Millainen paikka toi Manns Street ravintola on?
Löytääkö sieltä sexseuraa, miten se tapahtuu ja milloin kantsii mennä.?
Olen kuullut että vanhempaa porukkaa on. Enpä kyllä itsekään ole enää poikanen mutta hyvässä tikissä.
Manns Street
6
1792
Vastaukset
Baari kuin baari ja seksiseuraa sais vaikka museosta
- Anonyymi
Paska paikka ja vittumaisia ihmisiä. Etkö ole kuullut appseista?
- Anonyymi
Aloittaja haluaa oikeasti tavata ihmisiä.
Appsien käyttäjille on tärkeämpää muiden stalkkaus ja tapaamista ehdottaessa heille tulee aina "muuta hommoo."
-bear-
- Anonyymi
MannStreet on hyva paikka.
- Anonyymi
Kävin perjantaina ja yllätyin. Sehän on kuin kansankuppila tai karaokebaari parhaimmillaan. Tanssimusiikkia ja iskelmää ihan sieltä 50-60 luvulta alkaen.
Tavallisia ihmisiä viikonloppua viettämässä. Minulle mahdoton paikka olla tuntia kauempaa mutta myönnettäköön, ihmisillä näytti olevan kivaa.
Minkäänlaista flirttiä, eroottistä jännitettä tai muuta lihallista himojen kohdetta paikasta ei kyllä ollut löydettävissä, mutta tangoa ja hitaita olisi päässyt kyllä tanssimaan.- Anonyymi
Nyt missasit pointin. Tanssiessa nimenomaan ne tangot tuppaavat nostamaan eroottista jännitettä :D
"Tavallisia ihmisiä viikonloppua viettämässä. Minulle mahdoton paikka olla tuntia kauempaa" Saako kysyä, mikä vika on tavallisissa ihmisissä?
-bear-
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205024
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22062Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361260Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 961182
- 931074
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17873viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168825En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61743Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."
Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii25709