Pattayalta tuliaisia Savoon.

Anonyymi

Mikroyrittäjä Savosta suunnitelmissaan Pattayanmatka puurokärryä odotellessa ajankulukseen yksinäisyyttään runoja lausuen ja lauluja luritellen pohtii tuliaisia Savoon.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/dc503b4e-8391-4868-ad94-3a5e62a43f7c

On kerrottu Thaimaalaisten popsivan sellaisia pillereitä, että tuliaiset ei kantautuisi Savoon, jonka johdosta hyvät tietäväiset kysyn, miksi Savossa ennätystä tuliaisista kirjataan?

108

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tippuri, kuppa ym. kaikki sukupuolitaudit ovat normaaleja tuliaisia Pattayalta.

      • Anonyymi

        Ei ole, p...kaa taas jauhat.
        Thaimaassa kaikki testataan joka päivä ja ne syö lääkkeitä kaikki.
        Mitä väliä sillä on että ei itse tiedä kantavansa hiviä kymmenen vuotta, saahan siinä siiderivalaskin sitte osakseen kun on niin kallis.


    • Anonyymi

      Lerpalla alkamassa taas kerran HIV-kausi palstakirjoittelussa. Tällä kertaa kirjoittelu tapahtuu Thaimaan Hesan Kreikan Phuketin Italiasta juustoa himoiten. Jäämme odottamaan kun Vee kasit jyrähtää pian käymään kun päätitte vaimon kanssa ostaa Italiaan ikioman jahdin.

      • Anonyymi

        Juusto napsahti.


      • Anonyymi

        Höpsistä! Sensei ei ole noin vaatimaton että ostaisi Italiaan jahdin.
        Ne ostaa koko Italian.
        Vaimolta pitää sensein kysyä vielä että ostetaanko Sisilia samalla, kun siellä kasvaa todella hyviä oliiveja ja rypäleitä, jotka voi kuvata karttapöydälle asetetussa kuksassa ja lähettää siitä aijaa-otos Pattaya palstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsistä! Sensei ei ole noin vaatimaton että ostaisi Italiaan jahdin.
        Ne ostaa koko Italian.
        Vaimolta pitää sensein kysyä vielä että ostetaanko Sisilia samalla, kun siellä kasvaa todella hyviä oliiveja ja rypäleitä, jotka voi kuvata karttapöydälle asetetussa kuksassa ja lähettää siitä aijaa-otos Pattaya palstalle.

        Sisilia on Italiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sisilia on Italiassa.

        Palermo on Sisiliassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palermo on Sisiliassa.

        Mutta missä on KUKSA?


    • Anonyymi

      Tuota olen varoittanut, että kännipäissään äheltely voi tuottaa tappavan tuliaisen, onneksi me lerpat olemme tautivapaista, lähes kaikki std taudit alkaa olla antibiooteille vastustuskykyisiä siis bakteeripohjaiset resuperseen paratiisissa.

    • Anonyymi

      Senssu on taas tehnyt viha- aloituksen faktoja vääristellen.
      Uutisessa ei mainita mistä tuliaiset ovat haettu. Itäraja kuitenkin mainitaan.
      Mikä mahtaa olla se viirus Senssun aivoissa, mikä saa hänet tällaisia aloituksia laatimaan? Lyriikat ei taida vaivaan auttaa?

      • Anonyymi

        "Erityisessä riskiryhmässä ovat asiantuntijoiden mukaan muun muassa Thaimaahan, Venäjälle, Viroon, Espanjaan ja Saharan eteläpuoleiseen Afrikkaan suuntaavat miehet ja naiset, jotka harrastavat matkan aikana suojaamatonta seksiä tuntemattoman kumppanin kanssa."

        THAIMAAHAN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Erityisessä riskiryhmässä ovat asiantuntijoiden mukaan muun muassa Thaimaahan, Venäjälle, Viroon, Espanjaan ja Saharan eteläpuoleiseen Afrikkaan suuntaavat miehet ja naiset, jotka harrastavat matkan aikana suojaamatonta seksiä tuntemattoman kumppanin kanssa."

        THAIMAAHAN.

        Edelleenkin, jutussa ei mainittu Itä-Savon tartuntojen olleen Pattayalta peräisin.
        Miten ja mistä sinä Sika-Amalia tulijaisesi sait?


      • Anonyymi

        Typeryyttä on palstalla montaa lajia, ensimmäinen ja suurin on faktojen kieltäminen.


      • Anonyymi

        Tämä oli jo ties kuinka mones aloitus samasta vanhasta uutisesta.

        Käyttäkää kumia ja käykää testeissä jos harrastatte irtosuhteita. Ennen vakisuhdetta on reilua käydä myöskin testeissä. Varsin yksinkertaista.

        Ei se mitään rakettitiedettä ole. Täällä palstallahan ei ole kuin yksi raketti- insinööri ja hän on Hiekkaharjun Hua Hinissä, pikkuisessä hönössä.

        Lääkitetyltä HIV- kantajalta on käytännössä mahdotonta saada Hiviä.

        T 2010, terve kuin pukki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli jo ties kuinka mones aloitus samasta vanhasta uutisesta.

        Käyttäkää kumia ja käykää testeissä jos harrastatte irtosuhteita. Ennen vakisuhdetta on reilua käydä myöskin testeissä. Varsin yksinkertaista.

        Ei se mitään rakettitiedettä ole. Täällä palstallahan ei ole kuin yksi raketti- insinööri ja hän on Hiekkaharjun Hua Hinissä, pikkuisessä hönössä.

        Lääkitetyltä HIV- kantajalta on käytännössä mahdotonta saada Hiviä.

        T 2010, terve kuin pukki

        Ennen vakisuhdetta hyvä käydä testeissä.

        Aha, joo, no pitääpä käydä testeissä ennenkuin mahdollisesti aloitan vakisuhteen ton huoran kanssa joka huuteli mulle, että oon ratakiree terve kuin pukki seksiobjekti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli jo ties kuinka mones aloitus samasta vanhasta uutisesta.

        Käyttäkää kumia ja käykää testeissä jos harrastatte irtosuhteita. Ennen vakisuhdetta on reilua käydä myöskin testeissä. Varsin yksinkertaista.

        Ei se mitään rakettitiedettä ole. Täällä palstallahan ei ole kuin yksi raketti- insinööri ja hän on Hiekkaharjun Hua Hinissä, pikkuisessä hönössä.

        Lääkitetyltä HIV- kantajalta on käytännössä mahdotonta saada Hiviä.

        T 2010, terve kuin pukki

        En olisi varma tuosta 400 kaadon "miehen" terveellisyydesta, vetoa en hänen puolestaan löisi penniäkään, joka ei ole muutenkaan mahdollista koska enää ei ole pennejä, kaikki std taudit on erittäin vakava asia, silloin on joku pettänyt pattayan vuokramorsiamelta voit saada samanaikaisesti useita std tauteja, olen nähnyt muutaman kuolevan hiv viruksen aiheuttamiin komplikaatioihin, eikä se ole kaunista katsottavaa... Siinä on yhtävähän glamouria kuin pahassa auto-onnettomuudessa, joita on kanssa tullut nähtyä muutamia, terveisiä Hua Hinistä suomen savoon, alkaako yöt olla jo puolella.


      • Anonyymi

        Jep kertoo vaan siitä että ei tiedetä mitään std taudeista, tartunta ei näy testeissä ennenkuin tartunnasta on kulunut kolme kuukautta, lisäksi oireet on hivissä hyvin samanlaiset kuin kausiflunssassa, joten siinä erehdytään helposti, tartunnasta tauti tartuu heti uuteen isäntään, hiv virus on sitkeä peikko, kuten kaikki virukset, näillä ristiin nussituilla vosuilla voi olla useita eri viruskantoja, samanaikaisesti, lisäksi virus muuntuu hyvin nopeasti.
        Professori Anu Kantele on ottanut asiaan kantaa aika paljon tiedetänään ohjelmistossa, hivviruksen ongelmista ja sen parantamisesta, Anu on mikrobiologi, mutta hiv ei ole vakavin virusongelma lähes kaikki ihmiselle vaaralliset virukset on erittäin mukautumiskykyisiä, samoin bakteerit joihin antibiootit eivät enää auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep kertoo vaan siitä että ei tiedetä mitään std taudeista, tartunta ei näy testeissä ennenkuin tartunnasta on kulunut kolme kuukautta, lisäksi oireet on hivissä hyvin samanlaiset kuin kausiflunssassa, joten siinä erehdytään helposti, tartunnasta tauti tartuu heti uuteen isäntään, hiv virus on sitkeä peikko, kuten kaikki virukset, näillä ristiin nussituilla vosuilla voi olla useita eri viruskantoja, samanaikaisesti, lisäksi virus muuntuu hyvin nopeasti.
        Professori Anu Kantele on ottanut asiaan kantaa aika paljon tiedetänään ohjelmistossa, hivviruksen ongelmista ja sen parantamisesta, Anu on mikrobiologi, mutta hiv ei ole vakavin virusongelma lähes kaikki ihmiselle vaaralliset virukset on erittäin mukautumiskykyisiä, samoin bakteerit joihin antibiootit eivät enää auta.

        Neidin paksuna oleva on tyyppiesimerkki ristiinnussitusta, siksi neiti kaikenkaikkisessa viisaudessaan on viisas kaikessa muussa paitsi tässä aiheessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neidin paksuna oleva on tyyppiesimerkki ristiinnussitusta, siksi neiti kaikenkaikkisessa viisaudessaan on viisas kaikessa muussa paitsi tässä aiheessa.

        Juuh... ja Senssun hammaskeiju on yhä neitsyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neidin paksuna oleva on tyyppiesimerkki ristiinnussitusta, siksi neiti kaikenkaikkisessa viisaudessaan on viisas kaikessa muussa paitsi tässä aiheessa.

        10 vuotta x 52 viikkoa x 5 pyllistystä > 400


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En olisi varma tuosta 400 kaadon "miehen" terveellisyydesta, vetoa en hänen puolestaan löisi penniäkään, joka ei ole muutenkaan mahdollista koska enää ei ole pennejä, kaikki std taudit on erittäin vakava asia, silloin on joku pettänyt pattayan vuokramorsiamelta voit saada samanaikaisesti useita std tauteja, olen nähnyt muutaman kuolevan hiv viruksen aiheuttamiin komplikaatioihin, eikä se ole kaunista katsottavaa... Siinä on yhtävähän glamouria kuin pahassa auto-onnettomuudessa, joita on kanssa tullut nähtyä muutamia, terveisiä Hua Hinistä suomen savoon, alkaako yöt olla jo puolella.

        Outoa että noinkin lukeneelle kaverille nuo yhdyssanat, pilkut ja pisteet tuottavat noinkin paljon ongelmia.


    • Anonyymi

      laitanpa hieman kuvaa Thaimaalaisen naisen mielenmaisemasta, koska täällä tunnetaan vain yhdenlaiset naiset, thaimaa on buddhalainen maa, joka eräs perusajatus on se että saat sellaisen elämän kun olet edelllisessä elämässä itsellesi rakentanut, jos elämäsi on huonoa et ole siis edellisessä elämässäsi ollut ns. hyvä ihminen, sen enempää asiaa ei ajella huono elämä, sairaudet on siis rangaistuksia,
      näin ollen heillä ei ole pelkoa kuolemasta, koska jos ihminen on sovittanut aikaisemmat pahat tekonsa tämän huonon elämän ja sairauksien kautta ja saa todennäköisesti paremman elämän seuraavalla kerralla,..

