päätä auo kun pitkäaikaistyöttömät sun muut mt-ongelmaiset , täyttä shittii että kukaan jollain mini rahoilla vois pääkaupunkiseudulle lähteä :-D
Tuskin kukaan täysijärkinen edes vaivautuu lukemaan tällaista shittii.
Ei täällä muut
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oot muuten aiva oikeessa. Tai kyllä täyspäisetki lukee, mutta huvittaakseen itseään ilmaisilla sirkushuveilla joita nämä palstalaiset esittävät.
- Anonyymi
Mini rahan saajalle on sama mitä esittää. Tuskin kukaan alkais muutenkaan tekee niinkun joku muu sanoo ellei ihan pihalla oo.
- Anonyymi
Jos ei ole varaa muuttaa ei ole varaa lainaankaan.
- Anonyymi
Kuka nyt millään rahalla lähtis pääkaupunkiseudulle. En minä ainakaan.
- Anonyymi
Enkä minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä minä.
Ei täältä persaukiset asuntoa saisikaan poislukien etnomuslimit mutta he kuuluvat tosin parempaan tuloluokkaan sen jälkeen kun myöntävä maleskelulupapäätös on tehty,
- Anonyymi
Siks se onkin täyttä shittii.
- Anonyymi
Varsinainen marisijoiden mekka. Hävettää teidän puolesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 552889
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!12975- 88974
- 49876
- 84834
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35761- 94720
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86605- 48575