Hännystelijät työpaikoilla

Anonyymi

Olen työpaikassa jossa nainen yrittää olla niin pomojen mieleen. Hän varmaan pettäis äitinsäkkin jos tarvis. Itse täydellisyys kun yrittää olla

17

109

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaa

• Anonyymi

Juu

• Anonyymi

Kokkareita varmaan.

• Anonyymi

Onko kukaan muu työpaikallasi samaa mieltä kuin sinä, vai päättelitkö asian aivan itsenäisesti.

• Anonyymi

On monikin

• Anonyymi

Tyypillistä oportunismia.

• Anonyymi

Onko sen nimi Päivi? Ei yllättä jos olis.
      Kuitenkin niin yleinen nimi että uskaltaa arvata leimaamatta ketään.

• Anonyymi

Ei ole kyllä tän niminen, mutta kyllä näitä pyrkyreitä on muuallakin työpaikoilla

• Anonyymi

Onko aloitttaja yli 50-vuotias nainen,
      tiedän vai kokemuksesta useista vanhoista naisista tulee aloittajan kaltaisia.

neuvo, pitäis etsiä mies ja yhteinen elämä.

• Anonyymi

Onnellisesti naimissa. Ei ennen tarvinnut pomoja hännystellä, riitti kun teki työnsä, eikä tarvinnut itseään tuoda esiin joka käänteessä missä oli pomo. Ehkä huono itsetunto tälläsellä ihmisellä. ja vielä se että tekee itsestään hyvin naurettavan työyhteisössään.

• Anonyymi

Sinä, joka olet ärsyyntynyt hännystelystä, voisitko ottaa asian esille hännystelijän kanssa. Kerro, että asia kiusaa sinua niin paljon, että oli pakko kirjoittaa S24-sivustolle. Kerro myös, että olet huolestunut myös hänen äitinsä vuoksi, jospa hännystelijä pettää hänetkin? Olisi varmaan reilumpaa, tällä palstalla jotkut sitten ihmettelee ja arvuuttelee, ken tuo hännystelijä on. Jotkut jopa pohtii hännystelijän poliittista taustaa. Se jos mikä syö naista..
      Yksi vaihtoehto on sekin, että kerrot pomolle, että hännystely häiritsee sinua. Ja loppujen lopuksi, jos ahdistus kasvaa kohtuuttomasti, työpaikallasi on varmaan työterveyshuoltoon kuuluvat käynnit työpsykologilla. Voimia taistoon!

• Anonyymi

Nohniin

• Anonyymi

Kepu pettää aina, entä tuo Lottotyttö touhu?

• Anonyymi

Olipa hyvää tekstiä, pakko kopioida.
      " Sinä, joka olet ärsyyntynyt hännystelystä, voisitko ottaa asian esille hännystelijän kanssa. Kerro, että asia kiusaa sinua niin paljon, että oli pakko kirjoittaa S24-sivustolle. Kerro myös, että olet huolestunut myös hänen äitinsä vuoksi, jospa hännystelijä pettää hänetkin? Olisi varmaan reilumpaa, tällä palstalla jotkut sitten ihmettelee ja arvuuttelee, ken tuo hännystelijä on. Jotkut jopa pohtii hännystelijän poliittista taustaa. Se jos mikä syö naista..
      Yksi vaihtoehto on sekin, että kerrot pomolle, että hännystely häiritsee sinua. Ja loppujen lopuksi, jos ahdistus kasvaa kohtuuttomasti, työpaikallasi on varmaan työterveyshuoltoon kuuluvat käynnit työpsykologilla. Voimia taistoon! "

• Anonyymi

Duunareissa on myös "Lotonäänestäjiä"

• Anonyymi

Minä taidan olla hän jota aloittaja tarkoittaa, näin On Hyvä Olla.

• Anonyymi

On se hyvä että meni perille aloittajan kirjoitus, jos tunnistit itsesi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      175
      2968
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2566
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2220
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      73
      1849
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1773
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1651
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      102
      1452
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      217
      1151
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1120
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1079
    Aihe