      Siksi Thaikut eivät yleensä sitoudu pitkäaikaiseen lääkehoitoon, ja haluavatkin kuolla mahdollisimman nopeasti, erityisesti jos sairausaiheuttaa kipua.

      Sama asia on köyhyyden kanssa, ei edes pyritä pois siitä vaan ajatellaan että nyt kun elän köyhänä sovitan rikkomukseni ja parannan mahdollisuuksia seuraavalla kerralla...

      Yksikään pattayan vosuista ei tiedä mitään sukupuolitaudeista, jos ei ole itse saannut vaikkapa tippuria ja on joutunut sitä hoidattamaan.

      Se mitä kirjoitin olen asiaa hieman karrikoinut, mutta ei kannata paljon luottaa vuokramorsiamen ns. saamaan seksuaalivalitukseen se rajaantuu yleensä ainoastaan siihen että pattayarakkaan massit siirtyvät nopeasti rikkaimmille enkä nyt tarkoita vuokravosua.

      • Anonyymi

        Melkoinen yleistietäjä tämä meidän lerppa. Tietää kaiken, on käynyt jokaisessa maassa, jokaisessa kaupungissa ja tuntee niistä kaikki ihmiset tietäen niiden tavat, koulutukset, työpaikat, kulttuurin ja terveystiedot.

        Hiekkaharjun profeetta Mooses.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkoinen yleistietäjä tämä meidän lerppa. Tietää kaiken, on käynyt jokaisessa maassa, jokaisessa kaupungissa ja tuntee niistä kaikki ihmiset tietäen niiden tavat, koulutukset, työpaikat, kulttuurin ja terveystiedot.

        Hiekkaharjun profeetta Mooses.

        Oliko tuossa joku virhe, resupeppu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tuossa joku virhe, resupeppu...

        Oli siinä. Koko kirjoitus oli aivan täyttä lerpanpaskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli siinä. Koko kirjoitus oli aivan täyttä lerpanpaskaa.

        voi olla ainakin kokemuksesi mukaan, kun ainoa kokemuksesi perustuu siihen että pattayarakkaan massit siirtyvät nopeasti rikkaimmille enkä nyt tarkoita vuokravosua, minulla taas ei perustu.


    • Anonyymi

      Minä toin tuliaiseksi hyppykupan. Lahjoitin sen paikalliselle ilotytölle. Tästähän kuppa lähti kiertämään, kuin kuppa Kaarlebyyssä.

    • Anonyymi

      Minulle tarttui herttainen baarityttö hihaan kiinni kuin takiainen. Nyt hän häärää kotonani hellapoliisina. En muuten anna häntä kenellekään tuliaisiksi. Pidän kiinni kynsin ja hampain.

      • Anonyymi

        Erittäin huolestuttava tilanne kuten aiemmin olen kirjoittannut, tiedätkö että kondomi ei suojaa hi virukselta 100%, jos käytät kumia ja sinulla on retrovirallääkitys päällä suoja on vain 99, 2% eli 0,8% tartunta vaara on aina olemassa, tieto löytyy useasta eri paikasta netistä, tiedätkö että eräs Aki niminen herrasmies tartutti viiteen suomalaiseen kuten kutsut siiderivalaaseen, hi viruksen, oikeuslaitos muistutti olemassa olostaan 12 vuoden kakulla, tiedätkö mistä tartunta oli peräisin, sinun paratiisistasi pattayalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin huolestuttava tilanne kuten aiemmin olen kirjoittannut, tiedätkö että kondomi ei suojaa hi virukselta 100%, jos käytät kumia ja sinulla on retrovirallääkitys päällä suoja on vain 99, 2% eli 0,8% tartunta vaara on aina olemassa, tieto löytyy useasta eri paikasta netistä, tiedätkö että eräs Aki niminen herrasmies tartutti viiteen suomalaiseen kuten kutsut siiderivalaaseen, hi viruksen, oikeuslaitos muistutti olemassa olostaan 12 vuoden kakulla, tiedätkö mistä tartunta oli peräisin, sinun paratiisistasi pattayalta.

        onneksi hua hinissä ei ole viruksia, virusvapaa- alue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onneksi hua hinissä ei ole viruksia, virusvapaa- alue.

        Kaikki terveitä kuin Pukki-Neiti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onneksi hua hinissä ei ole viruksia, virusvapaa- alue.

        Kyllä hua hinissä on viruksia ihan samoin kuin muuallakin thaimaassa, pattayalla on vaan sattuneesta syystä eniten, eli 1000 maksetusta rakkaudesta 8 kahdeksan saa hi virus tartunnan, ainoa varma tapa suojautua std taudilta on kieltäytyä vuokravosuista, ja se käy jolloin helpommin kuin joillain toisilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hua hinissä on viruksia ihan samoin kuin muuallakin thaimaassa, pattayalla on vaan sattuneesta syystä eniten, eli 1000 maksetusta rakkaudesta 8 kahdeksan saa hi virus tartunnan, ainoa varma tapa suojautua std taudilta on kieltäytyä vuokravosuista, ja se käy jolloin helpommin kuin joillain toisilla.

        No mutta eikös se Amalia saanut std taudin jotenkin,, miten se sen sai, muistatko? Auttoiko vaiko ei auttanut Amalian vuokravosuista kieltäytyminen? Oliko Amalia joku piikkinarkkari? Häh?


      • Anonyymi

        Täytyy sanoa että olet kyllä melkoisen yksinkertainen kaveri. Mitä aineita käytät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy sanoa että olet kyllä melkoisen yksinkertainen kaveri. Mitä aineita käytät

        Resupetteri olet hauska mies sinä sitä amaliaa tyrkytät en minä, yritä päästä harhoistasi reppana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Resupetteri olet hauska mies sinä sitä amaliaa tyrkytät en minä, yritä päästä harhoistasi reppana.

        Jatkahan päivystystä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Resupetteri olet hauska mies sinä sitä amaliaa tyrkytät en minä, yritä päästä harhoistasi reppana.

        Sinä olet nainen. Miksi kerrot Paska juttuja täällä ja väität olevasi mies jokka asuu thaimaassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet nainen. Miksi kerrot Paska juttuja täällä ja väität olevasi mies jokka asuu thaimaassa

        Minä taas et ole täysipäinen, jos koet että olen nainen... se on sinun ongelmasi mitä enemmissä määrin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas et ole täysipäinen, jos koet että olen nainen... se on sinun ongelmasi mitä enemmissä määrin

        Voit selittää ihan mitä haluat. Nainen sinä silti olet. Asut ihan Suomessa joten mikä ajaa trollaamaan just tälle palstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit selittää ihan mitä haluat. Nainen sinä silti olet. Asut ihan Suomessa joten mikä ajaa trollaamaan just tälle palstalle.

        Pelkäätkö normaaleja naisia, miksi joku nainen trollaisi tällä naurettavalta palstalla, resupetteri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit selittää ihan mitä haluat. Nainen sinä silti olet. Asut ihan Suomessa joten mikä ajaa trollaamaan just tälle palstalle.

        Tiedätkö resupetteri mikä on alle 50 vuotiaiden miesten yleisin kuolinsyy syövät, aids, diabetes, ei ole, se on itsemurhat...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö resupetteri mikä on alle 50 vuotiaiden miesten yleisin kuolinsyy syövät, aids, diabetes, ei ole, se on itsemurhat...

        pysy koneella ihan koko päivä ettei bakteeri iske kimppuun. älä missään tapauksessa avaa ulko- ovea saatlkka mene ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pysy koneella ihan koko päivä ettei bakteeri iske kimppuun. älä missään tapauksessa avaa ulko- ovea saatlkka mene ulos.

        Kiitos neuvosta mutta en ole juurikaan sisätiloissa, aurinko paistaa tuohon klo 18:30 asti, uima-altaalla on mukavaa... jos sellaisen omistaa, tänään ajattelin ajaa delphinbay:lle tiedätkö sillä on nähty vaaleanpunaisia norsuja, ei kun delfiinejä, nuo norsut on pääosin sinun ongelma, varsinkin vaaleanpunaiset meillä täällä päin on elefantteja ainakin muutaman kilsan päässä elefanttisairaalassa... tuonne sisämaahan päin 50 kilsaa on ihan villi ronsuja, olen nähnyt muutamia ihan luonnossa,

        Noista bakteereista puheenollen, kävin toissavuoden syksyllä bangkok lasaretissa infulenssa rokotuksessa, maksoi 1300 paateroa, olin käynyt suomessakin muutaman kerran, hitto kun tulin muutaman päivän päästä kipeeksi, jos rokote aiheuttaa tuollaisia oireita enpä halua kohdata itse infulenssa virusta, tiedätkö en minä bakteereita pelkää mutta virukset on ikäviä... varsinkin jotkut niistä, voipi käydä hengen päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos neuvosta mutta en ole juurikaan sisätiloissa, aurinko paistaa tuohon klo 18:30 asti, uima-altaalla on mukavaa... jos sellaisen omistaa, tänään ajattelin ajaa delphinbay:lle tiedätkö sillä on nähty vaaleanpunaisia norsuja, ei kun delfiinejä, nuo norsut on pääosin sinun ongelma, varsinkin vaaleanpunaiset meillä täällä päin on elefantteja ainakin muutaman kilsan päässä elefanttisairaalassa... tuonne sisämaahan päin 50 kilsaa on ihan villi ronsuja, olen nähnyt muutamia ihan luonnossa,

        Noista bakteereista puheenollen, kävin toissavuoden syksyllä bangkok lasaretissa infulenssa rokotuksessa, maksoi 1300 paateroa, olin käynyt suomessakin muutaman kerran, hitto kun tulin muutaman päivän päästä kipeeksi, jos rokote aiheuttaa tuollaisia oireita enpä halua kohdata itse infulenssa virusta, tiedätkö en minä bakteereita pelkää mutta virukset on ikäviä... varsinkin jotkut niistä, voipi käydä hengen päälle.

        Maksoitko rokotukseen kerralla..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos neuvosta mutta en ole juurikaan sisätiloissa, aurinko paistaa tuohon klo 18:30 asti, uima-altaalla on mukavaa... jos sellaisen omistaa, tänään ajattelin ajaa delphinbay:lle tiedätkö sillä on nähty vaaleanpunaisia norsuja, ei kun delfiinejä, nuo norsut on pääosin sinun ongelma, varsinkin vaaleanpunaiset meillä täällä päin on elefantteja ainakin muutaman kilsan päässä elefanttisairaalassa... tuonne sisämaahan päin 50 kilsaa on ihan villi ronsuja, olen nähnyt muutamia ihan luonnossa,

        Noista bakteereista puheenollen, kävin toissavuoden syksyllä bangkok lasaretissa infulenssa rokotuksessa, maksoi 1300 paateroa, olin käynyt suomessakin muutaman kerran, hitto kun tulin muutaman päivän päästä kipeeksi, jos rokote aiheuttaa tuollaisia oireita enpä halua kohdata itse infulenssa virusta, tiedätkö en minä bakteereita pelkää mutta virukset on ikäviä... varsinkin jotkut niistä, voipi käydä hengen päälle.

        Oletko oikeasti noin yksinkertainen..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos neuvosta mutta en ole juurikaan sisätiloissa, aurinko paistaa tuohon klo 18:30 asti, uima-altaalla on mukavaa... jos sellaisen omistaa, tänään ajattelin ajaa delphinbay:lle tiedätkö sillä on nähty vaaleanpunaisia norsuja, ei kun delfiinejä, nuo norsut on pääosin sinun ongelma, varsinkin vaaleanpunaiset meillä täällä päin on elefantteja ainakin muutaman kilsan päässä elefanttisairaalassa... tuonne sisämaahan päin 50 kilsaa on ihan villi ronsuja, olen nähnyt muutamia ihan luonnossa,

        Noista bakteereista puheenollen, kävin toissavuoden syksyllä bangkok lasaretissa infulenssa rokotuksessa, maksoi 1300 paateroa, olin käynyt suomessakin muutaman kerran, hitto kun tulin muutaman päivän päästä kipeeksi, jos rokote aiheuttaa tuollaisia oireita enpä halua kohdata itse infulenssa virusta, tiedätkö en minä bakteereita pelkää mutta virukset on ikäviä... varsinkin jotkut niistä, voipi käydä hengen päälle.

        Siinä norsusairaalan vieressä on norsufarmi, et tainnut tietääkään? Luulit myös että apinatemppelivuori on sisämaassa etkä tunnistanut Cha amin luonnonpuistoa. Tiedät varsin vähän asuinseudustasi jostakin syystä.

        Kerropas minulle mitä ihmiset tekevät siinä jyrkässä mutkassa norsusairaalan vieressä mäellä?

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä norsusairaalan vieressä on norsufarmi, et tainnut tietääkään? Luulit myös että apinatemppelivuori on sisämaassa etkä tunnistanut Cha amin luonnonpuistoa. Tiedät varsin vähän asuinseudustasi jostakin syystä.

        Kerropas minulle mitä ihmiset tekevät siinä jyrkässä mutkassa norsusairaalan vieressä mäellä?

        T 2010

        Teidätkö resupetteri ihmiset tekevät siinä jyrkässä mutkassa soittavat torvea muttei vetopasuunaa, siellä ei ole elefanttifarmia vaan sairaala sillä sairaalla on iso ulkoiluale, sairaala toimii lahjoituksilla, olen käynyt muutamia kertoja, sairaalan hua hinin puoleissa päässä on iso valkokanga, tiedätkö miksi mutkassa soitetaan torvea muttei vetopasuunaa, siinä lähellä on buddhatemppeli ja muuten tarkalleen ottaen ei ole siinä mutkassa vaan hieman kauempana tien toisella puolella, muuten tie on 3218 joka varrella asun... sitä kutsutaan myös vesiputoustieksi, tai kuten thaimaalaisemmin pala-un tieksi...

        Omakoti talo alueella, en tiedä mitään cha amin luonnonpuistoista, apinatemppelivuori on ciccarasta vähän eteenpäin, näköala tasanne ei ole apinavuori, mutta khoa tabiakin apinat siirrettiin näköalapaikan läheisyyteen, kun khoa tabiakkin korjattiin se on uudessa ehommassa kunnossa, pikku hiljaa apinoita on siirretty takaisin, alueelle rakennataan yhtään thaimaan kalleinta condotaloa, siihen mutkaan josta käännytään rannalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teidätkö resupetteri ihmiset tekevät siinä jyrkässä mutkassa soittavat torvea muttei vetopasuunaa, siellä ei ole elefanttifarmia vaan sairaala sillä sairaalla on iso ulkoiluale, sairaala toimii lahjoituksilla, olen käynyt muutamia kertoja, sairaalan hua hinin puoleissa päässä on iso valkokanga, tiedätkö miksi mutkassa soitetaan torvea muttei vetopasuunaa, siinä lähellä on buddhatemppeli ja muuten tarkalleen ottaen ei ole siinä mutkassa vaan hieman kauempana tien toisella puolella, muuten tie on 3218 joka varrella asun... sitä kutsutaan myös vesiputoustieksi, tai kuten thaimaalaisemmin pala-un tieksi...

        Omakoti talo alueella, en tiedä mitään cha amin luonnonpuistoista, apinatemppelivuori on ciccarasta vähän eteenpäin, näköala tasanne ei ole apinavuori, mutta khoa tabiakin apinat siirrettiin näköalapaikan läheisyyteen, kun khoa tabiakkin korjattiin se on uudessa ehommassa kunnossa, pikku hiljaa apinoita on siirretty takaisin, alueelle rakennataan yhtään thaimaan kalleinta condotaloa, siihen mutkaan josta käännytään rannalle.

        Numba 100-0 hyvä ja 2010 goolettamaan lisää landelta kun ei ollut kiinnostunut Pattayan meren elävistä männä viikonloppuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä norsusairaalan vieressä on norsufarmi, et tainnut tietääkään? Luulit myös että apinatemppelivuori on sisämaassa etkä tunnistanut Cha amin luonnonpuistoa. Tiedät varsin vähän asuinseudustasi jostakin syystä.

        Kerropas minulle mitä ihmiset tekevät siinä jyrkässä mutkassa norsusairaalan vieressä mäellä?

        T 2010

        Resupetteri 8 vuoden asuminen hua hinissä ei tarkoita että tiedän kaiken hua hinistä, asuin 30 vuotta jyväskylässä enkä tiedä siitäkään kaikkea, tiedän oman elinalueeni paikat, hua hinin keskustan suht hyvin, cha amin jo huomattavasti heikommin, mutta olen käynyt aina silloin tällöin cha amin markkinoilla, paljon paremmin tiedän pranburin, sen kalastaja sataman, khao kalokin, delphinbay kun sillä alueella liikun aina silloin tällöin, vaimoni siskontyttö asuu siellä, tiedän pattayan, saraburin kun vaimoni yksi siskoista asuu siellä, lisäksi olen itse asunut puolisen vuotta, tiedän vaimoni kotialueet bueng kan kun vaimoni on sieltä kotoisin olen istunut rannalla katsellen mekong joen virtausta joka ei nyt oikeastaan edes virrannut vettä ei ole paljonkaan ollut, tiedän bangkokin nana sattuneesta syystä, lisäksi vaimoni kaksi veljeä asuu siellä, teidän nakhon ratsasiman kun vaimoni yksi siskoista asuu siellä tiedän thaimaan suurimman ja upeimman kansallispuiston kun vaimoni siskot asuvat lähellä ja olen sen takia siellä käynyt, nimeltään khao yain kansallispuisto...

        En ole koskaan käynyt chiang maissa, enkä valtaosassa thaimaan kaupunkeja, kun on yhden nähnyt on kaikki nähnyt ne on niin samankaltaisia, en tiedä onko gogo paikkoja muissa kaupungeissa, mutta vaimon veli on sanonut että ei ole kuin bangkokissa ja pattayalla, sitten pitää taas päättää mitä tarkoittaa gogo paikka... Varmaankaan vaimoni veljet eivät ole käyneet kaikissa thaimaan kaupungeissa..

        Haluatko vielä lisätietoja reppana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teidätkö resupetteri ihmiset tekevät siinä jyrkässä mutkassa soittavat torvea muttei vetopasuunaa, siellä ei ole elefanttifarmia vaan sairaala sillä sairaalla on iso ulkoiluale, sairaala toimii lahjoituksilla, olen käynyt muutamia kertoja, sairaalan hua hinin puoleissa päässä on iso valkokanga, tiedätkö miksi mutkassa soitetaan torvea muttei vetopasuunaa, siinä lähellä on buddhatemppeli ja muuten tarkalleen ottaen ei ole siinä mutkassa vaan hieman kauempana tien toisella puolella, muuten tie on 3218 joka varrella asun... sitä kutsutaan myös vesiputoustieksi, tai kuten thaimaalaisemmin pala-un tieksi...

        Omakoti talo alueella, en tiedä mitään cha amin luonnonpuistoista, apinatemppelivuori on ciccarasta vähän eteenpäin, näköala tasanne ei ole apinavuori, mutta khoa tabiakin apinat siirrettiin näköalapaikan läheisyyteen, kun khoa tabiakkin korjattiin se on uudessa ehommassa kunnossa, pikku hiljaa apinoita on siirretty takaisin, alueelle rakennataan yhtään thaimaan kalleinta condotaloa, siihen mutkaan josta käännytään rannalle.

        Tiedätkö mikä on yhdyssana ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö mikä on yhdyssana ?

        Tiedätkö resupetteri mikä on mielialalääke.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö resupetteri mikä on mielialalääke.

        Suosittelen sinulle,ehdottomasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Resupetteri 8 vuoden asuminen hua hinissä ei tarkoita että tiedän kaiken hua hinistä, asuin 30 vuotta jyväskylässä enkä tiedä siitäkään kaikkea, tiedän oman elinalueeni paikat, hua hinin keskustan suht hyvin, cha amin jo huomattavasti heikommin, mutta olen käynyt aina silloin tällöin cha amin markkinoilla, paljon paremmin tiedän pranburin, sen kalastaja sataman, khao kalokin, delphinbay kun sillä alueella liikun aina silloin tällöin, vaimoni siskontyttö asuu siellä, tiedän pattayan, saraburin kun vaimoni yksi siskoista asuu siellä, lisäksi olen itse asunut puolisen vuotta, tiedän vaimoni kotialueet bueng kan kun vaimoni on sieltä kotoisin olen istunut rannalla katsellen mekong joen virtausta joka ei nyt oikeastaan edes virrannut vettä ei ole paljonkaan ollut, tiedän bangkokin nana sattuneesta syystä, lisäksi vaimoni kaksi veljeä asuu siellä, teidän nakhon ratsasiman kun vaimoni yksi siskoista asuu siellä tiedän thaimaan suurimman ja upeimman kansallispuiston kun vaimoni siskot asuvat lähellä ja olen sen takia siellä käynyt, nimeltään khao yain kansallispuisto...

        En ole koskaan käynyt chiang maissa, enkä valtaosassa thaimaan kaupunkeja, kun on yhden nähnyt on kaikki nähnyt ne on niin samankaltaisia, en tiedä onko gogo paikkoja muissa kaupungeissa, mutta vaimon veli on sanonut että ei ole kuin bangkokissa ja pattayalla, sitten pitää taas päättää mitä tarkoittaa gogo paikka... Varmaankaan vaimoni veljet eivät ole käyneet kaikissa thaimaan kaupungeissa..

        Haluatko vielä lisätietoja reppana.

        Eikö sinulla ole varaa matkustaa chiang maihin..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen sinulle,ehdottomasti.

        Siis sitten tiedät minä taas en, joten syö ne ainoana toivonasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Resupetteri 8 vuoden asuminen hua hinissä ei tarkoita että tiedän kaiken hua hinistä, asuin 30 vuotta jyväskylässä enkä tiedä siitäkään kaikkea, tiedän oman elinalueeni paikat, hua hinin keskustan suht hyvin, cha amin jo huomattavasti heikommin, mutta olen käynyt aina silloin tällöin cha amin markkinoilla, paljon paremmin tiedän pranburin, sen kalastaja sataman, khao kalokin, delphinbay kun sillä alueella liikun aina silloin tällöin, vaimoni siskontyttö asuu siellä, tiedän pattayan, saraburin kun vaimoni yksi siskoista asuu siellä, lisäksi olen itse asunut puolisen vuotta, tiedän vaimoni kotialueet bueng kan kun vaimoni on sieltä kotoisin olen istunut rannalla katsellen mekong joen virtausta joka ei nyt oikeastaan edes virrannut vettä ei ole paljonkaan ollut, tiedän bangkokin nana sattuneesta syystä, lisäksi vaimoni kaksi veljeä asuu siellä, teidän nakhon ratsasiman kun vaimoni yksi siskoista asuu siellä tiedän thaimaan suurimman ja upeimman kansallispuiston kun vaimoni siskot asuvat lähellä ja olen sen takia siellä käynyt, nimeltään khao yain kansallispuisto...

