Onko skoDA suunnattu venäläisille oikeasti?

Anonyymi

Kun skodan nimessä on tuo DA niin eikös se ole venäjää ja tarkoita myönteistä kyllä sanaa`?

SkoDA tai LaDA

28

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Useimpien NL-blokissa valmistettavien/valmistettujen autojen nimet päättyvät a-kirjaimeen.

      • Niin myös naisten sukunimet.
        Kannattaa muuten siirtyä nykyaikaan ja unohtaa NL-blokki ikävään historiaan.


    • Anonyymi

      Samaa jorinaa vuodesta toiseen. Tämähän on aivan uskomatonta.

    • Anonyymi

      Vastaavalla logiikalla DA-tsunin nimi on oikeasti vain Tsun ja eteen on liitetty markkinointimielessä DA. Eli sano kyllä Tsunille. Viekkaita nuo jaappanin pojat.

    • Anonyymi

      Tiedoksi niille jotka eivät ole tutustuneet itäisen naapurimme autokulttuuriin: Siellä kaksi myydyintä automallia ovat olleet jo vuosikausia DA-tsun 100A ja DA-tsun Luupää joita tehdään Nissanin lisenssillä Novosibirskin valtavassa DA-tsun autotehdas-kombinaatissa.
      Tämän kombinaatin laatutarkastuksessa löydetyt hylkyosat lähetetään Pietariin ja niistä kootaan RAV4:sia ja Camryja. Jälkimmäisiä alkaa tulemaan Suomeeenkin lähiviikkoina.

      • Anonyymi

        skoDA DA DA ja laDA DA DA
        DA DA!
        Harasoo!


    • Anonyymi

      Tietysti on, onhan ystävämme keksinyt taas ihan mahtavan ja upean aloituksen. On hän lahjakas

    • Anonyymi

      HonDA ja MazDA ja ToyoDA

      • Anonyymi

        Ottavat rahat itäblokeista tuolla keinolla.
        Ovat huomanneet tuon skoDA ja laDA myyntikikan.


    • Anonyymi

      Hän on lahja. Kolmelta yöllä tuollainen älynväläys herätti hänet ilmaisemaan tuollaisen korvaamattoman inspiraation ja aivojen tuotoksen . Älykkyyden määrällä ei mitään rajaa. Mihin vielä yltää kun lapsen tasolta kehittyy?

      • Anonyymi

        No kehityksensä kulminoituu kolmeen paikkaan: peräkammari, sossu ja kotihoito.


    • Anonyymi

      Mutta voisiko aamu kolmelta valvova röllipoika olla suunnattu Venäjä-trollaukseen? Riittäisikö Pietarissa kapasiteetti kouluttaa?

    • Anonyymi

      Onhan se suunnattu kaikille, joilla on ostovoimaa. Olkoot sitten venäläisiä, ruotsalaisia tai suomalaisia.

      • Anonyymi

        Kaikki ketkä ymmärtää venäjänkieltä.
        Itäauto kokouksissa sitten katselevat toisiaan ja välillä pyrähtävät yllättäin ripaskaa DA :n kulmalla.
        Ulkopuolisille se on hämmästyttävää, kokoontuminen ja kuskien toiminta.


    • Anonyymi

      ToyoDA halusi kätkeä venäjämyönteisyytensä vaihtamalla nimensä Toyotaksi.

      • Anonyymi

        Toyota ei kiinnosta pätkän vertaa. Mene Toyota-palstalle viisastelemaan.


    • Anonyymi

      Meneekö venäjällä valmistetut skodat ja volskut niiden omille markkinoille vaan viedäänkö niitä muihin maihin.
      Osalla merkeistä mitä siellä valmistetaan niin on vaan venäjän markkinoille.

      • Anonyymi

        Mitä väliä sillä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väliä sillä on?

        Tämä on keskustelupalsta..saa kait kysyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on keskustelupalsta..saa kait kysyä

        Nykyään ei ole mitään väliä, missä maassa auto on valmistettu. Se on sitä globalisaatiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään ei ole mitään väliä, missä maassa auto on valmistettu. Se on sitä globalisaatiota.

        Ei ole ei. Ainakaan, kun kaikki muutenkin on kiinalaista.

        Venäjä ei "jostain syystä" kuitenkaan ole ihan Kiinan "ei ole mitään väliä" tasolle päässyt. Toki Nokian renkaita tuosta lähialueelta tuodaan suunnittelumaahan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ei. Ainakaan, kun kaikki muutenkin on kiinalaista.

        Venäjä ei "jostain syystä" kuitenkaan ole ihan Kiinan "ei ole mitään väliä" tasolle päässyt. Toki Nokian renkaita tuosta lähialueelta tuodaan suunnittelumaahan...

        Lähin paikka Suomea missä tehdään Camryja on Pietari. Miettikääs mistä Suomeen tuotavat Camryt tulevat. Ei ToyoDA lähde merta edemmös kalaan.


      • Anonyymi

        Onko lukutaidossa ongelmaa kun ei osaa lukea Toyota ? Skoda da oli Bratislavan kin kaukalossa jäätävänä itäeuroopan "helmenä" ja sosialismin saavutuksena asetettu oikein jalustalle. DA DA.


      • Anonyymi

        On ja kaikissa muissakin MM-kiekkokisoissa joita on ollut ympäri Eurooppaa. Kuten 2018 Tanskassa ja 2017 Saksassa ja Ranskassa. DA DA siihen malliin.


    • Anonyymi

      Venäjä mielisille!
      Da on tärkeä myyntikikka kun yritetään kaupata kottikärryä peltikatolla.

    • Anonyymi

      skodisteissa on tutkimuksen mukaan paljon sellaisia henkilöitä jotka ovat työkokeilussa tällä hetkellä, mitä se sitten kertoo heistä? Joku ajoneuvohan se on pihaan saatava ja koska halvalla ei saa hyvää täytyy tyytyä skodaan.

    • Anonyymi

      On suunnattu ja vaikka siellä ei mainontaan ja markkinointiin ole ollut suurta tarvetta kun on eletty enemmänkin pulataloudessa niin se on sisäistetty ettei nimi SkoNJET olisi kovin houkutteleva.

      • Anonyymi

        Tosin Suomessa Skonjet voisi olla hyvinkin myyvä nimi, jet viittaa suihku/rakettimoottorimaiseen ällistyttävään tehoon ja suorituskykyyn, sko taas vanhan ajan intin lomakenkiä muistuttavaan sämpylämäiseen ulkonäköön.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1133
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      995
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      832
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      96
      774
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      222
      610
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe