Mikähän vaurio T27 2.0.d4d ajettu 334tkm tuli kiihdyttäessä kuului edestä kova pamaus sitten nousi kierrokset kaasu ei reagoinut kytkin pohjassa annoin huilata turvallisesti tienlaitaan samalla oikealta edestä kuului kova kolina ja perästä tuli kunnolla savua (harmaa) sammutin moottorin ja sen jälkeen starttaa mutta ei käynnisty paikallinen korjaamo ei ole löytänyt vikaa ja esittävät merkki huoltoa
Kilinkolin
Anonyymi
2
258
Vastaukset
- Anonyymi
Hybridi vika.
- Anonyymi
Lähdetään purkamaan juttua. Myyjä sanoi minulle että Toyotassa ei ole vikoja vaan Volkswagenissa. Mutta jos on noin paljon ajettu niin se ei voi olla volkkarikaan. Mikä tahansa Tojon korjaamo Suomessa osaa paikallistaa ja korjata minkä tahansa vian, ovat ammattilaisia. Savu takana tulee pakoputkesta.
Eli oliko peitto pois ja perse kananlihalla kun heräsit ? Jos oli niin olet nähnyt painajaisunta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671633
- 104941
- 75753
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429