        En ole koskaan käynyt chiang maissa, enkä valtaosassa thaimaan kaupunkeja, kun on yhden nähnyt on kaikki nähnyt ne on niin samankaltaisia, en tiedä onko gogo paikkoja muissa kaupungeissa, mutta vaimon veli on sanonut että ei ole kuin bangkokissa ja pattayalla, sitten pitää taas päättää mitä tarkoittaa gogo paikka... Varmaankaan vaimoni veljet eivät ole käyneet kaikissa thaimaan kaupungeissa..

        Haluatko vielä lisätietoja reppana.

        Aiemmin kerroit että olet käynyt Thaimaan kaikissa kaupungeissa ja kaikissa gogo- baareissa. Nyt sitten et olekaan. Se on joo huomattu ettet tunne kotikaupunkiasikaan.

        Aiemmin kerroit että vain Pattayalla ja Bangkokissa on gogo- baareja ja että vain Pattayalla on "kasvihuonekaasupohjaista savusumua" ja palmut syntyvät täysikasvuisina. Juttusi ovat aivan järjettömiä. Mualla olevat gogo- baarit (Phuket ja Chiang mai) ovat mielestäsi karaoke- paikkoja.

        Kyllä siellä on norsufarmi / safari siellä Hua Hinin norsusairaalan lähettyvillä. Tästä on jokunen vuosi kun olen käynyt siellä pesemässä vauvanorsuja kaverin kanssa. Safareille en osallistu eettisistä syistä. Se paikka on sellaisen temppelialueen perällä, nimeä en muista kun siitä on jokunen vuosi.

        Itse en voi sanoa tuntevani muita kaupunkeja Thaimaasta kuin Pattayan ja jonkin verran Hua Hinia ja Cha amia. Saarista tutuimpia ovat Tao ja Chang. Niissä olen viettänyt yhteensä puolisen vuotta. Hua Hin tuli thainyrkkeilyn kautta tutuksi. Leireillä siellä ollut ja kaverilla on treenialue siellä edelleen.

        Vaikka tuo NangRong sijaitsee Buriramin alueella, niin itse Buriramin cityssä en ole käynyt kertaakaan. NangRongin keskustan alueella on kaikki tarvittava. Elävä pikku kylä.

        Cha amin luonnonpuistot olen kolunnut hyvin tarkkaan ja Hua Hinin Takiab apinavuori oli kamalassa kunnossa viimeksi käydessäni.

        Chiang main tunnen takuulla paremmin kuin "sensei", joka on äitinsä ja vammaisyhdistyksen kanssa käynyt siellä vuonna 2008. Tykkään siitä rauhasta mutta sitä pölyä ja savua on ilmassa niin paljon että naama on musta kun ajaa motskarilla tunnin.

        Monenlaistahan sinä lerppaseni voit "tietää", mutta kokemuksesi rajoittuu lähinnä internetin ihmeelliseen maailmaan.

        T 2010


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aiemmin kerroit että olet käynyt Thaimaan kaikissa kaupungeissa ja kaikissa gogo- baareissa. Nyt sitten et olekaan. Se on joo huomattu ettet tunne kotikaupunkiasikaan.

        Aiemmin kerroit että vain Pattayalla ja Bangkokissa on gogo- baareja ja että vain Pattayalla on "kasvihuonekaasupohjaista savusumua" ja palmut syntyvät täysikasvuisina. Juttusi ovat aivan järjettömiä. Mualla olevat gogo- baarit (Phuket ja Chiang mai) ovat mielestäsi karaoke- paikkoja.

        Kyllä siellä on norsufarmi / safari siellä Hua Hinin norsusairaalan lähettyvillä. Tästä on jokunen vuosi kun olen käynyt siellä pesemässä vauvanorsuja kaverin kanssa. Safareille en osallistu eettisistä syistä. Se paikka on sellaisen temppelialueen perällä, nimeä en muista kun siitä on jokunen vuosi.

        Itse en voi sanoa tuntevani muita kaupunkeja Thaimaasta kuin Pattayan ja jonkin verran Hua Hinia ja Cha amia. Saarista tutuimpia ovat Tao ja Chang. Niissä olen viettänyt yhteensä puolisen vuotta. Hua Hin tuli thainyrkkeilyn kautta tutuksi. Leireillä siellä ollut ja kaverilla on treenialue siellä edelleen.

        Vaikka tuo NangRong sijaitsee Buriramin alueella, niin itse Buriramin cityssä en ole käynyt kertaakaan. NangRongin keskustan alueella on kaikki tarvittava. Elävä pikku kylä.

        Cha amin luonnonpuistot olen kolunnut hyvin tarkkaan ja Hua Hinin Takiab apinavuori oli kamalassa kunnossa viimeksi käydessäni.

        Chiang main tunnen takuulla paremmin kuin "sensei", joka on äitinsä ja vammaisyhdistyksen kanssa käynyt siellä vuonna 2008. Tykkään siitä rauhasta mutta sitä pölyä ja savua on ilmassa niin paljon että naama on musta kun ajaa motskarilla tunnin.

        Monenlaistahan sinä lerppaseni voit "tietää", mutta kokemuksesi rajoittuu lähinnä internetin ihmeelliseen maailmaan.

        T 2010

        Jaahas että täällä Neiti tuumaa vammaisyhdistyksestä, joten pienoinen suppea kohtelias palautteeni seuraavassa:

        Ensinnäkin on todella hieno asia että tunnet ja tiedät kotikaupunkini paremminkuin minä, sehän helpottaa matkailuasi ja osoittaa jopa sinun pitävän kotikaupungistani, koska niin runsaasti aikaasi olet viettänyt.

        Toiseksi nostan hattua sinulle siitä että olet samanaikaisesti tehnyt liiketoimillasi suomessa hienoa tulosta, kun saman aikaisesti olet urheilusi takia asunut monessa paikassa vuosikausia thaimaassa.

        Mukava huomata 2010 että siellä suomessa kelit osuu kohdalle, kun ensi viikolla on veneen luovutus, mutta eipä tässä kohden muuta kuin......

        Terveiset Valenciasta.


      • Anonyymi
        SenssuChiangMai kirjoitti:

        Jaahas että täällä Neiti tuumaa vammaisyhdistyksestä, joten pienoinen suppea kohtelias palautteeni seuraavassa:

        Ensinnäkin on todella hieno asia että tunnet ja tiedät kotikaupunkini paremminkuin minä, sehän helpottaa matkailuasi ja osoittaa jopa sinun pitävän kotikaupungistani, koska niin runsaasti aikaasi olet viettänyt.

        Toiseksi nostan hattua sinulle siitä että olet samanaikaisesti tehnyt liiketoimillasi suomessa hienoa tulosta, kun saman aikaisesti olet urheilusi takia asunut monessa paikassa vuosikausia thaimaassa.

        Mukava huomata 2010 että siellä suomessa kelit osuu kohdalle, kun ensi viikolla on veneen luovutus, mutta eipä tässä kohden muuta kuin......

        Terveiset Valenciasta.

        Vale Valencia on kauneimmillaan tähän aikaan vuodesta.


      • Anonyymi

        En tiedä mistä kuva on, en ole sitä ottanut, mutta hua hinissä ei ole yhtään norsusafaria,tuo sairaala järjestää niitä rahoittaakseen toimintaansa, reppana.

        Jossain vaiheessa keräsivät rahaa täällä ihan julkisesti, en tiedä mitä tuotti, mutta pystyssä vielä taitaa olla joskaan en ole ainakaan vuoteen siellä käynnyt.

        Tuo sairaalanalue on erittäin iso siellä on paljon ihan vapaita norsuja.

        Muistaakseni tuo sairaala on erään farangin omistuksessa, mutta en ole varma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiemmin kerroit että olet käynyt Thaimaan kaikissa kaupungeissa ja kaikissa gogo- baareissa. Nyt sitten et olekaan. Se on joo huomattu ettet tunne kotikaupunkiasikaan.

        Aiemmin kerroit että vain Pattayalla ja Bangkokissa on gogo- baareja ja että vain Pattayalla on "kasvihuonekaasupohjaista savusumua" ja palmut syntyvät täysikasvuisina. Juttusi ovat aivan järjettömiä. Mualla olevat gogo- baarit (Phuket ja Chiang mai) ovat mielestäsi karaoke- paikkoja.

        Kyllä siellä on norsufarmi / safari siellä Hua Hinin norsusairaalan lähettyvillä. Tästä on jokunen vuosi kun olen käynyt siellä pesemässä vauvanorsuja kaverin kanssa. Safareille en osallistu eettisistä syistä. Se paikka on sellaisen temppelialueen perällä, nimeä en muista kun siitä on jokunen vuosi.

        Itse en voi sanoa tuntevani muita kaupunkeja Thaimaasta kuin Pattayan ja jonkin verran Hua Hinia ja Cha amia. Saarista tutuimpia ovat Tao ja Chang. Niissä olen viettänyt yhteensä puolisen vuotta. Hua Hin tuli thainyrkkeilyn kautta tutuksi. Leireillä siellä ollut ja kaverilla on treenialue siellä edelleen.

        Vaikka tuo NangRong sijaitsee Buriramin alueella, niin itse Buriramin cityssä en ole käynyt kertaakaan. NangRongin keskustan alueella on kaikki tarvittava. Elävä pikku kylä.

        Cha amin luonnonpuistot olen kolunnut hyvin tarkkaan ja Hua Hinin Takiab apinavuori oli kamalassa kunnossa viimeksi käydessäni.

        Chiang main tunnen takuulla paremmin kuin "sensei", joka on äitinsä ja vammaisyhdistyksen kanssa käynyt siellä vuonna 2008. Tykkään siitä rauhasta mutta sitä pölyä ja savua on ilmassa niin paljon että naama on musta kun ajaa motskarilla tunnin.

        Monenlaistahan sinä lerppaseni voit "tietää", mutta kokemuksesi rajoittuu lähinnä internetin ihmeelliseen maailmaan.

        T 2010

        Resupetteri tämä on aika epätoivoista, en ole koskaan sanonut että olen känyt kaikissa thaimaan kaupungeissa, en tiedä mitään palmujen kasvatuksesta, pihalleni joskus vuosia sitten istuttivat, yhteen niihin hyökkäsi joku ötökkä, söi sen pystyyn mutta vai yhden kahdestatoista kaivinkone kaivoi sen ylos ja istuttivat uuden, sinulla alkaa olla pattayapalstan pahimmat vainoharhat, lerppoinesi, reppana.

        Hienoa resuperse että olet perillä chiang maista, tai cha amista, mutta mitä sitten ole vaan, tuskin se minun nukkumistani mitenkään vaikeuttaa...

        Resupetteri kerrot että apinavuori oli huonossa kunnossa kun kävit viimeeksi, olen ottanut asiaan kantaa, siinä mutkassa josta käännytään vuorelle oli ainakin viisimetriä korkea ilmoitus englanniksi jossa kerrottiin että paikkaa laajennetaan ja korjataan, apinat, temppeli on siirretty turvallisuus syistä sieltä pois... joko et ole käynyt paikalla reppana, tai et osaa lukea...


