Miltähän vaimoni tuntuisi muiden mielestä?

Anonyymi

Olisi mukava tietää mitä mieltä muut miehet olisi vaimostani seksikumppanina ja miltä hän tuntuisi...
Mitenkähän tuon saisi selville?

28

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olipa kysymys! Millanen vaimo! Esittele! Pyydä kylään!

      • Anonyymi

        Nelikymppinen, n.170/70.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nelikymppinen, n.170/70.

        Mitat ok,ikä?,rohkea/kaino? Mistäpäin??
        Mä 50v ukm hki,jolla mielikuvitusta jos vaimos uskaltais...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitat ok,ikä?,rohkea/kaino? Mistäpäin??
        Mä 50v ukm hki,jolla mielikuvitusta jos vaimos uskaltais...

        Ikä siis 40, ehkä puoli rohkea, kuopiosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikä siis 40, ehkä puoli rohkea, kuopiosta.

        Kaukana : (


    • Anonyymi

      Laita kuva.

      • Anonyymi

        Ei tänne voi kuvia laittaa.


    • Anonyymi

      Kyllä tarvitaan enempi tietoa. Isot rinnat vai paistetut kananmunat tai jotain siltä väliltä. Lantio leveä vai kapea. Reppupeppu vaikurvikas. Hiukset pitkät vai pätkät. Iho sileä ja kaunis, vai muhkurainen ja näppylöillä kpristeltu. Olemus huolilteltu vai "suttuinen." Tuoksuuko hyvälle (puhtaalle) vai hielle. Onko lapsia synnyttänt alateitsa, ja jos on, niin kuinkamonta. Onko ns. vesivoideltu vai ilmajäähdytteinen? Siinäpä aluksi kysymyksiä.

      • Anonyymi

        Mikähän on esim. isojen rintojen raja? Ei ole ainakaan lätyt.
        Vettä tykkää juoda.


    • Anonyymi

      Pitäisköhän jonkun kokeilla livenä niin tietäis miltä tuntuu...

    • Anonyymi

      Tuohan asia selviää vain naimalla vaimoasi. Todella sopivan ikäinen onkos saanut vierasta ennenkin? Saakos ilman kumia ja itse pidän pillun nuolemisesta ja takaapäin naimisesta .saapuisiko vaimosi hotelliin naimaan kanssani yksin vai haluutko tulla katselemaan kesällä kuopioon tulossa . Wej

      • Anonyymi

        On voinut joskus saada vierasta, ilman kumia vain jos varmasti terve mies, tykkää nuolemisesta. Ei tarviis minun olla katsomassa, kunhan kertoisit sitten minulle miltä vaimo tuntui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On voinut joskus saada vierasta, ilman kumia vain jos varmasti terve mies, tykkää nuolemisesta. Ei tarviis minun olla katsomassa, kunhan kertoisit sitten minulle miltä vaimo tuntui.

        Terve posliini kalu joka tykkää myös saada nuolentaa 69 on kiva aloittaa nuoleminen ja sitten takaapäin naintia kiinnostaiskos vaimoasi tuollainnen 195cm pitkä uros terveisin wej


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terve posliini kalu joka tykkää myös saada nuolentaa 69 on kiva aloittaa nuoleminen ja sitten takaapäin naintia kiinnostaiskos vaimoasi tuollainnen 195cm pitkä uros terveisin wej

        Taitaa vaimo tykätä pitkistä miehistä ja posliinia kalua ei varmaankaan ole kokenut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa vaimo tykätä pitkistä miehistä ja posliinia kalua ei varmaankaan ole kokenut.

        Onkos vaimosi posliini ja jos ei niin kiihottaisiko häntä ajatus posliinista hän voisi laittaa piikkikorkkarit niin voitais naida seisaaltaan kun on pituus eroakin. Kysyppä häneltä kiihottaisiko häntä posliinikaluun tutustuminen .käyttääkö vaimosi seksiasuja ja seksileluja ? Wej vaimosi ajatuksissani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos vaimosi posliini ja jos ei niin kiihottaisiko häntä ajatus posliinista hän voisi laittaa piikkikorkkarit niin voitais naida seisaaltaan kun on pituus eroakin. Kysyppä häneltä kiihottaisiko häntä posliinikaluun tutustuminen .käyttääkö vaimosi seksiasuja ja seksileluja ? Wej vaimosi ajatuksissani

        Vähän on karvaa häpykummulla, sanonut kyllä että vois nekin ottaa ehkä pois...


    • Anonyymi

      Nyt Puikkarissa koko viikon 42v sporttinen ja innostunut nuorekas herra. Miten olisi...

      • Anonyymi

        Kiinnostaisiko sinua tunnustella?
        Kerro lisää itsestäsi, olisko vaikka s-postia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaisiko sinua tunnustella?
        Kerro lisää itsestäsi, olisko vaikka s-postia?

        On, laita tän sivuston nimimerkille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On, laita tän sivuston nimimerkille.

        Mille nimimerkille?


    • Anonyymi

      Voisin kokeilla miltä tuntuu...

    • Hei olen 51v mies haluaa tulla käymään ja katsoa mitä haluaa saada

    • Anonyymi

      Anna vaimosi pantavaksi niin testataan!

      • Anonyymi

        Sillälailla se taitaa vain selvitä tuo asia.


    • Anonyymi

      Omasta vaimostani tiedän, miltä hän tuntuu toisen mielestä. Vaimoni exä on kertonut hyvinkin yksityiskohtaisesti miltä vaimoni tuntui, varmaan satuttaakseensa minua, mutta tiedän myös että hän katuu eroaan joka oli mun onneni. Myös kaverini, joka oli ennen minua seurustellut hetken nykyisen vaimoni kanssa, allekirjoitti osaltaan vaimoni halukkuuden, kosteuden ja kokeilunhaluisuuden. Kieltämättä minua kiihoittaa se, että olen kuullut heidän naineen vaimoani aikoinaan. Tuntuu että fantasiassa antaisin heidän nauttia vaimoni vartalosta useammankin kerran, mutta en ikinä pyytäisi vaimoani siihen, mutta jos vaimoni sanoisi haluavansa testata jompaa kumpaa tai molempia, en varmasti kieltäisi.

    • Anonyymi

      Ei se ollut oikein hyvä.

    • Anonyymi

      Millainen minun vaimo on panona voisi kysyä puolelta Kuopiolta. Vaimo ei ole ollut tarkka tavarasta. En ole kysellyt.

    • Anonyymi

      Onko se tämä vanha akka jonka kuvia on näkynyt chatissa. En panisi. Alkaa olla parasta ennen päiväys ylittynyt.

    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1255
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1176
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe