Olen työpaikassa jossa nainen yrittää olla niin pomojen mieleen. Hän varmaan pettäis äitinsäkkin jos tarvis. Itse täydellisyys kun yrittää olla
Hännystelijät työpaikoilla
17
106
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa
- Anonyymi
Juu
- Anonyymi
Kokkareita varmaan.
- Anonyymi
Onko kukaan muu työpaikallasi samaa mieltä kuin sinä, vai päättelitkö asian aivan itsenäisesti.
- Anonyymi
On monikin
- Anonyymi
Tyypillistä oportunismia.
- Anonyymi
Onko sen nimi Päivi? Ei yllättä jos olis.
Kuitenkin niin yleinen nimi että uskaltaa arvata leimaamatta ketään.- Anonyymi
Ei ole kyllä tän niminen, mutta kyllä näitä pyrkyreitä on muuallakin työpaikoilla
- Anonyymi
Onko aloitttaja yli 50-vuotias nainen,
tiedän vai kokemuksesta useista vanhoista naisista tulee aloittajan kaltaisia.
neuvo, pitäis etsiä mies ja yhteinen elämä.- Anonyymi
Onnellisesti naimissa. Ei ennen tarvinnut pomoja hännystellä, riitti kun teki työnsä, eikä tarvinnut itseään tuoda esiin joka käänteessä missä oli pomo. Ehkä huono itsetunto tälläsellä ihmisellä. ja vielä se että tekee itsestään hyvin naurettavan työyhteisössään.
- Anonyymi
Sinä, joka olet ärsyyntynyt hännystelystä, voisitko ottaa asian esille hännystelijän kanssa. Kerro, että asia kiusaa sinua niin paljon, että oli pakko kirjoittaa S24-sivustolle. Kerro myös, että olet huolestunut myös hänen äitinsä vuoksi, jospa hännystelijä pettää hänetkin? Olisi varmaan reilumpaa, tällä palstalla jotkut sitten ihmettelee ja arvuuttelee, ken tuo hännystelijä on. Jotkut jopa pohtii hännystelijän poliittista taustaa. Se jos mikä syö naista..
Yksi vaihtoehto on sekin, että kerrot pomolle, että hännystely häiritsee sinua. Ja loppujen lopuksi, jos ahdistus kasvaa kohtuuttomasti, työpaikallasi on varmaan työterveyshuoltoon kuuluvat käynnit työpsykologilla. Voimia taistoon!- Anonyymi
Nohniin
- Anonyymi
Kepu pettää aina, entä tuo Lottotyttö touhu?
- Anonyymi
Olipa hyvää tekstiä, pakko kopioida.
" Sinä, joka olet ärsyyntynyt hännystelystä, voisitko ottaa asian esille hännystelijän kanssa. Kerro, että asia kiusaa sinua niin paljon, että oli pakko kirjoittaa S24-sivustolle. Kerro myös, että olet huolestunut myös hänen äitinsä vuoksi, jospa hännystelijä pettää hänetkin? Olisi varmaan reilumpaa, tällä palstalla jotkut sitten ihmettelee ja arvuuttelee, ken tuo hännystelijä on. Jotkut jopa pohtii hännystelijän poliittista taustaa. Se jos mikä syö naista..
Yksi vaihtoehto on sekin, että kerrot pomolle, että hännystely häiritsee sinua. Ja loppujen lopuksi, jos ahdistus kasvaa kohtuuttomasti, työpaikallasi on varmaan työterveyshuoltoon kuuluvat käynnit työpsykologilla. Voimia taistoon! " - Anonyymi
Duunareissa on myös "Lotonäänestäjiä"
- Anonyymi
Minä taidan olla hän jota aloittaja tarkoittaa, näin On Hyvä Olla.
- Anonyymi
On se hyvä että meni perille aloittajan kirjoitus, jos tunnistit itsesi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1215755Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744761884Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk211262Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111223Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861093Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481005- 64961
- 64916
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59875Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.24874