Toyota luotetuin.

Anonyymi

Tutkimuksen mukaan Suomalaiset luottavat eniten automerkeistä Toyotaan.
Vähiten on luottamusta on Fiatiin.

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja 2040 vastanneen vaarin mukaan Toyota on luotettava, no jos kerran horisevat vaarit niin uskoo olkoon se totuus.

      • Anonyymi

        Juu, Toyota ostetaan kakkos/kolmosautoksi jolla käydään marketissa ja viedään kakarat tarhaan. Muihin se ei oikein kelpaa.


    • Anonyymi

      Suomessa rekisterissä yli 355000 Toyota henkilöautoa.

      • Anonyymi

        Entäpä sitten, määrä ei takaa laatua, mutta halpa hinta takaa surkean laadun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäpä sitten, määrä ei takaa laatua, mutta halpa hinta takaa surkean laadun.

        No silloinhan tuo väitteesi sopii myös saksalaiseen kansanvaunuun, eli VW:hen. Määrähän ei mielestäsi takaa laatua. Eikä VW:n korkea hinta sitä laadukkaaksi muuta sitten mitenkään....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No silloinhan tuo väitteesi sopii myös saksalaiseen kansanvaunuun, eli VW:hen. Määrähän ei mielestäsi takaa laatua. Eikä VW:n korkea hinta sitä laadukkaaksi muuta sitten mitenkään....

        VW:n hinta on tiukkasti hinnoiteltu ja laatu hyvää. Toyotalla on todella isot katteet ja laatu sen mukaan halpaa, voivat hyvittää reilusti Toyotasta vaihdossa, kun ostaja on itse sen extran maksanut uuden hinnassa.


      • Anonyymi

        Toyotan hinta on tiukkasti hinnoiteltu ja laatu hyvää. VW:llä on todella isot katteet ja laatu sen mukaan halpaa, voivat hyvittää reilusti VW:stä vaihdossa, kun ostaja on itse sen extran maksanut uuden hinnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VW:n hinta on tiukkasti hinnoiteltu ja laatu hyvää. Toyotalla on todella isot katteet ja laatu sen mukaan halpaa, voivat hyvittää reilusti Toyotasta vaihdossa, kun ostaja on itse sen extran maksanut uuden hinnassa.

        "VW:n hinta on tiukkasti hinnoiteltu ja laatu hyvää"
        Mustaa huumoria!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "VW:n hinta on tiukkasti hinnoiteltu ja laatu hyvää"
        Mustaa huumoria!

        Se on Terolle ilkeä fakta tieto joka aiheuttaa vakavia henkisiä ongelmia ja pakottavaa tarvetta valehteluun Suolen palstoilla.


    • Anonyymi

      Halpa kansanautoa jolla on ollut hyvä maine ja sillä se myy vielä hetken. Ruostuminen ja viat vaivaavat tämän vuosikymmenen Toyotia ankarasti ja pikkuhiljaa hiljainen ja nöyrä Toyotakansa herää todellisuuteen ja hylkää tuon kurjan tekeleen.

      • Anonyymi

        Mihin taas unohtui uskottava linkki? Toiveiden tynnyristäkö huutelet kateuden katkeroittamalla rintaäänellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin taas unohtui uskottava linkki? Toiveiden tynnyristäkö huutelet kateuden katkeroittamalla rintaäänellä?

        Katso vaikka kestotestejä ja Finikorin sivuilta asiaa Toyotan ruostesuojsuksen tasosta. Ihan muutama takaisinkutsuihin on ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso vaikka kestotestejä ja Finikorin sivuilta asiaa Toyotan ruostesuojsuksen tasosta. Ihan muutama takaisinkutsuihin on ollut.

        Katsele sieltä vaan sinäkin niitä kuksmannien ruostesuojauksien tasoja......
        Trafin sivuilta taas näät ne kuksmannien takaisinkutsut, jotka veloitetaan kokonaisuudessaan, ja täysimääräisenä asiakkaitten kukkaroista......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsele sieltä vaan sinäkin niitä kuksmannien ruostesuojauksien tasoja......
        Trafin sivuilta taas näät ne kuksmannien takaisinkutsut, jotka veloitetaan kokonaisuudessaan, ja täysimääräisenä asiakkaitten kukkaroista......

        Älä taas ala valheen tielle, sillä käryät heti. Takaisinkutsut maksaa tehdas ja Toyotalla on kaikkein eniten takaisinkutsuja ja eniten niitä myös kesken. Et taida päästä millään eroon Toyotan ruostumisen kiroista ja Toyotan laajoista vikamääristä? Surkea, meluisa ja epämukava se on ollut aina ja nyt nämä uudet ilot bonuksena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä taas ala valheen tielle, sillä käryät heti. Takaisinkutsut maksaa tehdas ja Toyotalla on kaikkein eniten takaisinkutsuja ja eniten niitä myös kesken. Et taida päästä millään eroon Toyotan ruostumisen kiroista ja Toyotan laajoista vikamääristä? Surkea, meluisa ja epämukava se on ollut aina ja nyt nämä uudet ilot bonuksena.