      • Anonyymi
        SenssuChiangMai kirjoitti:

        Jaahas että täällä Neiti tuumaa vammaisyhdistyksestä, joten pienoinen suppea kohtelias palautteeni seuraavassa:

        Ensinnäkin on todella hieno asia että tunnet ja tiedät kotikaupunkini paremminkuin minä, sehän helpottaa matkailuasi ja osoittaa jopa sinun pitävän kotikaupungistani, koska niin runsaasti aikaasi olet viettänyt.

        Toiseksi nostan hattua sinulle siitä että olet samanaikaisesti tehnyt liiketoimillasi suomessa hienoa tulosta, kun saman aikaisesti olet urheilusi takia asunut monessa paikassa vuosikausia thaimaassa.

        Mukava huomata 2010 että siellä suomessa kelit osuu kohdalle, kun ensi viikolla on veneen luovutus, mutta eipä tässä kohden muuta kuin......

        Terveiset Valenciasta.

        Peukaloinen piipittää suomi24 valenciasta. Oletko hakemassa leimoja valokopiopassiin hoploppia....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mistä kuva on, en ole sitä ottanut, mutta hua hinissä ei ole yhtään norsusafaria,tuo sairaala järjestää niitä rahoittaakseen toimintaansa, reppana.

        Jossain vaiheessa keräsivät rahaa täällä ihan julkisesti, en tiedä mitä tuotti, mutta pystyssä vielä taitaa olla joskaan en ole ainakaan vuoteen siellä käynnyt.

        Tuo sairaalanalue on erittäin iso siellä on paljon ihan vapaita norsuja.

        Muistaakseni tuo sairaala on erään farangin omistuksessa, mutta en ole varma.

        Kyllä siellä reppana vaan on. Se on ehkä muutaman kilsan päässä sairaalasta ja se on ihan tavallinen turistikohde. Älä taas ala vänkäämään tietoa vastaan.

        Tuossa on vielä kyseisen norsupuiston parkkipaikan patsaita. https://aijaa.com/Yys1QF

        Vai veneen luovutus on Valencian miehellä. On komea nettimatka taas siellä menossa. Täällä vedetään vähän roskaruokaa kiduksiin. https://aijaa.com/fevzIS

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Resupetteri tämä on aika epätoivoista, en ole koskaan sanonut että olen känyt kaikissa thaimaan kaupungeissa, en tiedä mitään palmujen kasvatuksesta, pihalleni joskus vuosia sitten istuttivat, yhteen niihin hyökkäsi joku ötökkä, söi sen pystyyn mutta vai yhden kahdestatoista kaivinkone kaivoi sen ylos ja istuttivat uuden, sinulla alkaa olla pattayapalstan pahimmat vainoharhat, lerppoinesi, reppana.

        Hienoa resuperse että olet perillä chiang maista, tai cha amista, mutta mitä sitten ole vaan, tuskin se minun nukkumistani mitenkään vaikeuttaa...

        Resupetteri kerrot että apinavuori oli huonossa kunnossa kun kävit viimeeksi, olen ottanut asiaan kantaa, siinä mutkassa josta käännytään vuorelle oli ainakin viisimetriä korkea ilmoitus englanniksi jossa kerrottiin että paikkaa laajennetaan ja korjataan, apinat, temppeli on siirretty turvallisuus syistä sieltä pois... joko et ole käynyt paikalla reppana, tai et osaa lukea...

        Äläkä viisastele siitä apinavuoresta kun luulit sen sijaitsevan sisämaassa, kun laitoin luonnonpuistosta kuvan.

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siellä reppana vaan on. Se on ehkä muutaman kilsan päässä sairaalasta ja se on ihan tavallinen turistikohde. Älä taas ala vänkäämään tietoa vastaan.

        Tuossa on vielä kyseisen norsupuiston parkkipaikan patsaita. https://aijaa.com/Yys1QF

        Vai veneen luovutus on Valencian miehellä. On komea nettimatka taas siellä menossa. Täällä vedetään vähän roskaruokaa kiduksiin. https://aijaa.com/fevzIS

        T 2010

        Kokista ruokajuomana ja kopparbergiä, hyvää ruokailuhetkeä matkailuasiana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siellä reppana vaan on. Se on ehkä muutaman kilsan päässä sairaalasta ja se on ihan tavallinen turistikohde. Älä taas ala vänkäämään tietoa vastaan.

        Tuossa on vielä kyseisen norsupuiston parkkipaikan patsaita. https://aijaa.com/Yys1QF

        Vai veneen luovutus on Valencian miehellä. On komea nettimatka taas siellä menossa. Täällä vedetään vähän roskaruokaa kiduksiin. https://aijaa.com/fevzIS

        T 2010

        Siellä black mountain alueella taitaa olla yksi elefanttisafari mutta en ole käynyt, eikä se ole elefanttisairaalan lähelläkään, tuolla elefanttisairaalassa ovat joskun tarjonneet ratsatusmahdollisuutta, rahoittavat sillä toimintaansa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siellä reppana vaan on. Se on ehkä muutaman kilsan päässä sairaalasta ja se on ihan tavallinen turistikohde. Älä taas ala vänkäämään tietoa vastaan.

        Tuossa on vielä kyseisen norsupuiston parkkipaikan patsaita. https://aijaa.com/Yys1QF

        Vai veneen luovutus on Valencian miehellä. On komea nettimatka taas siellä menossa. Täällä vedetään vähän roskaruokaa kiduksiin. https://aijaa.com/fevzIS

        T 2010

        Katso polveasi Maija-Dille-2010.
        Onko sulla ruskettumisvaikeuksia kun olet vuosikausia kulkenut shortseissas, mutta brune ei tartu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso polveasi Maija-Dille-2010.
        Onko sulla ruskettumisvaikeuksia kun olet vuosikausia kulkenut shortseissas, mutta brune ei tartu?

        Valencian mies tutkii polvien ruskettumista. Voihan sen Valencian loman noinkin viettää kun odottelee S24- Pattayan palstalla Paraisten huvijahdin luovuttamista. Toivotaan että sen ratissa on integroitu taas älytabletti, ettei mene hyvää palsta- aikaa hukkaan.

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläkä viisastele siitä apinavuoresta kun luulit sen sijaitsevan sisämaassa, kun laitoin luonnonpuistosta kuvan.

        T 2010

        Tuo kuva on wat kao itisukaton temppelin edestä, sen takana on elefanttivillage mutta sillä ei ole mitään tekemistä norsusairaalankanssa siitä on vielä, en ole koskaankäynyt tuolla elefanttivillagessa... lieneekö enää edes avoinna... niinkuin sanoin en tiedä kaikkea hua hinistä tämä on iso kaupunki, mutta täällä ei ole kaikille kaikkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kuva on wat kao itisukaton temppelin edestä, sen takana on elefanttivillage mutta sillä ei ole mitään tekemistä norsusairaalankanssa siitä on vielä, en ole koskaankäynyt tuolla elefanttivillagessa... lieneekö enää edes avoinna... niinkuin sanoin en tiedä kaikkea hua hinistä tämä on iso kaupunki, mutta täällä ei ole kaikille kaikkea.

        Niinhän minä sinulle juuri kerroin, mutta sinä sanoit juuri äsken ettei Hua Hinissa ole muuta elefanttisafari- paikkaa, kuin norsusairaalan yhteydessä.

        Nyt sitten varastat minun sanomani omiksesi ja käännät ylösalaisin. En tiedä onko se avoinna. Käytiin monet kerrat thainyrkkeily- leirin yhteydessä vähän rentoutumassa siellä ja jelpittiin henkilökuntaa.

        Se on paikka missä norsut koulutetaan palkitsemalla, eikä hakkaamalla.

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kuva on wat kao itisukaton temppelin edestä, sen takana on elefanttivillage mutta sillä ei ole mitään tekemistä norsusairaalankanssa siitä on vielä, en ole koskaankäynyt tuolla elefanttivillagessa... lieneekö enää edes avoinna... niinkuin sanoin en tiedä kaikkea hua hinistä tämä on iso kaupunki, mutta täällä ei ole kaikille kaikkea.

        Hua hin iso kaupunki... !!!!!! ??????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän minä sinulle juuri kerroin, mutta sinä sanoit juuri äsken ettei Hua Hinissa ole muuta elefanttisafari- paikkaa, kuin norsusairaalan yhteydessä.

        Nyt sitten varastat minun sanomani omiksesi ja käännät ylösalaisin. En tiedä onko se avoinna. Käytiin monet kerrat thainyrkkeily- leirin yhteydessä vähän rentoutumassa siellä ja jelpittiin henkilökuntaa.

        Se on paikka missä norsut koulutetaan palkitsemalla, eikä hakkaamalla.

        T 2010

        Siis reppana siis sanoin tarkaalleen näin "Siinä norsusairaalan vieressä on norsufarmi, et tainnut tietääkään? " norsusairaalan vieressä ole ole norsufarmia, se on monta kilsaa täysin eri paikassa, se on tuon temppelin minka mainitsin sen takana mistä nuo kolme buddhaa patsasta on peräsin itse asiassa patsaita on neljä, pitääkö vääntää rautalangasta, hua hinissä on paljon paikkoja missä en ole koskaan käynyt ja tuskin käynkään, mutta tämä tien missä asun sen tiedän aika hyvin, toki suomen savosta katsottuna norsusairaala ja norsusafari on vierekkäin mutta tosiassa niillä on ainakin viisikilsaa välimatkaa... minä en ole puhunut mitään norsusafarista hua hinistä tuota tuo temppelin takana en tiennyt lainkaan, mutta joskus kuulin puhuttavan että tuonne black mountainin lähelle olisi sellainen tulossa tullut, mutta tosiaan en tiedä asiasta tarkemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis reppana siis sanoin tarkaalleen näin "Siinä norsusairaalan vieressä on norsufarmi, et tainnut tietääkään? " norsusairaalan vieressä ole ole norsufarmia, se on monta kilsaa täysin eri paikassa, se on tuon temppelin minka mainitsin sen takana mistä nuo kolme buddhaa patsasta on peräsin itse asiassa patsaita on neljä, pitääkö vääntää rautalangasta, hua hinissä on paljon paikkoja missä en ole koskaan käynyt ja tuskin käynkään, mutta tämä tien missä asun sen tiedän aika hyvin, toki suomen savosta katsottuna norsusairaala ja norsusafari on vierekkäin mutta tosiassa niillä on ainakin viisikilsaa välimatkaa... minä en ole puhunut mitään norsusafarista hua hinistä tuota tuo temppelin takana en tiennyt lainkaan, mutta joskus kuulin puhuttavan että tuonne black mountainin lähelle olisi sellainen tulossa tullut, mutta tosiaan en tiedä asiasta tarkemmin.

