Siis olen kuiskuttava malli!

Anonyymi

Siis olen erittäin hyvä kuiskuttava malli!
Siis, haluatko, että tulen kuiskuttaman malliksi sulle, siis?
Siis asun Siisiti-Citissä.
Olen erittäin tyytyväinen asuntooni siis Siisiti-Citissä, siis.
Mieheni on siis Conny Sundom ja hänkin on tyytyväinen siis Siisiti-Citi asuntoomme, siis.

Terveisiä siis myös hyvältä ystävältäni Turva-Tessulta! Siis!
Siis , siinäpä siis kaikki siis ihan tällä kertaa siis!

Terkkuja siis paljon kuiskuttavalta mallilta, siis Siisiti-Citistä
Siis!

10

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi tuollaisia palstan aiheeseen liittymättömiä aloituksia ei poisteta?

• Anonyymi

Koska palstanpitäjällä ei ole mitään valvontaa.

• Anonyymi

Eihän tuo nyt ole yhtään mitään verrattuna siihen, että palstalla on vuosikausia riekkunut täysin perverssi ja aivoton "sananmuuttaja", joka on kirjoitellut hyvin hävyttömiä ja rienaavia juttuja varsinkin kaikista vaihtoehtoisista aiheista.

Tuo ylläoleva on ihan lasten satukirjasta verrattuna tuon perverssin "sananmuuttajan" teksteihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän tuo nyt ole yhtään mitään verrattuna siihen, että palstalla on vuosikausia riekkunut täysin perverssi ja aivoton "sananmuuttaja", joka on kirjoitellut hyvin hävyttömiä ja rienaavia juttuja varsinkin kaikista vaihtoehtoisista aiheista.

Tuo ylläoleva on ihan lasten satukirjasta verrattuna tuon perverssin "sananmuuttajan" teksteihin.

Tosiaan se sananmuuttaja tuhoaa minun nimimerkkini joka käänteessä ja sotkee palstoja roskapostauksillaan, häpeämättä toimintaansa mitenkään.

--
        pennin jänis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosiaan se sananmuuttaja tuhoaa minun nimimerkkini joka käänteessä ja sotkee palstoja roskapostauksillaan, häpeämättä toimintaansa mitenkään.

--
        pennin jänis

Kyllä sen täytyy olla aivan mahdottoman HÄVYTÖN.
        Sillä on varmasti kaunis KUISKUTTAVA TRULLI.

Terkkuja hillomunkkiluostarista
        Erityisten eivät lähettää paperiarkkipiispa

• Anonyymi

Mutta jos kirjoitat jotain kriittistä hoitojen suhteen, niin jopas häviää!

• Anonyymi

Huomasin tämän aloituksen ja oletin että joku tosiaan harrastaa vaihtoehtoisia hoitoja kuiskailemalla.

Toisaalta aloittaja tarttui asiaan joka on erittäin ärsyttävä. En tiedä mistä tuo muoti on tupsahtanut että joka käänteessä pitää kuiskutella. Vihaan televisiomainoksia jossa tyrkytetään jotain äänekkäästi "kuiskaamalla".

• Anonyymi

Mää oon rallin kuiskaaja.
        Haluutko, että tuun kuiskutteleen?

t. Teukka-Tommi
        --
        Signature tHybbA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mää oon rallin kuiskaaja.
        Haluutko, että tuun kuiskutteleen?

t. Teukka-Tommi
        --
        Signature tHybbA

Tuo signatuuri oli jo käytetty minun nimimerkkini kirjoituksen yhteydessä. Seuraavaa sinä et tiedä. Haluatko koettaa arvata? Kuusi kirjainta A-Z tai a-z, tai numeroa 0-9 tai niiden yhdistelmää. Osaatko laskea, montako siitä tulee? Arvauksesi osuu oikeaan samalla todennäköisyydellä kuin että menet kunnanlääkärille rokotettavaksi reikimeditaatiota vastaan.

--
        Teukka-Tommi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo signatuuri oli jo käytetty minun nimimerkkini kirjoituksen yhteydessä. Seuraavaa sinä et tiedä. Haluatko koettaa arvata? Kuusi kirjainta A-Z tai a-z, tai numeroa 0-9 tai niiden yhdistelmää. Osaatko laskea, montako siitä tulee? Arvauksesi osuu oikeaan samalla todennäköisyydellä kuin että menet kunnanlääkärille rokotettavaksi reikimeditaatiota vastaan.

--
        Teukka-Tommi

Rährährähhäääää
        Rähhöhrährähhäääääää
        Olet tuo palstan toivoton Toivo.

t. Rähährähröhhääääää

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      347
      12165
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      169
      11198
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      280
      6553
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      255
      5337
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      201
      3832
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      176
      3623
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      61
      2685
    8. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      173
      2369
    9. Nyt on kova paikka "suvaitsevaisille" naisille", kun naisille tuli oma taksi

ja syy siihen on kehitysmaalaiset taksisuharit, joista on koitunut paljon "ongelmia" naismatkustajille. Nimittäin "suva
      Maailman menoa
      47
      2205
    10. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      13
      1904
    Aihe