KUN OLEN KIELELLISESTI LAHJAKAS.JA NYT OLEN LUKENUT VUONNA 1993
MAMKIN LIIKETALOUS ISTITUUTIN KANSAINVÄLISEN TUTKINNON.JOSSA KELINÄ ENGLSNTI.SAKSA.VENÄJÄ.MUTTA YLLÄTYS KUN EI OLLUT RUOTSIA JA ESPANJAA.JA MYÖS MJK TUTKINTOJA.ESM VIIMEISIN OIKEUSOPPI.MUTTA KUNTA TYUÖNANTAJA TALOUSPÄÄLLIKKÖ KEPU KIELISI SITÄ TUTKINTOA SUORKITTAMASTA.NIINPÄ OTIN PE VAPAITA KUN MENIN HKIIN LUENNOILLE.JA OLI ALAKOULU IKÄINEN POIKA.JA OLI MIUN MUKANA.TULI KUVA KEPU JOHTOISISTA ETTÄ NE EIVÄT SIEDÄ AIKUISOPISKELIJOITA JOTKA OVAT VIRASSA.SE TALOUSPÄÄLLIKKÖ JORISI
ETTÄ MINUN PITÄISI MENNÄ JOEN SUUHUN KURSSILLE.SANOIN MINNEKÄS YKSINHUOLTAJA POIKANSA ANTAISI.VAI OTANKO MUKAAN.NOH.EIPÄ TEHNYT TALOUSSPÄÄLLIKKÖ YHTÄÄN MITÄÄN SEN KURSSIN SAAMISEKSI,
KUN OLI KYSE PALKKASIHTEERIN VIRASTA.MUTTA MINÄ OLIN HALLINTOTMSTON MAATALOUSTMSTON TMSTOSIHT.OISHAN KUNNANHALLITUS VOINUT S EN VIRAN MIULE SIIRTÄÄ.OISHAN VOINEET KATSOA NIMIKIRJA OTTEESTA KOULUTUS,MUTTA SE MAATALOUSPÄÄLLIKKÖ KÄVI POIKKITELOIN,JA
LOPPUJEN LOPUKSI LÄHDIN AMMK KORKEAKOLUUN.ENKÄ HAKENUT MUUTA KUIN OPINTOVAPAATA VUODEKSI.MUTTA EIVÄT SITÄKÄÄN 18V JA RISAT KESTÄNEESTÄ VIRKASUHTEESTA ANTANEET VUODEN VIRKAVAPAATA.VAIKKA VIRKASÄÄNNÖN MUKAAN SE O,LISI KUULUNUT NIIN KÄSITELLÄ.
MATKAILUKIELET
Anonyymi
0
580
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974