No onko Joutsassa komeita miehiä,vapaita ei mitään ukkomiehiä eikä leskiä.Seksuaalisella suuntautumisella ei ole väliä! Ikähaarukka 18 -50!
Joutsan miehet
9
665
Vastaukset
- Anonyymi
Kuis monta tarvitset ? Saat haaremin perustaa ja miehiä riittää tarpeisiisi runsaasti .
- Anonyymi
Vai että haaremi.Eipä katukuvassa ainakaan vapaita nuoria miehiä näy,vanhoja sitäkin enemmän! No,eipä kysyvä tieltä eksy.
- Anonyymi
Mutta komeita ovat kaikki ukot katukuvassa, vapaat ja varatut.
- Anonyymi
Varattu on paras, opetettu jo tavoille ja uutuuden kankeus kulutettu pois. Varatun kanssa paras maku.
- Anonyymi
Joutsan mies on ihkun komee ja viisas
- Anonyymi
Tuollaisia Miehiä kyllä löytyy , oletan kuitenkin ettei heille löydy yhtä laadukkaita ystävättäriä .
- Anonyymi
Joo, tämä epäsuhta on täällä ikuinen ongelma.
- Anonyymi
Mikä on Joutsan miesten salaisuus, kun niin monet naiset pitävät heitä tavattoman seksikkäinä?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197