        Tiedätkö reppana, tämä vesiputoustie erittäin vaarallinen, tässä 10 kilsan matkalla loukkaanut vuosittain yli 100 ihmistä, ja kuolee 5-10, tämä on vaarallisuudessa samaa luokkaa kuin phetkasem road, joka toki on pidempi ja paljon...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis reppana siis sanoin tarkaalleen näin "Siinä norsusairaalan vieressä on norsufarmi, et tainnut tietääkään? " norsusairaalan vieressä ole ole norsufarmia, se on monta kilsaa täysin eri paikassa, se on tuon temppelin minka mainitsin sen takana mistä nuo kolme buddhaa patsasta on peräsin itse asiassa patsaita on neljä, pitääkö vääntää rautalangasta, hua hinissä on paljon paikkoja missä en ole koskaan käynyt ja tuskin käynkään, mutta tämä tien missä asun sen tiedän aika hyvin, toki suomen savosta katsottuna norsusairaala ja norsusafari on vierekkäin mutta tosiassa niillä on ainakin viisikilsaa välimatkaa... minä en ole puhunut mitään norsusafarista hua hinistä tuota tuo temppelin takana en tiennyt lainkaan, mutta joskus kuulin puhuttavan että tuonne black mountainin lähelle olisi sellainen tulossa tullut, mutta tosiaan en tiedä asiasta tarkemmin.

        Ei vaan sinä sanoit: "Tiedätkö resupetteri siellä ei ole elefanttifarmia vaan sairaala"
        ja sitten sanoit: "En tiedä mistä kuva on, en ole sitä ottanut, mutta hua hinissä ei ole yhtään norsusafaria,tuo sairaala järjestää niitä rahoittaakseen toimintaansa, reppana"

        Sitten takkisi kääntyi googlauksen jälkeen ja sanoit: "Siellä black mountain alueella taitaa olla yksi elefanttisafari mutta en ole käynyt"

        Lisägooglauksen jälkeen sanoit: "Tuo kuva on wat kao itisukaton temppelin edestä, sen takana on elefanttivillage"

        ja lopuksi alat vääntämään siitä että mikä on "vieressä", kun sinun taas pitää koettaa päteä ja perua paskapuheesi johon lisäät aina alkuun ja loppuun reppanan ja resupetterin.

        Viisastelet ja väität aina vailla todellista tietoa. Olet niinkuin jotkut thaimaalaiset. Eivät ota asioista selvää, vaan luottavat perimätietoon ja mutu-tuntumiin.

        Kerroinkin joskus kun tutustuin Cha amissa hotellia pitävään viisikymppiseen brittimieheen, joka oli ollut 8 vuotta siinä thaiperheineen. Kaksi viikkoa oltuani Cha amissa, niin tämä kyseinen hotellinpitäjä kyseli minulta mitä Cha amissa kannattaa tehdä ja minne mennä.

        Hän kun ei ollut käynyt 8 vuoteen missään eikä tietänyt mitään alueen nähtävyyksistä ja aktiviteeteista. Minä tiesin kahdessa viikossa enemmän kuin hän 8 vuodessa.

        Sen takia sinunkin olisi ihan hyvä joskus laittaa se nokka ulos sieltä asunnostasi välillä, jotta tutustuisit alueeseen paremmin, jos kerta siitä haluat sitten matkailusivustolla puhua ja päteä.

        Sinun tapauksessasi siellä oven ulkopuolella on keväinen Hiekkaharju, mutta jos joskus pääset vielä sinne Hua Hinin suuntaan niin käy vaikka tsekkaamassa se lepakkovuori Cha amissa auringonlaskun aikaan. Löytyy nykyään sijainti Google mapsista ja sinne on helppo osata. Minä käyn siellä joka kerta, kun sinne päin satun. Hyvät patikkamaastot myös.

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan sinä sanoit: "Tiedätkö resupetteri siellä ei ole elefanttifarmia vaan sairaala"
        ja sitten sanoit: "En tiedä mistä kuva on, en ole sitä ottanut, mutta hua hinissä ei ole yhtään norsusafaria,tuo sairaala järjestää niitä rahoittaakseen toimintaansa, reppana"

        Sitten takkisi kääntyi googlauksen jälkeen ja sanoit: "Siellä black mountain alueella taitaa olla yksi elefanttisafari mutta en ole käynyt"

        Lisägooglauksen jälkeen sanoit: "Tuo kuva on wat kao itisukaton temppelin edestä, sen takana on elefanttivillage"

        ja lopuksi alat vääntämään siitä että mikä on "vieressä", kun sinun taas pitää koettaa päteä ja perua paskapuheesi johon lisäät aina alkuun ja loppuun reppanan ja resupetterin.

        Viisastelet ja väität aina vailla todellista tietoa. Olet niinkuin jotkut thaimaalaiset. Eivät ota asioista selvää, vaan luottavat perimätietoon ja mutu-tuntumiin.

        Kerroinkin joskus kun tutustuin Cha amissa hotellia pitävään viisikymppiseen brittimieheen, joka oli ollut 8 vuotta siinä thaiperheineen. Kaksi viikkoa oltuani Cha amissa, niin tämä kyseinen hotellinpitäjä kyseli minulta mitä Cha amissa kannattaa tehdä ja minne mennä.

        Hän kun ei ollut käynyt 8 vuoteen missään eikä tietänyt mitään alueen nähtävyyksistä ja aktiviteeteista. Minä tiesin kahdessa viikossa enemmän kuin hän 8 vuodessa.

        Sen takia sinunkin olisi ihan hyvä joskus laittaa se nokka ulos sieltä asunnostasi välillä, jotta tutustuisit alueeseen paremmin, jos kerta siitä haluat sitten matkailusivustolla puhua ja päteä.

        Sinun tapauksessasi siellä oven ulkopuolella on keväinen Hiekkaharju, mutta jos joskus pääset vielä sinne Hua Hinin suuntaan niin käy vaikka tsekkaamassa se lepakkovuori Cha amissa auringonlaskun aikaan. Löytyy nykyään sijainti Google mapsista ja sinne on helppo osata. Minä käyn siellä joka kerta, kun sinne päin satun. Hyvät patikkamaastot myös.

        T 2010

        Älä jauha samaa paskaa, ei minua sinun elämäntapasi kiinnosta, en ole tullut tåänne turistiksi vaan asumaan, olen joka päivä vähintään kahdeksen tuntia ulkona jos ei nyt vettä sada tänään kävin katsomassa nämä paikat, mistä kiistelemme, apinavuori on erittäin hyvässä kunnossa, tuo temppeli on aika kaukana elevanttisairaalasta, tuolla elevanttisairaalalla on paljon maapinta-alaa norsut juoksevat siellä vapaana, kyllä siellä voi myös ratsastaa norsulla, en ole ratsastanut kuin kerran senkin phuketissa, en ole käynyt kaikissa thaimaan kaupungeissa, enkä tiedä palmujenkasvatuksesta mitään, olen käynyt 20 kansallispuistossa thaimaassa on kutsua kansallispuistoksi vähän joka asiaa josta voidaan rahastaa, luuempa että toisen tiedot meistä on peräisin googlaamalla, ei siinä mitään se on laaja tietopaketti mitä sieltä löytyy, ja ilmaiseksi, mutta minä en sitä tarvitse... minulla on vaimo ja hänen kaikkitietävät sukulaiset apuna...

        Muuten reppana, kysyit miksi siinä soitaan torvea, kerron että buddhatemppelin takia joka on tien toisella puolella, tämä on väärä vastaus kun olet kaikki tietävä tiedät varmasti miksi siinä oikeesti soitetaan torvea reppana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jauha samaa paskaa, ei minua sinun elämäntapasi kiinnosta, en ole tullut tåänne turistiksi vaan asumaan, olen joka päivä vähintään kahdeksen tuntia ulkona jos ei nyt vettä sada tänään kävin katsomassa nämä paikat, mistä kiistelemme, apinavuori on erittäin hyvässä kunnossa, tuo temppeli on aika kaukana elevanttisairaalasta, tuolla elevanttisairaalalla on paljon maapinta-alaa norsut juoksevat siellä vapaana, kyllä siellä voi myös ratsastaa norsulla, en ole ratsastanut kuin kerran senkin phuketissa, en ole käynyt kaikissa thaimaan kaupungeissa, enkä tiedä palmujenkasvatuksesta mitään, olen käynyt 20 kansallispuistossa thaimaassa on kutsua kansallispuistoksi vähän joka asiaa josta voidaan rahastaa, luuempa että toisen tiedot meistä on peräisin googlaamalla, ei siinä mitään se on laaja tietopaketti mitä sieltä löytyy, ja ilmaiseksi, mutta minä en sitä tarvitse... minulla on vaimo ja hänen kaikkitietävät sukulaiset apuna...

        Muuten reppana, kysyit miksi siinä soitaan torvea, kerron että buddhatemppelin takia joka on tien toisella puolella, tämä on väärä vastaus kun olet kaikki tietävä tiedät varmasti miksi siinä oikeesti soitetaan torvea reppana.

        niinkuin arvelin poju juoksi taas hameenhelma suomessa hulmuten pakoon tietämättömyyttään siinä mutkassa on iso puu sen puun alla on pieni noin metrinkorkuinen isokokoinen henkien talo, tässä puussa asuu paljon vainajia, samoin tuossa henkien talossa, myös arvovainajia... tämän takia soitetaan torvea kun mennään ohi, kunnoitetaan vainajia... tälläisen selityksen vaimoni antoi kun häneltä asiaa kysyin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niinkuin arvelin poju juoksi taas hameenhelma suomessa hulmuten pakoon tietämättömyyttään siinä mutkassa on iso puu sen puun alla on pieni noin metrinkorkuinen isokokoinen henkien talo, tässä puussa asuu paljon vainajia, samoin tuossa henkien talossa, myös arvovainajia... tämän takia soitetaan torvea kun mennään ohi, kunnoitetaan vainajia... tälläisen selityksen vaimoni antoi kun häneltä asiaa kysyin...

        Kaikkea kun ei voi googlata illuusiomatkaillen, ei edes rusketustaan iholle tietokonetekniikalla.

        Muuten aikamoinen tämä 2010 kun on samanaikaisesti ollut huippu-urheilija asuen Pattayalla, Cha Amissa ja Chiang Maissa vuosikausia saman aikaisesti ollen huippuliikemies kaikkine toimintoineen suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jauha samaa paskaa, ei minua sinun elämäntapasi kiinnosta, en ole tullut tåänne turistiksi vaan asumaan, olen joka päivä vähintään kahdeksen tuntia ulkona jos ei nyt vettä sada tänään kävin katsomassa nämä paikat, mistä kiistelemme, apinavuori on erittäin hyvässä kunnossa, tuo temppeli on aika kaukana elevanttisairaalasta, tuolla elevanttisairaalalla on paljon maapinta-alaa norsut juoksevat siellä vapaana, kyllä siellä voi myös ratsastaa norsulla, en ole ratsastanut kuin kerran senkin phuketissa, en ole käynyt kaikissa thaimaan kaupungeissa, enkä tiedä palmujenkasvatuksesta mitään, olen käynyt 20 kansallispuistossa thaimaassa on kutsua kansallispuistoksi vähän joka asiaa josta voidaan rahastaa, luuempa että toisen tiedot meistä on peräisin googlaamalla, ei siinä mitään se on laaja tietopaketti mitä sieltä löytyy, ja ilmaiseksi, mutta minä en sitä tarvitse... minulla on vaimo ja hänen kaikkitietävät sukulaiset apuna...

        Muuten reppana, kysyit miksi siinä soitaan torvea, kerron että buddhatemppelin takia joka on tien toisella puolella, tämä on väärä vastaus kun olet kaikki tietävä tiedät varmasti miksi siinä oikeesti soitetaan torvea reppana.

        8 tuntia ulkona ja 16 pattaya palstalla. Milloin nukut..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niinkuin arvelin poju juoksi taas hameenhelma suomessa hulmuten pakoon tietämättömyyttään siinä mutkassa on iso puu sen puun alla on pieni noin metrinkorkuinen isokokoinen henkien talo, tässä puussa asuu paljon vainajia, samoin tuossa henkien talossa, myös arvovainajia... tämän takia soitetaan torvea kun mennään ohi, kunnoitetaan vainajia... tälläisen selityksen vaimoni antoi kun häneltä asiaa kysyin...

        Olet oikeassa Numba.
        Teiden varsilla varsinkin pohjoisessa, jossa vuoristoista, niin kuolemaan johtaneilla onnettomuuspaikkoilla on muistorakennelmia ja niiden ohitse ajettaessa ajoneuvoista annetaan äänimerkki osoittaen kunnioitusta ym. vainajille.

        Tuo unitiedustelija voisi kysyä samaa itseltään ja neidiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jauha samaa paskaa, ei minua sinun elämäntapasi kiinnosta, en ole tullut tåänne turistiksi vaan asumaan, olen joka päivä vähintään kahdeksen tuntia ulkona jos ei nyt vettä sada tänään kävin katsomassa nämä paikat, mistä kiistelemme, apinavuori on erittäin hyvässä kunnossa, tuo temppeli on aika kaukana elevanttisairaalasta, tuolla elevanttisairaalalla on paljon maapinta-alaa norsut juoksevat siellä vapaana, kyllä siellä voi myös ratsastaa norsulla, en ole ratsastanut kuin kerran senkin phuketissa, en ole käynyt kaikissa thaimaan kaupungeissa, enkä tiedä palmujenkasvatuksesta mitään, olen käynyt 20 kansallispuistossa thaimaassa on kutsua kansallispuistoksi vähän joka asiaa josta voidaan rahastaa, luuempa että toisen tiedot meistä on peräisin googlaamalla, ei siinä mitään se on laaja tietopaketti mitä sieltä löytyy, ja ilmaiseksi, mutta minä en sitä tarvitse... minulla on vaimo ja hänen kaikkitietävät sukulaiset apuna...

        Muuten reppana, kysyit miksi siinä soitaan torvea, kerron että buddhatemppelin takia joka on tien toisella puolella, tämä on väärä vastaus kun olet kaikki tietävä tiedät varmasti miksi siinä oikeesti soitetaan torvea reppana.

        20 luonnonpuistossa olet käynyt ja 8 tuntia päivässä ulkona. Ohhoh! Missäs välissä sinä siellä ulkona käyt sen 8 tuntia kun yleensä olet maksimissaan tunnin poissa tältä Pattayan palstalla?

        Se mitä sinä kutsut "rahastamiseksi" on sisäänpääsymaksu jolla pidetään yllä alueen siisteyttä, suojelua ja vartiointia.

        Se on juurikin se vaimosi ja hänen kaikkitietävät sukulaiset keneltä saat takuuvarmasti virheelistä tietoa, luuloja, taikauskoa, pelkoa ja vanhoja legendoja. Sitten viljelet niitä eteenpäin "tietona" ja riehaannut kun huomaat puhuvasi potaskaa ja sitten selittelet loputtomiin.

        Minä olen käynyt vain noin viidessä kansallispuistossa, useita kertoja niissä. Olen yöpynytkin viidakossa ja ihan yksinkin riippumatossa.

        Kaverini kysyi paikalliselta siitä torven soittamisesta ja paikallinen vastasi että temppelin vuoksi, mutta toinen sanoi että pimeän mutkan vuoksi, jos sieltä tulee raskasta liikennettä vaikka vastaan.

        Aina kun olen Thaimaassa käynyt uusissa kaupungeissa, heitän kamat hotelliin, huilaan hetken ja lähden omalla kulkuneuvolla bongailemaan nähtävyyksiä ja kivoja mestoja. Joskus googletan etukäteen missä kannattaa käydä.

        Missään nimessä en kysy thaimaalaisilta missä kannattaa käydä ja mitä tehdä, koska hädissään saattavat opastaa ihan mitä sattuu. On poikkeuksiakin kuten morsiameni, joka tietää kotiseudustaan Buriramista liki kaiken ja on opastanut "hovikuskinsa" kummitädin kanssa juuri semmoisiin paikkoihin, jotka minua kiinnostaa.

        Sinun elämäntapasi on mökkihöperyys, makkarakeitto, internetissä pottuilu, katkeruus, pihiys, köyhyys, jääräpäisyys, dementia, vanhanaikaisuus, junttius, sovinistisuus, valehteleminen, riidan haastaminen ja tekopyhyys.

        T 2010


      • Anonyymi

        joo niin on, luulin että äänimerkki joutuu siinä lähellä olevasta temppelistä, ei johdu vaan siitä puusta ja sen alla olevasta henkientalosta joka on iso, se iso valkokangas mikä siinä on, on myös tarkoitettu vainajille siinä näytetään välillä thaiksi dubattuja jenkkielokuvia ja paikallisia, ei niitä esityksiä ole kovin usein mutta kuitenkin, mielenkiintoinen tämä kulttuuri on... olen joskus ihmetellyt että siinä on selvä elokuva meneillään mutta ketään ei ole katsomassa no selvisi tämäkin , eiks jenkeissä ole joku vastaava ilmiö drive in mutta eläville...


      • Anonyymi

        Milloinkas numba ajaa sinne delphinbaylle..?? Vai onko kiireitä pattayapalstalla. ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloinkas numba ajaa sinne delphinbaylle..?? Vai onko kiireitä pattayapalstalla. ??

        Kävin jo... en vieläkään nähnyt vaaleanpunaista delfiiniä, enkä edes delfiiniä... no toivotaan että seuraavalla kerralla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin jo... en vieläkään nähnyt vaaleanpunaista delfiiniä, enkä edes delfiiniä... no toivotaan että seuraavalla kerralla...

        perkele tilasin sieltä pastaa merenelävillä, siellä oli viisi tai kuusi isoa katkista taas vasemman ukkovarpaan nilveltä jomottaa... kihti kiusaa, enkä ole bisseä juonut edes songranissa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        perkele tilasin sieltä pastaa merenelävillä, siellä oli viisi tai kuusi isoa katkista taas vasemman ukkovarpaan nilveltä jomottaa... kihti kiusaa, enkä ole bisseä juonut edes songranissa...

        Juupa juu. Numpa ja Pumpa liikkuvat samalla rytmillä. Kun toinen mokaa, toinen tulee paikkaamaan ja kun toinen kiihtyy, he kiihtyvät molemmat aloittaen vuoropuhelun keskenään ja kyselevät missä maija on pyhää vihaa sylkien. Vuodet kuluu ja lerppa se senkuin vaan nuorenee ja rikastuu. Viikonloppu tulee ja homman nimi on venelehti, jahti, kihti ja sahti. Tahti on lerpan tahti.


      • Anonyymi

        Mielenkiintoista.

        "Amalia on normaali nainen." - viesti on sääntöjen vastainen ja poistetaan.

        Tuo vastaus poistettuun viestiin puolestaan on... millainen?

        Herääkin kysymys, moderoiko tätä pastaa joku normaali Amalia?


    • Anonyymi

      Nyt se tuomani hyppykuppa on levinnyt jo Pielavedelle, vaikka tartutin sen Pöljän ilotytölle. Näin se hyppykuppa jatkaa kiertoaan Savossa.

    • Anonyymi

      Armeijassa oli satiaiset 1985 vuonna. Sen jälkeen en kumia ole pukenut kuin silloin kun lasten imetysten vuoksi ei vaimo voinut e-pilleriä käyttää. Kaksi vuotta elin myös ehkäisemättömässä suhteessa ja ruikin minne sattuu eli ehkäisynä oli keskeytetty yhdyntä. Ei raskautta.
      Myöhemmin kymmeniä suhteita eikä koskaan kukaan nainen ole edes pyytänyt kumia Suomessa. Nolla tautia. Thaimaassa käytetään kumia seuralaisten kanssa ja heillä on mukana eri kokoisia kumeja kaikille käyttäjille. Vaarallisinta se seksi on tuttujen kanssa.

    • Anonyymi

      Palstan vajakit "huasta ja chiang maista" perjantaikunnossa...

    • Anonyymi

      Hin lek faista Dolphin baylle on tunnin automatka per suunta. Numball sanoi siellä käyneensä etsimässä vaaleanpunaisia delfiinejä.
      Se siis olisi ollut vähintään 2,5 tunnin reissu. Tuskin siitä nyt vain ohi kannattaa ajaa ja todeta että "ei ole delfiinejä"`?

      Numball kertoi tänään myös käyneensä bongaamassa norsusafarin, norsusairaalan ja henkitalomutkan Black Mountainilla.

      Pisin aika minkä Numball oli tänään tältä palstalta pois väittelemässä norsusafarista ja Pattaya vs Fuengirolasta ja muusta, oli 45 minuuttia tuossa suomalaiseen lounasaikaan.
      Kertoisitko parahin Numball, että kuinka sinä suoriuduit täysin huomaamatta tuosta 3-4 tunnin autoajelusta ollen kuitenkin koko ajan tällä palstalla väittelemässä? Olikos se norsusafari auki vai ei ja totesitko heti siellä delfiinirannassa että ei ole delfiinejä?

      Vai kävikö niin että luit nettilehdestä uutisen havainnosta Hiekkaharjusta käsin ja päätit lähteä mielikuvitus automatkalle sen enempää taas aiheeseen perehtymättä? ;)

      • Anonyymi

        ihmettelin samaa.. tosin nämä suomi24 matkat ovat todella nopeita, chiang maista phukettiinkin pääsee alle tunnissa. siis moottoripyörällä.


      • Anonyymi

        Puurokärry käytäväl seiskalta kun rämisee
        Sensei ja Numball palstal pian pärisee
        Italia, Mopedi, juustoa ja Kreikka
        Kesällä Jorviin yksi viel on keikka

        Kipulääke, psyykelääke moni mediciini
        Osastolle mentaalien lähete vie fiini
        Harley, Rolls Royce ja väkiviinaa kuksaan
        Myyrykodin wifi-verkos Pattain poikii juksaa

        Mustavuori, pullonokka pinkki delfiini
        Sängyn alla porisee jo uusi kotiviini
        Mopol kurvaa ylämäkeen pakoputket paukkuu
        Osastolla päristää ja hoitsut hulluks haukkuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihmettelin samaa.. tosin nämä suomi24 matkat ovat todella nopeita, chiang maista phukettiinkin pääsee alle tunnissa. siis moottoripyörällä.

        Pöljä siinä laatupyörässä on tietenkin super-turpo porpeli jonka lapakulmat on säädetty huippuunsa salaisella tavalla erään supervirittäjän turpopajassa ja siksi se on sairaan nopee. Sinä et tiedä näistä salaisista asioista mitään!


