Siis olen erittäin hyvä kuiskuttava malli!
Siis, haluatko, että tulen kuiskuttaman malliksi sulle, siis?
Siis asun Siisiti-Citissä.
Olen erittäin tyytyväinen asuntooni siis Siisiti-Citissä, siis.
Mieheni on siis Conny Sundom ja hänkin on tyytyväinen siis Siisiti-Citi asuntoomme, siis.
Terveisiä siis myös hyvältä ystävältäni Turva-Tessulta! Siis!
Siis , siinäpä siis kaikki siis ihan tällä kertaa siis!
Terkkuja siis paljon kuiskuttavalta mallilta, siis Siisiti-Citistä
Siis!
Siis olen kuiskuttava malli!
10
104
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi tuollaisia palstan aiheeseen liittymättömiä aloituksia ei poisteta?
- Anonyymi
Koska palstanpitäjällä ei ole mitään valvontaa.
- Anonyymi
Eihän tuo nyt ole yhtään mitään verrattuna siihen, että palstalla on vuosikausia riekkunut täysin perverssi ja aivoton "sananmuuttaja", joka on kirjoitellut hyvin hävyttömiä ja rienaavia juttuja varsinkin kaikista vaihtoehtoisista aiheista.
Tuo ylläoleva on ihan lasten satukirjasta verrattuna tuon perverssin "sananmuuttajan" teksteihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuo nyt ole yhtään mitään verrattuna siihen, että palstalla on vuosikausia riekkunut täysin perverssi ja aivoton "sananmuuttaja", joka on kirjoitellut hyvin hävyttömiä ja rienaavia juttuja varsinkin kaikista vaihtoehtoisista aiheista.
Tuo ylläoleva on ihan lasten satukirjasta verrattuna tuon perverssin "sananmuuttajan" teksteihin.Tosiaan se sananmuuttaja tuhoaa minun nimimerkkini joka käänteessä ja sotkee palstoja roskapostauksillaan, häpeämättä toimintaansa mitenkään.
--
pennin jänis - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosiaan se sananmuuttaja tuhoaa minun nimimerkkini joka käänteessä ja sotkee palstoja roskapostauksillaan, häpeämättä toimintaansa mitenkään.
--
pennin jänisKyllä sen täytyy olla aivan mahdottoman HÄVYTÖN.
Sillä on varmasti kaunis KUISKUTTAVA TRULLI.
Terkkuja hillomunkkiluostarista
Erityisten eivät lähettää paperiarkkipiispa
- Anonyymi
Mutta jos kirjoitat jotain kriittistä hoitojen suhteen, niin jopas häviää!
- Anonyymi
Huomasin tämän aloituksen ja oletin että joku tosiaan harrastaa vaihtoehtoisia hoitoja kuiskailemalla.
Toisaalta aloittaja tarttui asiaan joka on erittäin ärsyttävä. En tiedä mistä tuo muoti on tupsahtanut että joka käänteessä pitää kuiskutella. Vihaan televisiomainoksia jossa tyrkytetään jotain äänekkäästi "kuiskaamalla".- Anonyymi
Mää oon rallin kuiskaaja.
Haluutko, että tuun kuiskutteleen?
t. Teukka-Tommi
--
Signature tHybbA - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mää oon rallin kuiskaaja.
Haluutko, että tuun kuiskutteleen?
t. Teukka-Tommi
--
Signature tHybbATuo signatuuri oli jo käytetty minun nimimerkkini kirjoituksen yhteydessä. Seuraavaa sinä et tiedä. Haluatko koettaa arvata? Kuusi kirjainta A-Z tai a-z, tai numeroa 0-9 tai niiden yhdistelmää. Osaatko laskea, montako siitä tulee? Arvauksesi osuu oikeaan samalla todennäköisyydellä kuin että menet kunnanlääkärille rokotettavaksi reikimeditaatiota vastaan.
--
Teukka-Tommi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo signatuuri oli jo käytetty minun nimimerkkini kirjoituksen yhteydessä. Seuraavaa sinä et tiedä. Haluatko koettaa arvata? Kuusi kirjainta A-Z tai a-z, tai numeroa 0-9 tai niiden yhdistelmää. Osaatko laskea, montako siitä tulee? Arvauksesi osuu oikeaan samalla todennäköisyydellä kuin että menet kunnanlääkärille rokotettavaksi reikimeditaatiota vastaan.
--
Teukka-TommiRährährähhäääää
Rähhöhrährähhäääääää
Olet tuo palstan toivoton Toivo.
t. Rähährähröhhääääää
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818