Mikähän vaurio T27 2.0.d4d ajettu 334tkm tuli kiihdyttäessä kuului edestä kova pamaus sitten nousi kierrokset kaasu ei reagoinut kytkin pohjassa annoin huilata turvallisesti tienlaitaan samalla oikealta edestä kuului kova kolina ja perästä tuli kunnolla savua (harmaa) sammutin moottorin ja sen jälkeen starttaa mutta ei käynnisty paikallinen korjaamo ei ole löytänyt vikaa ja esittävät merkki huoltoa
Kilinkolin
Anonyymi
2
258
Vastaukset
- Anonyymi
Hybridi vika.
- Anonyymi
Lähdetään purkamaan juttua. Myyjä sanoi minulle että Toyotassa ei ole vikoja vaan Volkswagenissa. Mutta jos on noin paljon ajettu niin se ei voi olla volkkarikaan. Mikä tahansa Tojon korjaamo Suomessa osaa paikallistaa ja korjata minkä tahansa vian, ovat ammattilaisia. Savu takana tulee pakoputkesta.
Eli oliko peitto pois ja perse kananlihalla kun heräsit ? Jos oli niin olet nähnyt painajaisunta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101070
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86733
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 49539
- 36536
- 25515
- 43492