmoinen uusi auto joka peittoaa tuhnun kaikilla osa-alueella ajo-ominaisuudet tilat. hiljaisuus. laatu ..eipä ihme jos painajaisia jo tojoleirissä nähdään.

    • Anonyymi

      Totta se on: rekattua nimmaria käyttävä terorölli osaa kopioida sarkastisen överiprovon. 👍👏😁

      • Anonyymi

        Mutta on osannut korjata joukon kirjoitus- ja kielivirheitä...


      • Anonyymi

        Aloittaja lyllä kirjoittaa että kun tarkemmin lukee Scala on MIELUISIN AUTO jonka tm tulee testaamaan näinkinhän se voisi olla, mutta tuskin tohjotisti näin kirjoittaa kuin huolimattomuudessaan.


    • Anonyymi

      Scalasta en tiedä, mutta uusi Superb on minulle mieleen. Kokemusta tosin on vasta muutama kuukausi. Mutta jämäkkä on ranskalaislullan jälkeen.

    • Anonyymi

      Sopii minulle hyvin.

      • Minulla ei ns. sattuneesta syystä ole Skodaa, mutta minulla ei ole mitään sitä vastaan, että kyseinen tehdas suoltaa markkinoille mieluisimmat autot.


    • Anonyymi

      Pitäähän niitä skodia jollakin ostaa niin saahaan haukkua niitä

      • Anonyymi

        Nii, pitteehä jonku ostoo noit aotoja, et sine saat ees haokkua niit...


    • Anonyymi

      juuri näin. skoda octavia on meluisin auto minkä TM on koskaan mitannut. itsekkin sain vakavan kuulovaurion ajettuani uudella octavialla 8000km. suosittelen välttämään k.o automerkkiä tai käyttämään asianmukaista kuulonsuojausta.

      • Anonyymi

        Semmosta se kuulolle tekkee kun korillalla ikänsä on ajanut, nopeusmittari käy korillassa desibelimittarina siksi ne papat ei yli 80 aja kun samamäärä desibelejä mitä mittarissa vauhti..


      • Anonyymi

        Tuossa ei ole mitään hauskaa.

        Jos laitat faktaa, että Skoda Octavia on meluisin auto mitä koskaan tullaan mittaamaan, se saattaa naurattaa. Hetken, joka meni jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa ei ole mitään hauskaa.

        Jos laitat faktaa, että Skoda Octavia on meluisin auto mitä koskaan tullaan mittaamaan, se saattaa naurattaa. Hetken, joka meni jo.

        Mihin viittaat pronominilla 'tuo'?


    • Anonyymi

      Scala tulee varmasti olemaan hintaluokassaan mieluisin auto, minkä tm mittaa! On niin hyvä hinta-laatusuhde.

      • Anonyymi

        Varmuudet ovat tässä vaiheessa pelkkää spekulointia, mutta ei tuo mainittu mieluisuus minua mitenkään haittaa. Itse vaihdoin Mersuun, kun kuvittelen siinä olevan autoa loppuelämäkseni.


      • Anonyymi

        Mieluisuudesta en tiedä, mutta meluisin auto se tulee olemaan. Octavia on tähänasti ollut meluisin auto minkä TM on mitannut koko historiansa aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluisuudesta en tiedä, mutta meluisin auto se tulee olemaan. Octavia on tähänasti ollut meluisin auto minkä TM on mitannut koko historiansa aikana.

        Tuo oli vain läppä, mutta sinulle meni täydestä? Ei jatkoon, sori.

        Sen sijaan se on meluisin auto, mitä TM tulee koskaan mittaamaan. 👍👏😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluisuudesta en tiedä, mutta meluisin auto se tulee olemaan. Octavia on tähänasti ollut meluisin auto minkä TM on mitannut koko historiansa aikana.

        Octavia on suhteellisen äänetön, tuskin tämä uusi on huonompi.


    • Pentti.Mustonen

      juuri näin. skoda octavia on todellakin meluisin auto jonka TM on koskaan mitannut ja scalassa on hyvää ainesta olla vieläkin meluisampi kuin octavia, espanjassa suoritetuissa koeajoissa scalaa on moitittu epämukavan meluisaksi autoksi.

