Liman erittyminen kurkkuun jatkuu entiseen tapaan, poskionteloiden operaatiosta huolimatta.
Olen ilmeisesti huono sanomaan asiaani ymmärrettävällä tavalla lääkärille, kirjoitan asiani.
Vaivani on oikean korvani kuulon erityinen häiriintyminen, kuulen sillä mutta huonosti, ääni särkyy korvassa enkä saa sanoista selvää, kaikki kovempi ääni sattuu. Korvassa on jatkuva paineen tuntu, vähän samanlainen kuin uidessa menee vettä korvaan. Eräs huomio, oikea korva ei reakoi samalla tavalla kuin vasen korva, esim. lentokoneen noustessa lentokorkeuteen ja laskiessa alas kentälle, oikea korva ei reakoi mitenkään näihin paineen vaihteluihin, vaan on ikääkin kokona pois ”pelistä”.
Vasempaan kokevaan paineen vaihtelu jopa sattuu, kuulo siihen palautuu pikkuhiljaa normaaliksi, suun ja nenän sulkemalla sormilla ja painetta antamalla, vasen korva normalisoituu nopeasti.
Vaivani on oikean korvani kuulon erityinen häiriintyminen
0
175
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4139112Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893710- 202173
- 861367
- 271125
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791095- 1081084
- 551053