        Tosiasiassa valmistusvirheiden takia eniten takaisinkutsuja on lähetetty Mersuille ja toiseksi eniten Volkkareille. Toyota on siinä tilastossa viimeisimpien joukossa.


    • Anonyymi

      "Älä taas ala valheen tielle"

      Älä vie terolta sen ainoaa tapaa tuntea itsensä samalla tasolla saksalaisilla ajavien kanssa. Se selkeästi on terolle iso asia. Annetaan teron elää omassa totuudessaan.

      • Anonyymi

        Tässäpä teille molemmille kuksmannifanaatikko trolleille takaisinkutsu todellisuutta, jota yritätte luonnollisesti peitellä kaikin mahdollisin keinoin....

        https://recall.trafi.fi/#vclass=Henkilöauto&mark=&model=


      • Anonyymi

        Määrä ei TODELLAKAAN näytä korvaavan laatua, mitä saksalaisiin tulee.....


    • Anonyymi

      Luotettu ja luotettavin on ihan eri asia.Tottakai jos terolta kysytää tiedetään mitä se vastaa. Kysyppä kymmeneltä bemarimieheltä mikä on luotettavin niin vastaus on toinen.

      • Anonyymi

        Aivan, Tero elää mielikuvissaan vailla todellisuutta, mutta pitää tiukasti kiinni niistä omista harhoistaan.


    • Anonyymi

      Joopa joo, " kysy kymmeneltä Bemari mieheltä"?? Mitäköhän näiltä pitäisi kysyä?

    • Anonyymi

      1.Toyota.
      2.MB.
      3,Volvo.
      4.BMW.
      5.Audi.

    • Anonyymi

      Luotettava, luotettavampi, Toyota.

      • Anonyymi

        Valitettavan surkea kaikilta ominaisuuksiltaan ja tuo luotettavuuskin menetewttiin jo 90-luvulla. Nyt ne ruostuvat nopeasti ja vikoja löytyy hurjasti, ainoastaan huonot ominaisuudet ovat säilyneet.


    • Anonyymi

      Minulla epäluotettavin auto on ollut vanhan 127 Fiatin ohella -88 vuosimallin Corolla, jossa ei juurikaan ehjiä päiviä ollut aukottomasta huolto-ohjelmasta riippumatta. Ainoa auto, jolla olen taipaleelle jäänyt ja peräti kaksi kertaa. Muiden Fiatien kanssa ei juurikaan ongelmia ole ollut, mitä nyt Regata ruostui herkästi.Uudemmat Bravot bensana ja dieselinä olleet täysin viattomia, samoin kohtuutuore Tipofarkku. Tosin jäljellä on vain 150 hv:n Bravo fiiuista ja pirkka-autovarusteinen tipolainen sai tehdä tietä Kia Ceedille. Vähän ikävä jäi Tipon koneen temperamenttia, kulutus silti samaa luokkaa ja hiljaisempikin se oli. Mutta näillä mennään eikä tohjoilla......

    • Anonyymi

      Niin, noh tutkimuksen mukaan suomalaiset kuitenkin luottaa eniten Toyotaan? Tuskin tuli yllätyksenä, ei minulle ainakaan. Skodaakin myydään melkein yhtä paljon Suomessa, mutta en ole kenenkään kuullut sanovan sitä vielä luotettavaksi. Olikohan sillä Lopezin laadun edistäjällä näpit Skodan tekniikassakin niinkuin Opelilla ja Volkkarilla? Jotenkin vaan tulee joskus aina mieleen.

    • Anonyymi

      UTOT
      AutotAutouutiset
      Tässä ovat Suomen luotettavimmat automerkit: Mahtuuko oma autosi tähän joukkoon?
      07.05.2018 klo 12:18
      Tuore tutkimus on mitannut, mitkä automerkit ovat suomalaisten mielestä luotettavimpia. Kärjessä oli Toyota.
      Auton luotettavuus on yksi tärkeimmistä auton ominaisuuksista suomalaisille.
      Uusimmat selvityksen mukaan japanilainen Toyota on mielestämme luotettavin.
      Viime aikoina rapaa niskaansa saanut Volkswagen on pitänyt pintansa neljänneksi luotettavimpana.

      Näin se vaan on vuodesta toiseen!

    • Anonyymi

      Toyotan pomminvarma hybridi voimalinja se syy miksi kauppa käy niin hyvin jokapuolella maailmaa. Ja nyt monet muut autovalmistajat alkavat käyttää Toyotan tekniikkaa, viimeksi mm. Ford Mondeo Hybrid !

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2040
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      844
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      721
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      610
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      66
      606
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      467
    Aihe