Laattalistan leikkaaminen?

Anonyymi

Hei!

Millä työkalulla alumiinista laattalistaa on paras leikata jiiriin? Rautasahalla ohjuripuun kanssa vain pyörösahalla? Entä rosterista? Muovinen menee sitä varten tehdyillä leikkureilla...

11

2686

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sirkkeliin alumiini terä.

• Anonyymi

Rälläkkällä leikkuulaikalla, ja pelleily pois.

• Anonyymi

Joo,ehdottomasti rälläkällä jos haluut rumaa jälkee.

• Anonyymi

Just, ellei osaa kyseisiä laitteita käyttää, ei se tarkoita, etteikö ehkä joku toinen osaisi. pikkurälläkkään 0.5mm laikka, kyllä vaan tulee tosi siistiä jälkee..

• Anonyymi

Nuuka Urpo.Ei raaski ostaa terää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuuka Urpo.Ei raaski ostaa terää.

jaa mitä terää?? normaali kovapalaterä syö kyllä alumiinia, normaali sirkkeli vaan on mahdollisimman huono laite, metallin sahaamiseen, kuumasahat ja kylmäsahat on asia erikseen, kokemusta molemmista.

• Anonyymi

Mitä on laattalista? Liittyykö jotenkin laatoittamiseen?

• Anonyymi

Ihan samaa kuin listat tuvankin puolella, laitetaan nurkkiin ja lattian rajaan peittämään laatoituksen raot.

• Anonyymi

Luulisi sen listan alla kaiken lian muhivan, eihän se mikään vesitiivis voi ollla.

• Anonyymi

Joo.Siellä listan alla on hirveitä pöpöjä.Ne syö lopulta kaikki laatat. :=(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo.Siellä listan alla on hirveitä pöpöjä.Ne syö lopulta kaikki laatat. :=(

Eikös se ole hyvä juttu jos laattaa lattialle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4217
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3465
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      36
      3051
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2568
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2207
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1959
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1949
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1817
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      394
      1516
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1318
    Aihe