Ei kyyjärvellä taideta paljon urheilla. Lentopallojoukkue on ostettu omia ei taida olla. Urheilukenttä surkeassa kunnossa. Taitaa olla puuhastelukunta.
Eipä paljon urheilla
19
103
Vastaukset
- Anonyymi
Hannu tekee valmentajana hyvää työtä lentopalloilun hyväksi,olkaa kiitollisia. Näitä valmentaja vetäjiä voisi tulla lisää vaikkapa pesäpalloa rupeaisitte harrastamaan...vetäjistähän tämä on kiinni.vettä kiukaalle ja uusia lajeja kartalle......
- Anonyymi
Nimenomaan puuhastelua
- Anonyymi
Jonninjoutavia narisijoita riittää aina.
- Anonyymi
Kannattaa laitaa se gay mies palaveeraamaan niin asiat etenee. Kyllä sitten vetäjä löytyy ja perästä kuuluu.
- Anonyymi
Ei ole harrastusmahdollisuuksista tai urheilupaikoista kiinni, ei vaan oo aktiivisia pelimiehiä tarpeeks.
- Anonyymi
Mie asun k-järvellä. Oon kuntoillu koko ikäni. On mahollisuuksia vaik mitä. Mie tykkään itekseni liikkua. Hyvin on kunto pysyny. Vaik muuten oon sosiaalinen. Jokaine tyylillään.
- Anonyymi
Puuhastelua onko siellä yhtään kunnon urheilijaa
- Anonyymi
Mie, jos kuka oon sitä KUNNON U. On tääl nössöjäkin, niinkuin ympäri muutakin Suomea. Esim !?
- Anonyymi
Kyllä täällä on,! Onko siellä??
- Anonyymi
Koht päästään harsulle porrashyppelyyn treenaamaan juoksu ym, lenkin lisäksi. Hyvä. Siin puuskuttaa kivasti ja roppa kiittää.
- Anonyymi
Ostakaa kyykkyteline , tanko ja painot kotipihaan ja alkakaa Elkää aina valittako kiyjärviset.
- Anonyymi
On mulla nekin tallissa jatkuvassa käytössä käsi p. vaik jo yl 60 v. Kyllä tääl liikekannalla ollaan. Ei pitä olla huolissaan.
- Anonyymi
Paraillaan rakennetaan " kunto"portaita ylös Harsulle lasten liukumäen viereen. Menkääpä aikuisetkin lasten tavoin ylös ja vauhilla alas, niin sanosin kokemuksesta ,et hik virtaa! Tai rappuja sit ylös ja alas lenkin lisäksi. Kaikki muu siihen päälle, mitä ite kukin liikkuukin. Hyvä.
- Anonyymi
Talkoohenkeä urheilun hyväksi riittää, lisääkin olis porukkaa tullut, mut ikävä et samaan aikaan on päällekkäisiä menoja ,sattumia liian paljon. Harmi
- Anonyymi
Kävipä melko liikunnasta, kun muutaman kerran ylös alas portaat kunnon mukaan harsulla ja sit kiertää lenkkiä. Et saa liikuntaa tarpeeksi JOS haluaa ja pystyy liikkumaan . Rasituksen saa määrätä.
- Anonyymi
JOnnin verran liikutaan 3 osa kunnan väkiluvusta käynyt jo harsun kuntopoetaat testaamassa kuukauden aikaan , aina porukkaa ajankohdasta riippumatta, jotenkin vaan paita kastuu !! Kukinn tavallaan
- Anonyymi
Porraskävelyn Olympialaiset puuhastelua
- Anonyymi
Hyvä idea, tulee varmaan jotain viittaavaa asiaan . Hyvä ,et on noin positiivisia kannanottoja. Jes sulle !!
- Anonyymi
Uskomatonta ! Kyyjärvellä liikutaan ,kuntoillaan ja urheillaan asukaslukuun suhteutettuna monta kertaa enemmän, kuin aika suurissakin paikkakunnilla. Näin se menee. Tutkittua faktaa. Ikään ym. huomioon ottaen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu5742975Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu892562Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211631Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771552Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101480Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔451436- 691414
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3141312- 271308
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901193