Kotikylmiö

Suunnitteilla keittiön kalusteiden uusiminen ja mietinnässä nykyisen 60cm leveän jääkaappipakastimen tilalle hankkia 75cm tai 90cm leveä kotikylmiö. Näin saisi enemmän työtasoa keittiöön kun laittamalla kaksi 60 cm erillistä kaappia.

Mikä olisi hyvä merkki ja malli jääkaappipakastimeksi tuollaisessa tilanteessa? Olen katsonut mm. Festivo 75 tai 90 mallia mutta onko muilla merkeillä ko. leveydellä olevia kaappeja.

3

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Festivon mitoilla ei tee kukaan muu kodin kylmäratkaisuja. Vaihtoehto uudella on korjata vanha. Festivo on hyvin pitkäikäinen tuote, ensimmäiset tehtiin jo vuonna 1979, joita on vieläkin käytössä. Huoltoja Helsingissä tekee Termatic Oy Puh: 0400445129/ Risto Erikivi

• Anonyymi

Minulla on Huurre -84. Pari kertaa ainakin siihen on vaihdettu kompura, ja lämmönvaihdin sisältäkin vaihdettiin.
        Taloni on paljolti tyhjillään, mutta pidän siellä lämpötilan matalalla helteilläkin, jotta kylmiön päällä oleva koneisto pääsee helpommalla.

• Anonyymi

Festivolla on ihan oma mitoitus, jos sinulla on käytössäsi festivo niin vaihtoehtoa ei ole muuten kuin uusimalla kaapisto. Festivot ovat hyvin pitkäikäisiä jopa 30 vuotta ei ole mikään ihme. Huoltovinkki: Korjauta vanha Festivosi ammattimiehellä, Risto on sellainen, säästyy tonneja. Korjaus kustannusarviot jo puhelimessa, 0400445129 Termatic Oy Helsinki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      74
      8367
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      66
      2825
    3. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      18
      2028
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      157
      2001
    5. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      20
      1949
    6. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1861
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      30
      1720
    8. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      43
      1495
    9. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1487
    10. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1246
    Aihe