Siis olen kuiskuttava malli!

Anonyymi

Siis olen erittäin hyvä kuiskuttava malli!
Siis, haluatko, että tulen kuiskuttaman malliksi sulle, siis?
Siis asun Siisiti-Citissä.
Olen erittäin tyytyväinen asuntooni siis Siisiti-Citissä, siis.
Mieheni on siis Conny Sundom ja hänkin on tyytyväinen siis Siisiti-Citi asuntoomme, siis.

Terveisiä siis myös hyvältä ystävältäni Turva-Tessulta! Siis!
Siis , siinäpä siis kaikki siis ihan tällä kertaa siis!

Terkkuja siis paljon kuiskuttavalta mallilta, siis Siisiti-Citistä
Siis!

10

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi tuollaisia palstan aiheeseen liittymättömiä aloituksia ei poisteta?

• Anonyymi

Koska palstanpitäjällä ei ole mitään valvontaa.

• Anonyymi

Eihän tuo nyt ole yhtään mitään verrattuna siihen, että palstalla on vuosikausia riekkunut täysin perverssi ja aivoton "sananmuuttaja", joka on kirjoitellut hyvin hävyttömiä ja rienaavia juttuja varsinkin kaikista vaihtoehtoisista aiheista.

Tuo ylläoleva on ihan lasten satukirjasta verrattuna tuon perverssin "sananmuuttajan" teksteihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän tuo nyt ole yhtään mitään verrattuna siihen, että palstalla on vuosikausia riekkunut täysin perverssi ja aivoton "sananmuuttaja", joka on kirjoitellut hyvin hävyttömiä ja rienaavia juttuja varsinkin kaikista vaihtoehtoisista aiheista.

Tuo ylläoleva on ihan lasten satukirjasta verrattuna tuon perverssin "sananmuuttajan" teksteihin.

Tosiaan se sananmuuttaja tuhoaa minun nimimerkkini joka käänteessä ja sotkee palstoja roskapostauksillaan, häpeämättä toimintaansa mitenkään.

--
        pennin jänis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosiaan se sananmuuttaja tuhoaa minun nimimerkkini joka käänteessä ja sotkee palstoja roskapostauksillaan, häpeämättä toimintaansa mitenkään.

--
        pennin jänis

Kyllä sen täytyy olla aivan mahdottoman HÄVYTÖN.
        Sillä on varmasti kaunis KUISKUTTAVA TRULLI.

Terkkuja hillomunkkiluostarista
        Erityisten eivät lähettää paperiarkkipiispa

• Anonyymi

Mutta jos kirjoitat jotain kriittistä hoitojen suhteen, niin jopas häviää!

• Anonyymi

Huomasin tämän aloituksen ja oletin että joku tosiaan harrastaa vaihtoehtoisia hoitoja kuiskailemalla.

Toisaalta aloittaja tarttui asiaan joka on erittäin ärsyttävä. En tiedä mistä tuo muoti on tupsahtanut että joka käänteessä pitää kuiskutella. Vihaan televisiomainoksia jossa tyrkytetään jotain äänekkäästi "kuiskaamalla".

• Anonyymi

Mää oon rallin kuiskaaja.
        Haluutko, että tuun kuiskutteleen?

t. Teukka-Tommi
        --
        Signature tHybbA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mää oon rallin kuiskaaja.
        Haluutko, että tuun kuiskutteleen?

t. Teukka-Tommi
        --
        Signature tHybbA

Tuo signatuuri oli jo käytetty minun nimimerkkini kirjoituksen yhteydessä. Seuraavaa sinä et tiedä. Haluatko koettaa arvata? Kuusi kirjainta A-Z tai a-z, tai numeroa 0-9 tai niiden yhdistelmää. Osaatko laskea, montako siitä tulee? Arvauksesi osuu oikeaan samalla todennäköisyydellä kuin että menet kunnanlääkärille rokotettavaksi reikimeditaatiota vastaan.

--
        Teukka-Tommi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo signatuuri oli jo käytetty minun nimimerkkini kirjoituksen yhteydessä. Seuraavaa sinä et tiedä. Haluatko koettaa arvata? Kuusi kirjainta A-Z tai a-z, tai numeroa 0-9 tai niiden yhdistelmää. Osaatko laskea, montako siitä tulee? Arvauksesi osuu oikeaan samalla todennäköisyydellä kuin että menet kunnanlääkärille rokotettavaksi reikimeditaatiota vastaan.

--
        Teukka-Tommi

Rährährähhäääää
        Rähhöhrährähhäääääää
        Olet tuo palstan toivoton Toivo.

t. Rähährähröhhääääää

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      321
      7635
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1856
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1392
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1261
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1231
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      57
      1186
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1029
    Aihe