      • Anonyymi

        Ämmät ne itkevät melusta ja muusta epäolennaisesta. Kroatiassa suoritetuissa koeajoissa Scalaa taas moitittiin mukavan hiljaiseksi autoksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ämmät ne itkevät melusta ja muusta epäolennaisesta. Kroatiassa suoritetuissa koeajoissa Scalaa taas moitittiin mukavan hiljaiseksi autoksi.

        kroatiassa ihmisillä on mennyt kuulo pommitusten takia, kyllä varmasti skodakin kuullostaa hiljaiselta kun kuurot testaa.


      • ZKODA kirjoitti:

        kroatiassa ihmisillä on mennyt kuulo pommitusten takia, kyllä varmasti skodakin kuullostaa hiljaiselta kun kuurot testaa.

        Tuolla ikävällä historian tosiseikalla ei liene asiayteyttä siihen, että sen Scalan esittelyssä oli Euroopan moottoritoimittajien kerma kuka minkin mittarin kanssa mutta ilman kyseisiä pommituskokemuksia.

        Mitä sanoisit kuullostamisen olevan?


    • Anonyymi

      Espanja, siellä skodakritiikki on faktaa!

      Eli, Seat Toledo oli Skoda Rapidin (huonommin menestynyt) sisarmalli, jota valmistettiin Skodan tehtailla.

      Mitäs nyt, kun hiljaista on ollut uutisissa Toledon korvaavasta mallista. Ja Seat on sentään oikea Länsiauto. Törkeää, että Skoda pilasi sen maineen... 😂

      • Anonyymi

        Minä rankkaisin Seatin oikeaksi eteläautoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä rankkaisin Seatin oikeaksi eteläautoksi.

        Ilmansuunta on väärä, haisee vahvasti itäautolle, onhan sitä tituleerattu itäblokin kaunottareksi myös lehdissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmansuunta on väärä, haisee vahvasti itäautolle, onhan sitä tituleerattu itäblokin kaunottareksi myös lehdissä.

        Vaikuttaako ilmansuunta siihen, missä itäauto tehdään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaako ilmansuunta siihen, missä itäauto tehdään?

        Ainakaan se, missä itäauto tehdään, ei vaikuta ilmansuuntaan.

        Olisi paljon nykyaikaisempaa turista kaukoitäautoista. Riisikuppi-nimitys on sekin vähän vanhahtava vaikkakin naseva.


    • Anonyymi

      Kymmenen Helkaman ensimmäistä koeajo Scalaa oli konepelti pystyssä 20 - 30 km päässä Hangon tuontisatamasta.

      Hei Jormat, TSI:t hajoot aina, ihan sama mikä Skoda. Eikä siihen edes saa täällä dieseliiä. Hopi hopi koeajamaan uusi Toyota Corolla! Laatu on taattua huippua.

      • Anonyymi

        Ei kannata tojon melukaapilla koeajolle lähteä odotellaan kun Scala tulee koeajoon sitten kannattaa käydä kokeileen..kunnon autoa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata tojon melukaapilla koeajolle lähteä odotellaan kun Scala tulee koeajoon sitten kannattaa käydä kokeileen..kunnon autoa..

        Onko melu mielestäsi jotenkin negatiivinen asia?


    • Anonyymi

      aloittaja on kyllä aivan oikeassa, skodan mallit ovat todellakin luokkansa meluisimmat autot ja jousitusmukavuus aina se huonoin. miksi tehdä autoon kova jousitus kompensoimaan heikkoja ajo ominaisuuksia...?

      • Anonyymi

        Aloittaja on toki oikeassa, mutta miksi lipsut aiheesta?


    • aloittaja on aivan oikeassa, scala on todella meluisaksi autoksi mitattu, onhan esim. skoda octavia meluisin auto jonka TM on koskaan mitannut, scala jatkaa octavian jalanjäljissä, tiedossa nopeasti vakavia ruostevaurioita ja iloisesti palavaa vikavalojen määrää mittaristossa.

      • Anonyymi

        "iloisesti palavaa vikavalojen määrää mittaristossa"

        Kuinka määrä palaa?


    • Anonyymi

      Skaala floppaa, se on varmaa se!

      • Anonyymi

        Miksi ei floppaisi kun se suomi24ssä kerrotaan faktana.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1133
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      995
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      832
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      96
      774
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      222
      610
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe