No onko Joutsassa komeita miehiä,vapaita ei mitään ukkomiehiä eikä leskiä.Seksuaalisella suuntautumisella ei ole väliä! Ikähaarukka 18 -50!
Vastaukset 9
- Anonyymi
Kuis monta tarvitset ? Saat haaremin perustaa ja miehiä riittää tarpeisiisi runsaasti .
- Anonyymi
Vai että haaremi.Eipä katukuvassa ainakaan vapaita nuoria miehiä näy,vanhoja sitäkin enemmän! No,eipä kysyvä tieltä eksy.
- Anonyymi
Mutta komeita ovat kaikki ukot katukuvassa, vapaat ja varatut.
- Anonyymi
Varattu on paras, opetettu jo tavoille ja uutuuden kankeus kulutettu pois. Varatun kanssa paras maku.
- Anonyymi
Joutsan mies on ihkun komee ja viisas
- Anonyymi
Tuollaisia Miehiä kyllä löytyy , oletan kuitenkin ettei heille löydy yhtä laadukkaita ystävättäriä .
- Anonyymi
Joo, tämä epäsuhta on täällä ikuinen ongelma.
- Anonyymi
Mikä on Joutsan miesten salaisuus, kun niin monet naiset pitävät heitä tavattoman seksikkäinä?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2971223Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3081166Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50958- 87914
- 106899
- 101879
- 111742
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh13594- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3577