onko kenelläkään sony dsc-73 kameraa? Millaisia kuvia saa hämärässä,paljonko pystyy kuvaamaan liikkuvaa kuvaa esim 256 muistikortille?
sony dsc-73
3
495
Vastaukset
- saman
asian liikkuvan kuvan tallennuksesta 256:lla kortilla haluaisin minäkin saada tietää.
Villi arvaus on että jotain 20-25minuuttia?? - DSC-72
Eli mulla on tämä "vanhempi" versio ja itselläni ei ole 64MB isompia kortteja mutta ohjekirjan mukaan 256MB kokoiselle menisi 640 (VGA) filkkaa 641s (eli reilu 10 min) ja 160 (Mail) 9935s (eli 165.58 min). Oletan että nuo pitävät aika hyvin paikkaansa -73 mallissakin.
Sonyn laatuun olen ollut yli 10.000 kuvaa otettuani tyytyväinen, siinä on ominaisuuksia millä vasta nyt markkinoille tulleet kehuskelevat.
Mutta nälkä kasvaa syödessä, järjestelmädigi on haaveissa kun vain löytäisi sen oikean missä macro on oikeasti macro ja opinen Zoom vähintään kymmenen...
Hauskoja kuvaushetkiä! - DSC-P72 -> DSC -P73
Videota saa 256 MB-kortille 640 Fine-laadulla 03:09 min, 640 Standard-laadulla 11:22 min ja 160 VGA-laadulla 03 h 02:30 min. Kuvia saa parhaalla resoluutiolla sen 126, heikommilla enemmän. Ennen oli DSC-P72 ja siihen verrattuna tällä saa huomattavasti parempia kuvia, myös pimeässä. Automaattiset kuvaussäädöt, jotka puuttuivat P72:sta, ovat asiaa varsinkin pimeällä ja kuvat ovat hyviä kameran hintaluokka huomioonottaen. Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk664002Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n152107Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj61867Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361224- 271209
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et11953Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit70828Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.43799- 39717
Peuran liikenne ajovaloissa
Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup24674