Siis olen kuiskuttava malli!

Anonyymi

Siis olen erittäin hyvä kuiskuttava malli!
Siis, haluatko, että tulen kuiskuttaman malliksi sulle, siis?
Siis asun Siisiti-Citissä.
Olen erittäin tyytyväinen asuntooni siis Siisiti-Citissä, siis.
Mieheni on siis Conny Sundom ja hänkin on tyytyväinen siis Siisiti-Citi asuntoomme, siis.

Terveisiä siis myös hyvältä ystävältäni Turva-Tessulta! Siis!
Siis , siinäpä siis kaikki siis ihan tällä kertaa siis!

Terkkuja siis paljon kuiskuttavalta mallilta, siis Siisiti-Citistä
Siis!

10

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi tuollaisia palstan aiheeseen liittymättömiä aloituksia ei poisteta?

• Anonyymi

Koska palstanpitäjällä ei ole mitään valvontaa.

• Anonyymi

Eihän tuo nyt ole yhtään mitään verrattuna siihen, että palstalla on vuosikausia riekkunut täysin perverssi ja aivoton "sananmuuttaja", joka on kirjoitellut hyvin hävyttömiä ja rienaavia juttuja varsinkin kaikista vaihtoehtoisista aiheista.

Tuo ylläoleva on ihan lasten satukirjasta verrattuna tuon perverssin "sananmuuttajan" teksteihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän tuo nyt ole yhtään mitään verrattuna siihen, että palstalla on vuosikausia riekkunut täysin perverssi ja aivoton "sananmuuttaja", joka on kirjoitellut hyvin hävyttömiä ja rienaavia juttuja varsinkin kaikista vaihtoehtoisista aiheista.

Tuo ylläoleva on ihan lasten satukirjasta verrattuna tuon perverssin "sananmuuttajan" teksteihin.

Tosiaan se sananmuuttaja tuhoaa minun nimimerkkini joka käänteessä ja sotkee palstoja roskapostauksillaan, häpeämättä toimintaansa mitenkään.

--
        pennin jänis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosiaan se sananmuuttaja tuhoaa minun nimimerkkini joka käänteessä ja sotkee palstoja roskapostauksillaan, häpeämättä toimintaansa mitenkään.

--
        pennin jänis

Kyllä sen täytyy olla aivan mahdottoman HÄVYTÖN.
        Sillä on varmasti kaunis KUISKUTTAVA TRULLI.

Terkkuja hillomunkkiluostarista
        Erityisten eivät lähettää paperiarkkipiispa

• Anonyymi

Mutta jos kirjoitat jotain kriittistä hoitojen suhteen, niin jopas häviää!

• Anonyymi

Huomasin tämän aloituksen ja oletin että joku tosiaan harrastaa vaihtoehtoisia hoitoja kuiskailemalla.

Toisaalta aloittaja tarttui asiaan joka on erittäin ärsyttävä. En tiedä mistä tuo muoti on tupsahtanut että joka käänteessä pitää kuiskutella. Vihaan televisiomainoksia jossa tyrkytetään jotain äänekkäästi "kuiskaamalla".

• Anonyymi

Mää oon rallin kuiskaaja.
        Haluutko, että tuun kuiskutteleen?

t. Teukka-Tommi
        --
        Signature tHybbA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mää oon rallin kuiskaaja.
        Haluutko, että tuun kuiskutteleen?

t. Teukka-Tommi
        --
        Signature tHybbA

Tuo signatuuri oli jo käytetty minun nimimerkkini kirjoituksen yhteydessä. Seuraavaa sinä et tiedä. Haluatko koettaa arvata? Kuusi kirjainta A-Z tai a-z, tai numeroa 0-9 tai niiden yhdistelmää. Osaatko laskea, montako siitä tulee? Arvauksesi osuu oikeaan samalla todennäköisyydellä kuin että menet kunnanlääkärille rokotettavaksi reikimeditaatiota vastaan.

--
        Teukka-Tommi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo signatuuri oli jo käytetty minun nimimerkkini kirjoituksen yhteydessä. Seuraavaa sinä et tiedä. Haluatko koettaa arvata? Kuusi kirjainta A-Z tai a-z, tai numeroa 0-9 tai niiden yhdistelmää. Osaatko laskea, montako siitä tulee? Arvauksesi osuu oikeaan samalla todennäköisyydellä kuin että menet kunnanlääkärille rokotettavaksi reikimeditaatiota vastaan.

--
        Teukka-Tommi

Rährährähhäääää
        Rähhöhrährähhäääääää
        Olet tuo palstan toivoton Toivo.

t. Rähährähröhhääääää

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe