Missä iässä kehtaa ostaa harrikan?

Anonyymi

Pitääkö olla yli 60-vuotias?

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Enemmän se on useimmilla lompakosta kiinni. Hieno HD maksaa helposti 40000€ eikä kaikilla ole heittää sitä harrastukseen. Ei itsellänikään. On tyydyttävä alle 20000€ Ducateihin. Kehtaa ostaa jos nyörit riittää.

    • Anonyymi

      Voi ostaa nuorempanakin jos on erektio-ongelmaa.

    • Anonyymi

      On nuita harrastuksia siunaantunut tuon lisääksi että tuntuu. No siellä tilatulla nähtäville niin katotaan

      Kääntääpä kone oudoksi tekstiä se on tää mobiili huono juttu.

    • Anonyymi

      Harrastukset painaa viiskymppistä ja nelikymppisenä se alkoi. Vaatii paljon antaa vähän.

    • Anonyymi

      Hirmuväännöt mun koneessa se on älytön vääntö joo brittivehje se pitää olla.

    • Anonyymi

      Kun nää vehkeet on pitääs joskus ajaa se reessä välillä. Ei muuta tissiä.

      Kun tää eli oo rollaasa vaan koettua elämää

    • Anonyymi

      Pitäs lähtee asenteleen kamat kassiin laitoin pari laukkua ja virtalähteen akkyliitoksineen. Ite rakentelin sen. Eli käyhä kyläsä kahvilla niin katotaan.

    • Anonyymi

      Mullra ei oo ennää aikaa jauhaa paskaa täällä oikkeesti alkaa kalenteri täyttyyn ja loma pukkaa päälle. Eli laita se pyörä

    • Anonyymi

      Eli kuinka keskusyella kun mennään eri levelillä ei kuinkaan.

    • Anonyymi

      IKä ei ole rajoite jos pää on tyhjä viisaista ajatuksista aiemmin. Eipä juuri turhempaa vapaa-ajan viettoa olekaan kuin moottoripyörällä ajelu.

      • Anonyymi

        Kyllä. Moottoripyörät ja mopot ovat todellisille tyhjäpäille. Menkää vaikka juoksulenkille.


    • Anonyymi

      Niin mutta olennaisinta on keuliiko se Harrikka? Jos ei, jääköön kauppaan.

      • Anonyymi

        Miksi kaikella pitää keulia? Mitä hienoa siinä on? Moottoripyörissä, polkupyörissä ja autoissa on tarkoituksella myös etupyörät.


    • Anonyymi

      On kyllä niin sekavia kirjoituksia tässä ketjussa, että ei varmasti ole selvinpäin kirjoitettuja.
      HD = HuumeDiileri

    • Anonyymi

      Mulla pili keulii vaix oon jo 76v. Taitaa olla kusistondis, mut Dacia on parkkipaikalla. Oon hinttapuli.

      T: rupimuna

      • Anonyymi

        Hyviä eläkepäiviä sinulle Kurko.


    • Anonyymi

      Jos haluat tehdä itsestäsi naurunalaisen niin siittävaan , veikkaan että naurut on melkoiset selkäsi takana , ja ootas kun se romu jättää tielle niin javot :) :):)

    • Anonyymi

      Harley Davidson on kevyt homopatja! Sanoi Boss Hoss myyntimies minulle!

    • Anonyymi

      Ensiksi pitää olla rahaa ostaakseen fillarin allensa.

      Toisekseen pitää olla voimassa oleva ajokortti ajaakseen.

      Kolmanneksi pitää olla vakuutukset jne kulut maksettuna

      Neljänneksi pitää olla ajovarusteet ostettuna ettei mene pelkäksi omilla kylillä vartin ajeluksi.


      Nämä kun tietää, voi rahattomat, lahjattomat, työttömät elintapaluuserit pitää kuononsa kiinni :D

      Rahamiehet ajelee.

      • Anonyymi

        Aika harva niitä käteisellä ostelee! Velaksi tämä kansantalous pyörii, niinkuin koko maailmantalous!


    • Anonyymi

      JOs kehtaa ostaa brändin joka ei ole muutakuin se.
      Moottoripyöriä on muitakin.

      • Anonyymi

        Onhan siinä se erikoinen "päpätys" josta niin monet "saavat" nauttia koska mekaaniset metelit peitellään tyhjillä pako-putkilla.

        Että silleen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1419
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe