Vainoamiseen syyllistyy henkilö, joka toistuvasti esimerkiksi uhkaamalla tai seuraamalla vainoaa toista niin, että se aiheuttaa vainotussa pelkoa tai ahdistusta. Rikoksesta voidaan tuomita sakkoa tai enintään kaksi vuotta vankeutta. Vainoaminen on virallisen syytteen alainen rikos, joten syyttäjä voi nostaa syytteen, vaikka uhri ei vaadi rangaistusta.
Lukekaa rikoslaki, ennen kuin alatte vainota syyttömiä palstalla!
Palstan vainoajille!
Anonyymi
6
189
Vastaukset
- Anonyymi
Ketä sinä siis olet vainonnut ja miten?
--
keppihellariOlet S-24 palstojen sairain tyyppi. Kd-uskovaisuus on sinulle vain kyynärsauva, lahoava sekin. 46800
- Anonyymi
capt.cöpenick kirjoitti:
Olet S-24 palstojen sairain tyyppi. Kd-uskovaisuus on sinulle vain kyynärsauva, lahoava sekin. 46800
Sinä vainoat nyt tuota anonyymiä keppihellaria!
Luulen, että sinä olet sairas ja vainoharhainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä vainoat nyt tuota anonyymiä keppihellaria!
Luulen, että sinä olet sairas ja vainoharhainen.Sinä taidat olla tämän ketjun aloittaja, tuo Kd-kyynärsauvoja. En koe tulleeni vainotuksi TL:n taholta.
--
keppihellari
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371812
- 50818
- 69786
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7661Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51463