Siis olen kuiskuttava malli!

Anonyymi

Siis olen erittäin hyvä kuiskuttava malli!
Siis, haluatko, että tulen kuiskuttaman malliksi sulle, siis?
Siis asun Siisiti-Citissä.
Olen erittäin tyytyväinen asuntooni siis Siisiti-Citissä, siis.
Mieheni on siis Conny Sundom ja hänkin on tyytyväinen siis Siisiti-Citi asuntoomme, siis.

Terveisiä siis myös hyvältä ystävältäni Turva-Tessulta! Siis!
Siis , siinäpä siis kaikki siis ihan tällä kertaa siis!

Terkkuja siis paljon kuiskuttavalta mallilta, siis Siisiti-Citistä
Siis!

10

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi tuollaisia palstan aiheeseen liittymättömiä aloituksia ei poisteta?

• Anonyymi

Koska palstanpitäjällä ei ole mitään valvontaa.

• Anonyymi

Eihän tuo nyt ole yhtään mitään verrattuna siihen, että palstalla on vuosikausia riekkunut täysin perverssi ja aivoton "sananmuuttaja", joka on kirjoitellut hyvin hävyttömiä ja rienaavia juttuja varsinkin kaikista vaihtoehtoisista aiheista.

Tuo ylläoleva on ihan lasten satukirjasta verrattuna tuon perverssin "sananmuuttajan" teksteihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän tuo nyt ole yhtään mitään verrattuna siihen, että palstalla on vuosikausia riekkunut täysin perverssi ja aivoton "sananmuuttaja", joka on kirjoitellut hyvin hävyttömiä ja rienaavia juttuja varsinkin kaikista vaihtoehtoisista aiheista.

Tuo ylläoleva on ihan lasten satukirjasta verrattuna tuon perverssin "sananmuuttajan" teksteihin.

Tosiaan se sananmuuttaja tuhoaa minun nimimerkkini joka käänteessä ja sotkee palstoja roskapostauksillaan, häpeämättä toimintaansa mitenkään.

--
        pennin jänis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosiaan se sananmuuttaja tuhoaa minun nimimerkkini joka käänteessä ja sotkee palstoja roskapostauksillaan, häpeämättä toimintaansa mitenkään.

--
        pennin jänis

Kyllä sen täytyy olla aivan mahdottoman HÄVYTÖN.
        Sillä on varmasti kaunis KUISKUTTAVA TRULLI.

Terkkuja hillomunkkiluostarista
        Erityisten eivät lähettää paperiarkkipiispa

• Anonyymi

Mutta jos kirjoitat jotain kriittistä hoitojen suhteen, niin jopas häviää!

• Anonyymi

Huomasin tämän aloituksen ja oletin että joku tosiaan harrastaa vaihtoehtoisia hoitoja kuiskailemalla.

Toisaalta aloittaja tarttui asiaan joka on erittäin ärsyttävä. En tiedä mistä tuo muoti on tupsahtanut että joka käänteessä pitää kuiskutella. Vihaan televisiomainoksia jossa tyrkytetään jotain äänekkäästi "kuiskaamalla".

• Anonyymi

Mää oon rallin kuiskaaja.
        Haluutko, että tuun kuiskutteleen?

t. Teukka-Tommi
        --
        Signature tHybbA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mää oon rallin kuiskaaja.
        Haluutko, että tuun kuiskutteleen?

t. Teukka-Tommi
        --
        Signature tHybbA

Tuo signatuuri oli jo käytetty minun nimimerkkini kirjoituksen yhteydessä. Seuraavaa sinä et tiedä. Haluatko koettaa arvata? Kuusi kirjainta A-Z tai a-z, tai numeroa 0-9 tai niiden yhdistelmää. Osaatko laskea, montako siitä tulee? Arvauksesi osuu oikeaan samalla todennäköisyydellä kuin että menet kunnanlääkärille rokotettavaksi reikimeditaatiota vastaan.

--
        Teukka-Tommi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo signatuuri oli jo käytetty minun nimimerkkini kirjoituksen yhteydessä. Seuraavaa sinä et tiedä. Haluatko koettaa arvata? Kuusi kirjainta A-Z tai a-z, tai numeroa 0-9 tai niiden yhdistelmää. Osaatko laskea, montako siitä tulee? Arvauksesi osuu oikeaan samalla todennäköisyydellä kuin että menet kunnanlääkärille rokotettavaksi reikimeditaatiota vastaan.

--
        Teukka-Tommi

Rährährähhäääää
        Rähhöhrährähhäääääää
        Olet tuo palstan toivoton Toivo.

t. Rähährähröhhääääää

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      169
      2607
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2387
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      849
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      19
      737
    7. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    8. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      212
      722
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      86
      720
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      678
    Aihe