se osas ujuttaa asunnon ovesta ovikellon nupin sisään niin ettei edes kilahtanut.
No, ei se mitään, sillä ilkivalta kohdistui taloyhtiön omaisuuteen.
Taidoillansa pitää ylpeillä!
naapuri oli taitava
8
80
Vastaukset
- Anonyymi
Emme väheksy myöskään aloittajan taitoja palstan aktivoinnissa
- Anonyymi
Rikollinen astui taas kuvaan! Että se Suomi24 ei vieläkään ole puuttunut sun toimintaas!
Niin just, että tuli näyttämään taitonsa ja sen mitä Suomi24 mahdollistaa!
Rikollinen! - Anonyymi
Se on paha juttu, kun lääkkeet loppuvat viikonloppuna eikä apteekki ole auki. Harhat valtaa mielen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on paha juttu, kun lääkkeet loppuvat viikonloppuna eikä apteekki ole auki. Harhat valtaa mielen.
Missä oikein asut, kun apteekit on kiinni viikonloppuna?
- Anonyymi
palstan aktivoinnissa.
Palstalle kirjoitetaan anonyymina.
Kuka siis aktivoi.
Stalkkaaja!
- Anonyymi
Suomi24:ssä oli aikoinaan sätti. Ja sätissä oli erilaisia originelleja tyyppejä, nikkinsä olivat luokkaa nokipannu ja julkiset juttunsa aivan sekavia arvoituksellisia söhellyksiä näytöllä. Nämä tyypit olivat Suomi24:n palkollisia, vakiotyyppejä, sheriffejä.
No, näistä tyypeistä löytyy varmaan sitten niitä intomielisiä stalkkereitakin. Nämä ovat vaarallisia tyyppejä muille kanavan käyttäjille. Eräille rikolliseen toimintaan taipuvaisille on erityisen palkitsevaa se, että he tekevät tekonsa kohteelleen tiettäviksi. Ilmaisevat, että katsopas, tässä olen taas, olen jälleen tullut sun kantapäille.
Suurinta osaamista näille on se perseessä roikkumisen taito ja ikään kuin pelotteluna tai säikäyttelynä kirjoitetut viestit, joilla he juuri ilmaisevast sen suurimman osaamistaitonsa tai käytettävissä olevan mahdollisuutensa.
Sairaus se on sekin, kun tuollainen toiminta koetaan palkitsevaksi. Psykopatian yksi laji. Kokee pitävänsä kohdettaan otteessaan, ohjaavansa hänen toimintaansa.
Säälittävää, jos tuollainen on elämässä suurinta mielihyvää tuottava asia. Intohimo suorastaan!- Anonyymi
Ihan samaan tyyliin kuin tuo ovikellon nuppien sisään painelija.
Missähän se tollasta oli oppinut, ja miten hyödyllinen tuo taito loppujen lopuksi on, mutta erityisen ylpeä hän siitä taisi olla.
Ei kuitenkaan ollut sen verran aivoja, että olisi ymmärtänyt, mihin se teko kohdistui! Taloyhtiöön ja ilkivaltaa. Hän kun oli kuitenkin jotensakin osoittamassa asukkaaseen päin jotakin pilkkaa!
Järjestä on pulaa!
- Anonyymi
Suomi24:ään viittaa sekin, ettei aloituksen alle tulleita viestejä poisteta vaikka tekis kuinka ilmoituksia.
Että vieläkö selittelet! Stalkkaaja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448411
- 724846
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373530Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella512986Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262905- 402880
- 412166
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827