      • Anonyymi

        Tuommoinen ihan mukava päiväretki on siellä näköjään tarjolla. Ei ihan niin nopea kuin numeromiehen retket, mutta vähän verkkaisemminkin ehtii. En tiedä onko laivassa wifiä, joten se ei välttämättä sovellu suomikaksnelosen keskustelupalstamatkailuun.
        https://snorkelingthailand.com/hua-hin-dolphin-spotting/


      • Anonyymi

        helposti mulla on samsungin tabletti, ja siinä dtac sim kortti, kaikkilla pääteillä on hyvä 4g verkko, ah2 tietäpitkin pranburiin sieltä delphinbayin kävin uimassa ja syömässä vaimon kanssa, olttiin pari tuntia, sitten takaisin pranburiin viemään serkkulikka kotiin, siitä helposti phetkasem roadia apinatemppelille, siitä temppelille josta nuo kolme resuperseen kolme kuvaa oli ja siitä evelanttisairaalan kautta kotiin, nuo on muuten aikahyvin tuoleen niinkuin maantieteellisesti kartalla peräkkäin... ei tullut oikeastaan isoakaan mutkaa, vaimolla on muuten suomalainen ja thaiajokortti, kuten mullakin, lisäksi kummallakin on thai henkilökortit, tosin eri väriset. ajoin melkein koko matkan sinne vaimo takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuommoinen ihan mukava päiväretki on siellä näköjään tarjolla. Ei ihan niin nopea kuin numeromiehen retket, mutta vähän verkkaisemminkin ehtii. En tiedä onko laivassa wifiä, joten se ei välttämättä sovellu suomikaksnelosen keskustelupalstamatkailuun.
        https://snorkelingthailand.com/hua-hin-dolphin-spotting/

        Mukava huomio tuo Sam Roi Yod se on kansallispuisto yksi upeampia rantoja mitä olen nähnyt olin siellä edellisen kerran pari kuukautta sitten yhden virolaisen kaverin kanssa, kävin vähän kokeilemassa uimista silloin mutta siellä oli paljon pieniä meduusoja, siellä oli uimassa myös joku sakemanni pariskunta kaveri puhui saksaa huusi että tulkaa pois sieltä, kiittelivät kovasti, mulla on aina auton istuimentakana etikkapullo, kerran minua on meduusa polttanut vuonna 2006 phuketissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        helposti mulla on samsungin tabletti, ja siinä dtac sim kortti, kaikkilla pääteillä on hyvä 4g verkko, ah2 tietäpitkin pranburiin sieltä delphinbayin kävin uimassa ja syömässä vaimon kanssa, olttiin pari tuntia, sitten takaisin pranburiin viemään serkkulikka kotiin, siitä helposti phetkasem roadia apinatemppelille, siitä temppelille josta nuo kolme resuperseen kolme kuvaa oli ja siitä evelanttisairaalan kautta kotiin, nuo on muuten aikahyvin tuoleen niinkuin maantieteellisesti kartalla peräkkäin... ei tullut oikeastaan isoakaan mutkaa, vaimolla on muuten suomalainen ja thaiajokortti, kuten mullakin, lisäksi kummallakin on thai henkilökortit, tosin eri väriset. ajoin melkein koko matkan sinne vaimo takaisin.

        Väärin meni selitys. Sanoit aamulla jo käyneesi norsusairaalassa tarkistamassa tilanteen. Delfiineistä aloit puhumaan vasta sen jälkeen.
        Keksipäs vielä yksi uusi selitys.
        Etikkapullon keksit tarinoihisi tältä palstalta rakkaalta vihulaiseltasi. Ei tuommoista bakteerikammoista saa mereen ei sitten millään muutenkaan, etkä pihinä antaisi omia viinietikoitasi muille ilmaiseksi, joten sekin meni pieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        helposti mulla on samsungin tabletti, ja siinä dtac sim kortti, kaikkilla pääteillä on hyvä 4g verkko, ah2 tietäpitkin pranburiin sieltä delphinbayin kävin uimassa ja syömässä vaimon kanssa, olttiin pari tuntia, sitten takaisin pranburiin viemään serkkulikka kotiin, siitä helposti phetkasem roadia apinatemppelille, siitä temppelille josta nuo kolme resuperseen kolme kuvaa oli ja siitä evelanttisairaalan kautta kotiin, nuo on muuten aikahyvin tuoleen niinkuin maantieteellisesti kartalla peräkkäin... ei tullut oikeastaan isoakaan mutkaa, vaimolla on muuten suomalainen ja thaiajokortti, kuten mullakin, lisäksi kummallakin on thai henkilökortit, tosin eri väriset. ajoin melkein koko matkan sinne vaimo takaisin.

        ja matkallakin piti pattaya palstalla päivystää, uskomatonta.pattaya palsta näköjään aiheuttaa eräille riippuvuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin meni selitys. Sanoit aamulla jo käyneesi norsusairaalassa tarkistamassa tilanteen. Delfiineistä aloit puhumaan vasta sen jälkeen.
        Keksipäs vielä yksi uusi selitys.
        Etikkapullon keksit tarinoihisi tältä palstalta rakkaalta vihulaiseltasi. Ei tuommoista bakteerikammoista saa mereen ei sitten millään muutenkaan, etkä pihinä antaisi omia viinietikoitasi muille ilmaiseksi, joten sekin meni pieleen.

        Tarkastamassa mitä aamulla norsusairaalassa, on sinun nuppi ihan kunnossa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja matkallakin piti pattaya palstalla päivystää, uskomatonta.pattaya palsta näköjään aiheuttaa eräille riippuvuutta.

        ei kun teen tätä ihan vittuilun vuoksi, ei mulla ole mitään pakkoa tälle palstalle, mutta tuolla amaliaa hokevalla mielipuolella on ollut pakko jauhaa mielikuvitus amaliasta kymmenen vuotta. Mukavaa kun resupetteri laskee kellosta että kerkeänkö heittää kuudessa tunnissa tuollaisen lenkin... voin vakuuttaa että kerkeän, eikä naftakaan maksa kuin alle euron litra... niin tämä on vielä halpaa ellei jopa ilmaista huvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei kun teen tätä ihan vittuilun vuoksi, ei mulla ole mitään pakkoa tälle palstalle, mutta tuolla amaliaa hokevalla mielipuolella on ollut pakko jauhaa mielikuvitus amaliasta kymmenen vuotta. Mukavaa kun resupetteri laskee kellosta että kerkeänkö heittää kuudessa tunnissa tuollaisen lenkin... voin vakuuttaa että kerkeän, eikä naftakaan maksa kuin alle euron litra... niin tämä on vielä halpaa ellei jopa ilmaista huvia.

        Voit vakuuttaa ja voit vittuilla ja voit roikkua täällä ihan rauhassa, mutta taas tänään olet puhunut pelkkää paskaa koko päivän, sekoillut ja selitellyt. Se on aivan se ja sama mitä sinä puhut kun yhteenkään sanaan ei kannata kenenkään uskoa. 45 minuuttia on pisin aika kun olet ollut poissa palstalta ja nyt olet taas uudessa nousuhumalassa täynnä uhoa. Mukavaa iltaa sinne Hiekkaharjuun. Meillä on kiekkostudio tässä alkamassa jo kasin aikaan täällä Keski-Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit vakuuttaa ja voit vittuilla ja voit roikkua täällä ihan rauhassa, mutta taas tänään olet puhunut pelkkää paskaa koko päivän, sekoillut ja selitellyt. Se on aivan se ja sama mitä sinä puhut kun yhteenkään sanaan ei kannata kenenkään uskoa. 45 minuuttia on pisin aika kun olet ollut poissa palstalta ja nyt olet taas uudessa nousuhumalassa täynnä uhoa. Mukavaa iltaa sinne Hiekkaharjuun. Meillä on kiekkostudio tässä alkamassa jo kasin aikaan täällä Keski-Suomessa.

        Landepaukku juntti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit vakuuttaa ja voit vittuilla ja voit roikkua täällä ihan rauhassa, mutta taas tänään olet puhunut pelkkää paskaa koko päivän, sekoillut ja selitellyt. Se on aivan se ja sama mitä sinä puhut kun yhteenkään sanaan ei kannata kenenkään uskoa. 45 minuuttia on pisin aika kun olet ollut poissa palstalta ja nyt olet taas uudessa nousuhumalassa täynnä uhoa. Mukavaa iltaa sinne Hiekkaharjuun. Meillä on kiekkostudio tässä alkamassa jo kasin aikaan täällä Keski-Suomessa.

        Resupetteri etkö osaa lukea mikkihiiri kelloasi, kun aamulla lähtee kymmeneltä ja tulee takaisin siinä neljän maissa, tai puoliviideltä... ollaan oltu matkalla kuusi ja puoli tuntia, tunti menomatkaan parituntia siellä, takaisin kaksituntia, katsos nyt mikkihiiri kellosta paljonko aikaa on kokonaan mennyt, jos et osaa mitä epäilen hoitajasi kyllä auttaa, joko olet iltapuuron syönnyt ja pääset kohta tutimaan, rauhallisia unia paratiisistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Resupetteri etkö osaa lukea mikkihiiri kelloasi, kun aamulla lähtee kymmeneltä ja tulee takaisin siinä neljän maissa, tai puoliviideltä... ollaan oltu matkalla kuusi ja puoli tuntia, tunti menomatkaan parituntia siellä, takaisin kaksituntia, katsos nyt mikkihiiri kellosta paljonko aikaa on kokonaan mennyt, jos et osaa mitä epäilen hoitajasi kyllä auttaa, joko olet iltapuuron syönnyt ja pääset kohta tutimaan, rauhallisia unia paratiisistasi.

        Lerppa vauhdissa jälleen, terveiset sinne Hiekkaharjun hoivakotiin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei kun teen tätä ihan vittuilun vuoksi, ei mulla ole mitään pakkoa tälle palstalle, mutta tuolla amaliaa hokevalla mielipuolella on ollut pakko jauhaa mielikuvitus amaliasta kymmenen vuotta. Mukavaa kun resupetteri laskee kellosta että kerkeänkö heittää kuudessa tunnissa tuollaisen lenkin... voin vakuuttaa että kerkeän, eikä naftakaan maksa kuin alle euron litra... niin tämä on vielä halpaa ellei jopa ilmaista huvia.

        ei mitään pakkoa tälle palstalle.? silti olet vuosia riehunut ja raivonnut täällä aamusta iltaan. vaimollasi oli varmaan hauska matka kun olit nenä kiinni tabletissa koko matkan ajan.


      • Anonyymi

        Oletko sinä resu siitä huolissasi miten vaimoni matka eilen meni, ole huoletta vaimolla oli siskonsa tyttö juttu seurana, ja pojun sinun pieneen päähäsi ei mahdu montaa murhetta kerralla, joten älä murehdi asioita jotka ei sinulle kuulu ... 55555


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä resu siitä huolissasi miten vaimoni matka eilen meni, ole huoletta vaimolla oli siskonsa tyttö juttu seurana, ja pojun sinun pieneen päähäsi ei mahdu montaa murhetta kerralla, joten älä murehdi asioita jotka ei sinulle kuulu ... 55555

        Resu 2x etsi toisella matkallaan tabletista poreammekuvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Resu 2x etsi toisella matkallaan tabletista poreammekuvia.

        Pääresu etsi tabletiltaan eilen 10 vuotta vanhan ruokailukuvan ja pääresun pääpeppuskärpänen tietää että vain tarkoituksella voi ruskettua asuen 10 vuotta Pattayalla Saksassa ollen toisenlainen ruskettava aurinko.


    • Anonyymi

      Minun luxus jahtini matkaa parhaillaan Pattayalta Suomeen . Lastina on pari norsua ja apinoita. Ajattelin nääs perustaa eläintarhan Kuopijoon. Pääsylippuna on kilo banaaneja eläimille.

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4639
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1875
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1619
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      217
      1424
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1376
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe